2. leht 2-st

Postitatud: 03.05.2005 19:35 58
Postitas nokkel
Kui vedru, siis peab ikka päris väsinud olema, et hakkaks tagarataste kallet mõjutama. Viga ikka lääbapuksides ja talapuksides(vai kuidas neid ametlikult nimetatakse)...vaata alla seal neid pukse ju kobaras. Kui auto üles tõstad, saad heebliga natuke sotti ka milline ülemäära loksub. :roll:

Postitatud: 05.05.2005 16:23 25
Postitas bmwguru
kas vastab tõele, et 525 (91a.) on soovitatav panna alla 535 tagasillatala puksid, pidid olema jäigemad ja seega rohkem vastupidama?

Postitatud: 05.05.2005 17:27 02
Postitas Milbuck
ma kahe aasta jooksul kaks korda käändtelge vahetanud, esimene kord ostes ja viimati täna hommikul, ja ei ole enam lääpas, lääpa vajunud just parempoolne ratas, ehk saab rohkem valu, igasugune pukside vahetus ei andnud tulemust. suht pehmed asjad ütleks.

Postitatud: 04.08.2005 21:17 39
Postitas aivo28
sillatalapuksid siia nuid küll ei puutu.mingil määral õõtsapuksid.minu E30-l olid taga senatori vedrud,kui sain :lol: .rattad olid jummala otse,isegi teistpidi lääpas :D .sportvedruga muidugi läksid teie mõistes lääpa.BMW-l on teatavasti õõtshoobadega tagasild,ja sportvedruga nad PEAVAD lääpas olema.enda 535-l kõik puksid vahetatud taga,aga sportvedru teeb oma töö.BMW ju kiireks sportlikuks sõiduks loodudki.kui ei meeldi,ostke golf näiteks :lol: ,või vahetahe vedrud-mida pikevedru,seda otsemaks läheb.

Postitatud: 04.08.2005 21:51 55
Postitas Jaanus_P
kusjuures imestan isegi, et miks kõik kiruvad, et rattad lääpas! ringraja autod on siis päris metsas (neil ka madaldus sari all :D ). kui 325'el olid madalad vedrud all siis olid ka rattad lääpas olenemata sellest, et puksid korras olid, aga pannes talveks kõrged vedrud olid rattad sirgelt. kusjuures olid suvised vedrud nii madalad, et suitsu pakk ei mahtunud ka auto alla, aga see oli veel vanal heal ajal kui tallinnas sai madala vedruga sõita :D (umbes 7-8 aastat tagasi).

Postitatud: 06.08.2005 09:46 09
Postitas siim_s
Kas ma olen õigesti aru saanud, et minister räägib stock E30st, millel pole madaldusvedrusid?

Postitatud: 06.08.2005 12:16 37
Postitas toivoku
oi ****, mu diisel pole ju mingi sport ringraja pill vms, ennastki häirib, et kummid seest kulunud pidevalt :S mida ette võtta? tahaks kiirelt teada ja viiks esmaspäeval asjad aivari kätte, ta vahetaks ära :) .

Postitatud: 06.08.2005 16:21 06
Postitas aivo28
mida ette võtta?
kui sul tala ja õõtsapuksid korras,siis ei jää muud üle,kui otsida pikemad vedrud.E30 st sai offroad senatori vedrudega,E34 ei oska kommenteerida...vbl touringu omad äkki on tugevamad :?:

Postitatud: 09.08.2005 10:51 26
Postitas Margus_L
nii et siis paneme lukku tala- ja õõtsapuksid? või siis siiski peabki sööma kuna bemar??? :roll: :|

Postitatud: 10.08.2005 07:33 48
Postitas kaidu
Sorry et ennem seda teemat ei näinud! Oli Täpselt sama jama-sain lahti.
auto e30 ja sõi 3a tagasi tagant seestpoolt kummi.Silla jubinad puksid kõik korras pensa kulu suur. Taga oli lahkujooks ja näris nii seestpoolt kummi et traat väljas. NB rattad on tänaseni lääpas ja see ei söö kummi.
Lahkujooks oli 2,5cm jube palju ja e30 ei saa kuidagi regullida.ise arvasin et õõtsad olid järgi andnud.Töö-tõstsin auto tõstukile,paninkerevenitus pika tungi rattalaagri korpuse juurde ja venitasin.kuna 2,5cm oli mööda ,siis lükkasin 5cm üle sest raud paindub poole tagasi. kõik sain korda ja tänapäevani on ok ja saad kummidega ikka2 a sõita!

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 20.01.2011 21:28 53
Postitas Keijooo
Teen ka natukene teemat nimelt mul bmw e39 523i tahaks ka teada miks mul on veljed just sissepoole kaldu mitte väljapoole mul pigem sööb välimist rehvi kui sisemist milles võib probleem olla. Ja nimelt on taga pepu kõrgemal kui esimene naqu venelastel. Võiks olla ühtlane. Kas ei ole võimalik nii ,et mul lihtsalt liiga jäigad vedrud all mis suruvad pepu nii kõrgele ja lähevadki sissepoole kaldu ?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... uspension/


Oleksin foorumi liikmedele rväga tänulik
Kirjutada Ps! või siia


Ettetänades Keijooo

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 21.01.2011 11:00 38
Postitas joffe
Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole. :|

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 21.01.2011 12:55 37
Postitas Keijooo
joffe kirjutas:Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole. :|
Kui vaatan eest või tagant siis näha on ,et rehv puududab väliskülge mitte sisemist ja oleks tiba õhus sisemine külg.

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 21.01.2011 20:49 09
Postitas põrguvanker
Tagasilla nn ´´kaheksad´´ on võlusõna. Tõestatud vähemalt neljal korral järjest (erinevad autod) :cool: (rattad jäävad ikka veits lääpa,aga rehvi söömine kadus)

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 22.01.2011 15:03 01
Postitas Keijooo
pole hullu sain paika ;)

Kaks polti lahti ja natukene näpimist ja korras :)