13. leht 23-st

Postitatud: 08.12.2007 07:28 27
Postitas truumu
ananass kirjutas: ei ole sellel ADDINOLIL midagi häda, kuidas saakski olla, eriti diisel mootoris kus peale 100km on õli süsimust...
Pilt

Muidugi pole häda, sellel mootoril rikkus ainult nuka ära

Postitatud: 08.12.2007 10:29 27
Postitas Harri_K
truumu kirjutas:
ananass kirjutas: ei ole sellel ADDINOLIL midagi häda, kuidas saakski olla, eriti diisel mootoris kus peale 100km on õli süsimust...
Pilt

Muidugi pole häda, sellel mootoril rikkus ainult nuka ära
mhmh ja oled sa kindel, et õli on regulaarselt vahetatud? siis peaks minu mootor ka kohe kokku jooksma sest süda ei andnud rahu ja uurisin eelmise omaniku käest mis õli tema kasutas-ADDINOL minu bemm on sõitnud üle 100 000km ADDINOL õliga ja mootor nurrub nagu väike kiisu

peretuttav taksojuht kasutab ADDINOL õli, ls on tal selle õliga ca 200000 mootor ilus puhas, tuleb lihtsalt õigel ajal ära vahetada

Postitatud: 08.12.2007 10:33 04
Postitas PeeterA
Truumule: Kas selles mootoris kasutati ainult Addinoli või piisas ainult ühest vahetusintervallist tolle tootja õliga sõites? Mulle pigem tundub, et tolles mootoris olnud õli oli lihtsalt vananenud, s.t. sõidetud mitu vahetusintervalli vahele jättes. Jääb mulje, et Addinol kui kaubamärk ei kõlba kassi saba allagi, olgu tegemist siis mineraali, poolsündi või täissündiga. Tean palju inimesi, kes kasutavad Addinol'i ja selliseid probleeme ei tunne. Võibolla neil lihtsalt joppas kvaliteetsema partiiga :roll: .

P.S Samas ma ise kah ei riski Addinol'i mootorisse valada just kurjade keelte pärast :oops:.

Postitatud: 08.12.2007 10:36 10
Postitas Harri_K
PeeterA kirjutas:Truumule: Kas selles mootoris kasutati ainult Addinoli või piisas ainult ühest vahetusintervallist tolle tootja õliga sõites? Mulle pigem tundub, et tolles mootoris olnud õli oli lihtsalt vananenud, s.t. sõidetud mitu vahetusintervalli vahele jättes. Jääb mulje, et Addinol kui kaubamärk ei kõlba kassi saba allagi, olgu tegemist siis mineraali, poolsündi või täissündiga. Tean palju inimesi, kes kasutavad Addinol'i ja selliseid probleeme ei tunne. Võibolla neil lihtsalt joppas kvaliteetsema partiiga :roll: .

P.S Samas ma ise kah ei riski Addinol'i mootorisse valada just kurjade keelte pärast :oops:.
Peeter, siis müüge oma BMW ka maha kuna eesti rahvas teeb seda maha ;) usu mind ADDINOL on ÕLI ja BMW teenib sind ikkagi truult, tuleb õigel ajal ära ainult vahetada ja teie eelneva jutuga olen teiega päri :)

Postitatud: 08.12.2007 10:48 42
Postitas erx168
No, mul sama mootor 2.5 141kw M50 E34 kere peal ja mina panin tollele Valvoline Durablend poolsünt ja on ka väga hea õli ;)

Postitatud: 08.12.2007 11:35 10
Postitas Andu
Eile siis sai enda 530d-lil õli umis ära vahetatud ja küsisin mis õli kasutavad, sisse läks valvoline longlife täissünt.
Vahetati mul seal veel mingi 2 mikrofiltrit ära, keegi ei tea mis need on?

Postitatud: 08.12.2007 12:06 00
Postitas H_Margus
Andu kirjutas: Vahetati mul seal veel mingi 2 mikrofiltrit ära, keegi ei tea mis need on?
Salongifiltrid ..

Postitatud: 16.12.2007 21:41 19
Postitas VeikoA
Kas see on väga halb kui teen nii, et lasen vana õli välja, panen uue õlifiltri ja kallan uue õli sisse. Ilma, et ma uue õliga mootori "loputust" teeks??

Postitatud: 16.12.2007 21:59 21
Postitas Harri_K
VeikoA kirjutas:Kas see on väga halb kui teen nii, et lasen vana õli välja, panen uue õlifiltri ja kallan uue õli sisse. Ilma, et ma uue õliga mootori "loputust" teeks??
teenidustes ainult nii tehaksegi, vähemalt need kus ma käinud olen, ei usu et halba teeb

Postitatud: 18.12.2007 22:18 55
Postitas KnX
Huh, lugesin kogu teema läbi ja ikka suht kirjuks võttis silme eest :)

Mootoriks on m40b18 aastast 92. Praegu on eelmise omaniku poolt pandud BP Visco 3000 10w40. Peaks normaalne olema... Sellega võib veel ~2000km sõita.

