2. leht 2-st

Postitatud: 08.03.2007 19:36 01
Postitas Martin_S
truumu poolt päevanali pikaks ajaks hea tuju!! :D :D

aga jah bemm tahab ikka pööret saada muidu, jääb juba minek jne kinni
see ei tähenda seda et sa nüüd kukud elueest tallama ....

Postitatud: 08.03.2007 19:38 53
Postitas hollow
ma ei ütleks, et ma linnas vägapalju kiirust ületan... aga vahest saab ikka 5-6000rpm'i arendatud ka... üleüldise sodi ja tolmu välja löömiseks... majataga mul suht liivane keskkond ja tuulega keerutab seda ylese.... eks sinna sumpsi satub seda ka... aga yldiselt linnas liiklen 5 käik 1500-1700rpm'i kiiruseks 60-65

Postitatud: 08.03.2007 21:59 36
Postitas vitalist
seal lihtsalt kogub vesi, nii et seal nüüd v2ike auk see ja vesi voolab v2lja. ja siis jah, peab kiiremini s6itma ka, k6rgemale p66drded, muidu s6itsin nagu vanaema :) isegi vanaema nii ei s6ida :D

Postitatud: 09.03.2007 00:51 57
Postitas joffe
Mul esimesel ülevaatusel öeldi- segu liigrikas ja CO- näit liigkõrge. Läksin Tartu DIA- sse, löödi pistik külge ja kõige muu kõrval öeldi, et lambda- andur on nö. küdse e. ei tööta. Ootasin palgapäevani, helistasin päeva ette ja korda ta tehtigi, makstuna minu poolt kinni 1500.- krooniga. Ah jaa, diagnostika eelmisel korral läks 300.- Tulemus- bensukulu kukkus tublisti ja sõit muutus dünaamilisemaks (nagu vajutad, möiratab ja tormab kui loom edasi), mida oligi vaja tõestada. :lol: Diagnostika ajal võttis meister maha ka vanad veateated, mida muidu kogu aeg ette pildus ja sain ka teada, miks täis rahvast sõidu puhul annab veateadet - midagi tagaamortide kohta - tuli välja, et roolivõimu õli oli vähe (kuna see toidab ka nivooamorte)- juurde läks tervelt 400ml! :roll:

Postitatud: 09.03.2007 13:00 27
Postitas vitalist
mul l2ks ka 1500, loodame et see kord kestab andur ka kauem :)


kas sulle yeldi p6hjus ka, miks andur katki l2ks?

Postitatud: 09.03.2007 14:12 29
Postitas joffe
vitalist kirjutas:

kas sulle yeldi p6hjus ka, miks andur katki l2ks?
Ei tulnud jutuks- vigane oli ta juba ostes. :?

Postitatud: 03.01.2008 12:19 05
Postitas J.R
Oleks küsimus lamda kohta. Vahetasin eile lamdat aga peale vahetust ei läinud midagi paremaks, kuigi diagnost ütles et viga lamdas. Lamda mul nelja otsaga ehk siis üks must, üks hall ja kaks valget juhet, et kas on mingit vahet ka kui need valged ühendan omavahel valesti? ( et aru saaksite siis uuel lamdal mis ostsin oli mingi universaalne pistik. Selle pidin eemaldama ja panema oma pistiku külge ja nüüd ei tea kas ikka õige valge juhe sai ühendatud õige valgega, kui see mingit rolli mängib?

Postitatud: 03.01.2008 12:21 05
Postitas rynno300
J.R kirjutas:Oleks küsimus lamda kohta. Vahetasin eile lamdat aga peale vahetust ei läinud midagi paremaks, kuigi diagnost ütles et viga lamdas. Lamda mul nelja otsaga ehk siis üks must, üks hall ja kaks valget juhet, et kas on mingit vahet ka kui need valged ühendan omavahel valesti? ( et aru saaksite siis uuel lamdal mis ostsin oli mingi universaalne pistik. Selle pidin eemaldama ja panema oma pistiku külge ja nüüd ei tea kas ikka õige valge juhe sai ühendatud õige valgega, kui see mingit rolli mängib?
Need valged on vist kütte otsad- ei tohiks vist vahet olla? Aga võta akujuhe mõneks ajaks maha, siis peaksid korda saama.

Postitatud: 03.01.2008 15:16 28
Postitas J.R
Ja veel, et ostsin lamda käest kätte, kas see üldse korras on seda ma 100% ei tea. Saab lamdat üldse kuidagi kontrollida ka et kas on töökorras?

