179. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 09:08 30
Postitas BMW 525
Treiali jätaks viimaseks variandis aga see ebay variant tundub ka päris normaalne ja tellingi ehk sealt. Aga siiski kui kellelgi peaks kasutult vedelema võib teada anda, sest hea kui võimalikult kiiresti saaks need. Aga huvitav kas siis Eestis keegi või kuskil neid polegi :roll: ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 10:00 23
Postitas StenV70
Väga naljakas,et enamus rõngad on plastmassist ja kedagi kurtmas ei ole kuulnud peale sinu.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 12:14 11
Postitas BMW 525
StenV70 kirjutas:Väga naljakas,et enamus rõngad on plastmassist ja kedagi kurtmas ei ole kuulnud peale sinu.
Noja aga keegi nagu ei ütle ka konkreetselt kus neid hetkel müüakse :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 14:56 16
Postitas darkie
Eile avastasin et õhtul pimedas autot käivitades (e38 4.4) on mootori all kundepool sähvatus? Milles asi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 15:30 27
Postitas Karl.
mingi massi juhe ei või olla ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 16:08 15
Postitas Martin
Randofer kirjutas:
Martin kirjutas:E34 TDS sureb välja, kui kiirus madal (manööverdamine, foor) ja konditsioneer sisse lülitatud. Kohati ka pöörded kõiguvad kohapeal ja ökonomaiser näitab väga optimistlike numbreid. 1 kutt arvas et tegu pumba elektroonikaga kuid kas see mõjutaks ka ökonomaiserit? Muus osas etteheiteid pole, liigub ja käivitub väga hästi.
Pumba elektroonika võib küll sellist jama teha. Kas siis kui välja sureb käivitub normaalselt?
Mul enda vana autoga (325tds) oli selline jama et soojast peast oli jõuetu ja kui suutsid välja suretada siis käima minek oli väga pikk ketramine. Mina sain vea teada tänu diagnostile. Kõik pakkusid pumpa, sest käivitus oli pikk, aga jama algas üleöö ja veaks oli hoopis kütusetemp. andur, mis asuba pumbas sees.

Ja selle ökonomaiseriga nii palju, et mul samal autol pumba elekter jamas, läks iseenest segu rikkaks, siis hakkas ökonomaiser näitama nii väikest kulu, et ise ka ei uskunud.
Külmalt käivitub hetkega ning ka soojalt peale väljasuremist käivitub hetkega. Kui üle 5 minuti auto soojana seisnud siis läheb 1-1.5 sekundit ketramist enne kui mootor käib. Peab vist ilmselt diagnostikasse minema jah aga ei tea kuhu. Seal kus muidu olen diislitega käinud, on see arvuti mis suudab 95 Q1 TDS-i lugeda katki ja toimib alles paari nädala pärast.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 16:14 48
Postitas Karl.
kust saada e34´le veidike pikemaid veljepolte kui muidu ? Balticbolt?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 19:03 26
Postitas toivoku
Karl. kirjutas:kust saada e34´le veidike pikemaid veljepolte kui muidu ? Balticbolt?
Inex.ee kohapeal kohe olemas miski 2 euri tk

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.05.2013 21:44 20
Postitas prelude20
Võid küsida ka kasutajalt onuwoody. Tal pikad poldid olemas aga Tartus. Hinne oli eur tk.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 12:14 23
Postitas Karl.
Tänud. Ja nüüd uuriks veidi xenonite kohta, et mis värk nendega on ? :D . Nagu olen arusaanud peab olema tuledepesurid ja tulel mingi tähis ? DC, HC ? autoks siis e34.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 12:58 55
Postitas toivoku
Karl. kirjutas:Tänud. Ja nüüd uuriks veidi xenonite kohta, et mis värk nendega on ? :D . Nagu olen arusaanud peab olema tuledepesurid ja tulel mingi tähis ? DC, HC ? autoks siis e34.
E34 ei toodeta tulesid millesse võiks panan xenoni sisse, ei ole ei eraldi klaase saadaval ega ka tulesid nagu seda näiteks e36l on. Võimalus on sul osta ebayst 500+ euroga e32le mõeldud originaal xenonid. Aga seda sa juba tead sest sa oled seda teemat nämmutanud mitmes erinevas foorumis juba mitu korda ja igakord on sulle samamoodi vastatud.
Kui tahad xenoneid siis lihtsalt osta omale 35 euri maksev h1 xenoni8 komplekt ja paigalda ära.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 13:00 54
Postitas Karl.
35eurost ma mõtlesingi