Aga kui vahetuseks läheb, siis ei julge nagu täissünti panna. Või ei peaks muretsema? Kui suur on tõenäosus, et nii vana keskmises korras mootor lekkima ei hakka? :roll:

Postitatud: 22.12.2007 16:45 29
Postitas VeikoA
Liitun KnX küsimusega.

Oma küsimus ka, et kui ostan kuskilt uue õlifiltri (AVSK, Ladu24, UM)
Kas neil on uued tihendid kaasas?

Kolm tihendit pmst? Üks auto alla, üks väiksem filtri korpuse poldi otsa ja üks filtri korpuse kaane alla.


Kus neid saaks kui kaasas pole?

Postitatud: 22.12.2007 16:59 00
Postitas H_Margus
Mina ei ole veel kohanud, et filtreid kaasas pole.

Postitatud: 22.12.2007 17:26 29
Postitas Aaro
H_Margus kirjutas:Mina ei ole veel kohanud, et filtreid kaasas pole.
Et Margus vist tahtis õelda, et filtrit ostes ei ole ta veel kohanud, et tihendeid kaasas pole. Nii ta on jah, alati tihendite komplekt ka kaasas. Ise soovitan vähemalt õlifiltrit osta UM-ist, maksab mõne krooni rohkem kui B osa aga tead, et saad ikka õige filtri. Mul halb kogemus korra B filtriga mis oli mõned mm pikem kui originaal ja kaant peale pannes vajutasin ta lihtsalt lõmmi.

Postitatud: 23.12.2007 20:40 00
Postitas VeikoA
Kui õlikogus mootoris on alla normi, kas see võib põhjustada suuremat bensiinikulu?

Postitatud: 23.12.2007 21:04 10
Postitas AARE540
Ei.

Postitatud: 23.12.2007 21:04 54
Postitas jürgen
VeikoA kirjutas:Kui õlikogus mootoris on alla normi, kas see võib põhjustada suuremat bensiinikulu?
Miks selline küsimus üldse tekib!? :S Pane õli nii palju sisse kui vaja ja kui siis bensukulu suur, lase viga välja uurida!

Postitatud: 27.12.2007 00:31 22
Postitas VeikoA
Õli on nüüd normis, kulu ikka suur.
Kuna termostaat tuksis omadega. Kohapeal soojeneb mootor üles suure vaevaga, sõites ja soojenduse puhuri sisse lülitudes jahtub ära.
Sõidan praktiliselt leige mootoriga koguaeg.
Eks ma vahetan ära ja siis vaatab.

Andke andeks väike OT.

Postitatud: 02.01.2008 02:18 32
Postitas AlariK
E32 750i - millist õli panna ?
Hetkel on sees poolsünt, kuid marki ei tea, tundub, et seda tilgub pisut välja, äkki peaks mineraali peale mõtlema ?
Kas mootoripesu oleks ka kasulik enne uue õli sisse valamist teha kui auto eelnevatest õlivahetustest ega markidest aimugi pole ?

Postitatud: 02.01.2008 08:14 33
Postitas sass16
VeikoA kirjutas:Õli on nüüd normis, kulu ikka suur.
Kuna termostaat tuksis omadega. Kohapeal soojeneb mootor üles suure vaevaga, sõites ja soojenduse puhuri sisse lülitudes jahtub ära.
Sõidan praktiliselt leige mootoriga koguaeg.
Eks ma vahetan ära ja siis vaatab.

Andke andeks väike OT.
Vaheta termostaat ära, saad ise sellega väga hästi hakkama, peaasi on õhutus korralikult teha. Link: Kui mootor on külm siis lähebki rohkem kütet, samas võib kütte suurel kulul olla sada muud põhjust. Näiteks, vale rehvirõhk, mittetöötav lambda andur jne.

Postitatud: 05.01.2008 10:00 55
Postitas margsu
kui õli välja tilgub, siis tuleb ikka vaadata, kust seda õli tilgub. Ega mineraal õli ei ole lahendus. Mida paksem õli seda suurem on kütusekulu, halveneb külmkäivitus madalatel temperatuuridel. kui sul on veel mootoriks uuematüübiline V12, siis sinna mahub õli ropult sisse ja kui sa mineraali paned, siis tahan näha, mida sa talvel -25 kraadiga teed. Nendele masinatele ikka poolsünt või täissünt. Samas on ka see vahe õlidel, et mineraalõli pead sa tihedamini vahetama. Mineraaõli 8000km, poolsünt 10000km ja täissünt kuni 15000km kui ei ole autotootja teisiti ütelnud. Teatud õli markidega on läbisõit kuni 30 000 km, kuid ega nende liitri hind ei ole odav. Ise kasutan MOS2 poolsünti. Õli on uuest peast must, kuna seal molübdeen lisand ja mootorid käivad ilusti. Pesu poole pealt niipalju, et kui kasutada neid pesuaineid, mida pannakse vana õli sekka ja siis sõidetakse miskine maa maha, siis nendega võid kindel olla, et mootor sureb ära. Ehk siis õlikanalid jäävad kinni ja sealt tuleb see, mida õlituse puudumine teeb. Mina kasutan oma masinate juures ainult spets pesuõli, mille liitri hind ca 35 eeku. Pole veel kunagi juhtunud, et õlisurve ei tule tagasi või oleks mootor ära koolenud. Pesuõliga asi nii, et vana üli välja lasta ja pesuõli sisse. Vähemalt 3 liitrit või miinimum normini, kontrollida, et lekkeid ei oleks ja mootor 15 minutit käia. peale seda tavaline õlivahetus koos uue filtri panekuga.