Postitatud: 03.01.2008 15:27 08
Postitas hollow
paned lamda kylge ja lendad autoga diagnostikasse... tehakse 3 minutiga kindlaks kas töötab või mitte

Postitatud: 04.01.2008 07:00 49
Postitas truumu
E36-l ei hakka aju enne lambdat arvestama, kui veakood kustutatud
Valgeta juhtmete ühendamisel pole vahet, kumb kummaga kokku läheb

Postitatud: 27.02.2008 20:44 51
Postitas dan666
endalgi plaan lambdat vahetama hakata. küsimus selline et kas need juhtmete ühendamise "värgid" on kindlad. kas kellelgi on juhtmed lahti tulnud? üks tuttav kes töötab soomes bmw esinduses soovitas juhtmd tinutada.

Postitatud: 27.02.2008 21:33 34
Postitas inzzz
kindlasti tuleks juhtmed tinutada. kui sa need niisama kinni krutid ja teibi peale paned siis on need varsti oksudeerunud ja enam yhendust ei anna. ja nende jätkuhylssidega kipuvad juhtmed ära murduma.
endal tinutasin ja panin kaks kihti termokahanevat. see on kindel et enam sinna vesi või muu selline sisse ei mahu.

wihite 1 - heater
white 2 - heater
grey - ground
black - signal

inz.

Postitatud: 27.02.2008 21:38 48
Postitas dan666
tänud maasu2

Postitatud: 27.02.2008 22:53 37
Postitas mel76
Aga mul e34-jal 92 m50 on lambdal üks juhe punane mis see tähendab?
Kuskilt on kõrvu jäänud mingi titanium jutt.... :roll:

Postitatud: 28.02.2008 08:36 48
Postitas truumu
maasu2 kirjutas:kindlasti tuleks juhtmed tinutada. kui sa need niisama kinni krutid ja teibi peale paned siis on need varsti oksudeerunud ja enam yhendust ei anna. ja nende jätkuhylssidega kipuvad juhtmed ära murduma.
endal tinutasin ja panin kaks kihti termokahanevat. see on kindel et enam sinna vesi või muu selline sisse ei mahu.

wihite 1 - heater
white 2 - heater
grey - ground
black - signal

inz.
Neid ei saa joota sest juhtmed on terasest ja pealegi murduvad joodetud juhtmed enne ära

Postitatud: 28.02.2008 08:38 00
Postitas truumu
mel76 kirjutas:Aga mul e34-jal 92 m50 on lambdal üks juhe punane mis see tähendab?
Kuskilt on kõrvu jäänud mingi titanium jutt.... :roll:
Siemensi lambda

Postitatud: 28.02.2008 18:59 35
Postitas mel76
truumu kirjutas:
mel76 kirjutas:Aga mul e34-jal 92 m50 on lambdal üks juhe punane mis see tähendab?
Kuskilt on kõrvu jäänud mingi titanium jutt.... :roll:
Siemensi lambda
Tähendab et vahetus ainult originaal a-osa vastu ?Kuskilt kuulsin et sellise asemele universali ei pane....???

Postitatud: 28.02.2008 20:48 31
Postitas Andrez
Vale puha. NTK pakub 5 voldist titaan sensorit koos BMW pistikuga. Lihtsalt keera külge ja ühenda pistik, mingit juhtmete lõikumist ega kokku lappimist ei ole. Mina ostsin selle anduri vist 1200 krooni eest mis on pea 3 korda odavam kui esinduses.

Postitatud: 28.02.2008 22:09 55
Postitas dan666
truumu kirjutas:Neid ei saa joota sest juhtmed on terasest ja pealegi murduvad joodetud juhtmed enne ära
kas siis peaks ikkagi ainult nende orginaalkinnitustega panema? või on mingid paremad kinnitused kasutada?

Postitatud: 29.02.2008 08:33 38
Postitas truumu
dan666 kirjutas:
truumu kirjutas:Neid ei saa joota sest juhtmed on terasest ja pealegi murduvad joodetud juhtmed enne ära
kas siis peaks ikkagi ainult nende orginaalkinnitustega panema? või on mingid paremad kinnitused kasutada?
Bosch soovitab kasutada termokahanevaid ühendustorusid.

Postitatud: 29.02.2008 15:46 00
Postitas dan666
kas neid mis lambdaga kaasas(4metallist ja 4kummist vms)?

Postitatud: 04.03.2008 17:17 17
Postitas pikk66
Kas BMW-l peab lambda vahetusel akult juhtme ka maha võtma või pole oluline? Autoks e34 525i. Tänud vastajatele

Postitatud: 04.03.2008 22:30 55
Postitas dan666
ise samal autol vahetades ei võtnud ja asi toimib.

Postitatud: 05.03.2008 21:59 03
Postitas pikk66
Kellelgi vb tulevikus kasu. Lambdaanduri pesa ylekeeramiseks on 18 vindipulk 1,5 sammuga. Seda siis vähemalt e34 R6 mootoriga isenditel.