2. leht 2-st

Postitatud: 30.04.2004 00:56 02
Postitas ryan
Cardo.,lugedes su juttu arvan et sul lihtsalt ei joppand ,et said defektiga kyynla ja kas seeparast NGK on jama?ex ta marru ajab küll :evil:

Postitatud: 30.04.2004 07:52 53
Postitas truumu

Postitatud: 30.04.2004 08:16 24
Postitas Aare
Mina olen kasutanud NGK küünlaid kolmel autol ning vastupidi Cardo jutule võin küll kinnitada, et tegu on ühe kvaliteetsema tavaküünlaga üldse ning mul küll mingeid vastunäidustusi ei tekkinud. Küll aga on olnud probleeme Boschi omadega, vahetad küünlad ära, mootor lonkab tühikäigul mis kole - oli nii M20 kui M30 küünaldega. PRaegusel mootoril on ka NGK küünlad ning mootor käivitub võtme näitamisest ning tühikäik sportvõlliga on ka üllatavalt rahulik.

Postitatud: 10.05.2004 12:09 22
Postitas marx
Sai ka selle teema ajendil kyynlad vahetatud ja panin need NGK. Vanad kyynlad olid 4 elektroodiga BERU ?? Kas keegi teab nendest kyynaldest rääkida.

Postitatud: 11.05.2004 14:54 43
Postitas marx
Kas siis keegi pole kokku puutund BERU küünaldega, ma siit kuskilt lugesin et nad kriitikat ei kannata, aga ma just sellepärast, et just vahetasin NGK-de vastu ja tundub et minek pole enam nii hea :!: . Kuigi siin eespool räägiti vastupidist. Mootor töötab nüüd küll ühtlasemalt aga...? minek on kuidagi kehvem.

Postitatud: 11.05.2004 15:08 00
Postitas Eerik_K
Ma ei oska laita nende tööomaduste poole pealt aga oskan laita kvaliteedi poole pealt. Nimelt BERU küünlal murdus keere ära mis jäi ploki pea sisse...
Seega eriti ei julge ma seda kasutada...

Postitatud: 11.05.2004 22:59 12
Postitas truumu

Postitatud: 18.01.2006 10:15 41
Postitas Tarvo
Kas M30 mootorile tasub panna NGK BKR6EK küünlad?

Praegu mingid Boschi omad, läbisõit ca 40K km, täna hommikul oli käivitusega raskusi.

Postitatud: 18.01.2006 10:31 30
Postitas Bitbull
Mul eelmine nädal uued küünlad pandud ja ka täna hommikul käivitusraskused.
See on sellise järsu tempi muutmise juures ikka suht tavaline - see käivitusraskus tuleb mingist muust kalast.
Aga see 40000km on ikka suht lagi juba küünlale kah.

Postitatud: 18.01.2006 10:35 58
Postitas Tarvo
Mida veel tasuks kontrollida?

Postitatud: 18.01.2006 11:07 00
Postitas Koleloom
Tasuks kontrollida küünlajuhtmeid , jagaja kaant ja rootorit (ja kas süüde täpselt paigas on )

Postitatud: 18.01.2006 21:06 50
Postitas Tarvo
Tarvo kirjutas:Kas M30 mootorile tasub panna NGK BKR6EK küünlad?
Ise küsin, ise vastan - need küünlad ei sobi selle mootoriga.

Postitatud: 19.01.2006 00:05 40
Postitas Indrek I
tasuks jälgida ka küttesegu ennem kui küünlaid laitma hakata ,muidugi kõik küünla tootja firmad pole ideaalsed ,defekte esineb igaühel.NGK-ga pole varem problasi olnud ,see et mõnel on juhtunud kätte s..t küünal ei tähenda veel et see firma oleks siis halb ,tegemist ikka väga hea küünla tootijaga.

Postitatud: 19.01.2006 09:29 18
Postitas Tarvo
Hommikul läheb käima vanade küünaldega ka, aga gaasipedaal tuleb põhja selleks ajaks vajutada, kui võtit keeran :roll:

Postitatud: 19.01.2006 13:03 07
Postitas H_Margus
United Motors-is maksavad NGK BKR6EK süüteküünlad 68,90 tk. lisandub veel käibemaks 18%
seega hind suht sama mis suvalistes kauplustes.
+ küünlal kena BMW kiri :D

Lihtsalt vihjeks :cool:

Postitatud: 19.01.2006 18:12 07
Postitas Koleloom
Ei tea kas on ka siis mingi märgatav vahe sees võrreldes kalli küünlaga (u. 200-300kr tk) ja Originaalis ettenähtud küünlaga???

On kellelgi kogemusi ??

Postitatud: 19.01.2006 20:14 51
Postitas draggo
Nagu mina olen aru saanud ei ole vahet küünla hinnas kuivõrd sobivuses antud masinale.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... %FC%FCnlad

Postitatud: 19.01.2006 22:30 23
Postitas Tarvo
Minu liikurile läksid täna külge NGK ZGR5A, hind kah soodne, 45.-/tk
Mootori käik sai ühtlasem küll. Vanad olid Bosch´i toodang. Välimuselt ei olnudki kõige hullemad.

Eks vaatab, mis hommik toob.