Postitatud: 06.01.2008 10:59 32
Postitas milo
Tere spetsialistid.

Mure selline, et pole ise veel juurde kallanud õli peal ostmist. Kuu olen juba sõitnud aga nüüd külmadega on hommikuti kapoti all kole hääl. Eile hommikul kontrollisin õli ja seda on vähe ehk siis 5 mm alla miinimumi. Mis tähendab, et kindlasti on vaja juurde kallata. Ostes küll omanik rääkis midagi, et õlivahetust tehtud aga loomulikult ei ole meelde midagi jäänud. Kapotti all on Valvoline kleeps millele siis käsitsi kirjutatud juurde castrol 5w40 magnatec. Olen proovinud vanale omanikule ka helistada aga telefon välja lülitatud juba teist päeva, seega pöördun murega siia, et kas nende numbrite järgi on võimalik kindlaks teha, et kas tegemist täissünt, poolsünt jne. Pole veel poelettide juurde jõudnud, et uurida kas 5w40 on aint täissünt või võib ka selle numbri alt saada poolsünti. Sõber ka hommiku unise peaga ei teadnud

Ja oskab keegi öelda kui palju peaks juurde panema kui 5 milli alla miinimumi näitab?. Kui seda kapotialust uskuda siis mahub korraga sisse 6.5 liitrit. Viimati vahetatud 217500km juures. Hetkel on ees 225000 ja järgmine vahetus on kirjade järgi 235000.

Autoks E39 523

Postitatud: 06.01.2008 12:14 25
Postitas Roman_V
5w40 on täissünt
Osta 1l täissünti ja sellest piisab, et oleks üle MIN.

Ise arvan, et kui väljas on -15 siis näitab ikka vähem, kui näitab külma mootoriga suvel näiteks... Proovi kontrollida nii, et pärast sõitu lase mootoril jahtuda 15-20 min. ja siis vaata taset.

Postitatud: 06.01.2008 15:41 19
Postitas VeikoA
Enne taseme kontrolli veendu, et auto oleks täiesti horisontaalselt ja mitte kuskil kallaku peal. Aga ma eeldan, et tead seda juba.

Postitatud: 06.01.2008 16:22 32
Postitas milo
Jah seda ma tean :D Aga pigem on suurem mure, et kus krt seda castroli pühapäeva õhtul tartus saada on. Ja kas üldse on suurt vahet, et castrol või miski muu. Addinoli loomulikult selle teema põhjal peale valada ei tahaks. Statoilist võib julgelt ostma minna?

Postitatud: 07.01.2008 14:51 57
Postitas Roman_V
Ise arvan, et oleks vaja ikka sama õli panna... Kes teab, kas see teine õli sobib sinu omaga kokku... Ja kuna täna on juba esmasp., siis arvan, et Castroli saab päris mitmest kohast Tartus :)

Postitatud: 07.01.2008 17:09 43
Postitas milo
Eile läks siiski statoili nende mingi lazerway 5w40 sisse. Parem see kui mitte midagi. Aga eks õlivahetus tuleb lähimal ajal päevakorda võtta.

Postitatud: 22.01.2008 21:24 52
Postitas TD
Mis õli soovitate panna 524td mootorisse panna?
Hetkel määrib mingi Carlube triple R 5w40. Vahetaks selle lobi välja!

Postitatud: 31.01.2008 17:49 02
Postitas kulgur
kuidas suhtute erimelli mootoriõlidesse? Hind tundub küll soodne aga kvaliteet...

Postitatud: 01.02.2008 08:50 52
Postitas ermicas
auto: 93a e34 525i aut

muidu olen motos ainult Castrol 5w40 kasutanud aga kuna eile oli auto sõbra garaašis sillaremondis siis tuli kiire mõte ka õli ära vahetada, kuna Castroli õli ei saanud siis läks motosse Comma 10w40.

Mis arvamused muidu Comma õlist on? on ka väärt asi? :)

Postitatud: 01.02.2008 08:59 59
Postitas Indrek_M
ermicas kirjutas:on ka väärt asi? :)
Eks iga õli on enamvähem oma hinda väärt.