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 15:42 29
Postitas Aular
Karl. kirjutas:35eurost ma mõtlesingi
Mida seal mõelda on ? Ma saan aru , et inimesed tahavad oma autodele ise xenoneid paigaldada , aga kui ette nähtud ei ole ja klaas selleks mõeldud pole , et vihku suunata nii nagu peab , siis milleks ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 19:31 15
Postitas chiwauwa
"rumal küsimus" e36-e lukkude kohta . hetkel siis võtmekimbus 2 võtit : peenike ja paks , peenike siis süütevõti ja paks sobib koikidele lukkudele , küsimus seisneb siis selles et kas süütelukud on erinevad peenikesele ja paksule võtmele või ?? ühesõnaga tahaks kõik ühe võtme alla saada . mis tegema peab ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 22:08 08
Postitas matuuu
Veelrumalam küsimus,
Panin oma E30 e36 pealt 1.8is koos käimariga, sai siis sebitud differ 3.46 ülekandega e36 kerepeal on 3.45.
E30 tehasest is peal 4.10 differ, kumb õigem oleks siis alla panna?
Hetke kütusekulu 8.6sajale maantee enamasti.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.05.2013 22:26 03
Postitas oo7
Muidu E30-el on viimane käik vähemalt 6 silindristel 0,81, see vastu E36 autodel on see 1:1le nagu E30 4. käik.

Seetõttu ongi ülekande arvud E30 suuremad.

Tasuks internetist vaadata, mis seis 318iS käiguülekande arvudega on, vastavalt sellele arvutada välja pöörded kiirusel ~100km/h.


Muidu võimsam E30 sõidab 3.45 diffriga väga hästi, mul on see all, aga auto on ka iS-ist võimsam. Võrreldes 4.10nega on kiirendus viletsam ikka. Valisin selle endale lähtuvalt auto võimsusest ja sõidustiilist.

Arvesta sellega ka, kui palju maanteel sõidad, kui pm ainult linnas siis pole kiirel diffril mõtet. Kas/kui tihti rajal jms. Üldiselt peaülekande valikuga saab auto iseloomu päris palju muuta, seetõttu tasub selle üle korralikult järgi mõelda/arvutada. Tallinnast - Tartu mingi üle 3000 pöördel lõugava masinaga joristada on ka mõttetu.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 07:32 12
Postitas illukas316
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 99%29-Keys
chiwauwa kirjutas:"rumal küsimus" e36-e lukkude kohta . hetkel siis võtmekimbus 2 võtit : peenike ja paks , peenike siis süütevõti ja paks sobib koikidele lukkudele , küsimus seisneb siis selles et kas süütelukud on erinevad peenikesele ja paksule võtmele või ?? ühesõnaga tahaks kõik ühe võtme alla saada . mis tegema peab ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 10:10 18
Postitas matuuu
oo7 kirjutas:Muidu E30-el on viimane käik vähemalt 6 silindristel 0,81, see vastu E36 autodel on see 1:1le nagu E30 4. käik.

Seetõttu ongi ülekande arvud E30 suuremad.

Tasuks internetist vaadata, mis seis 318iS käiguülekande arvudega on, vastavalt sellele arvutada välja pöörded kiirusel ~100km/h.


Muidu võimsam E30 sõidab 3.45 diffriga väga hästi, mul on see all, aga auto on ka iS-ist võimsam. Võrreldes 4.10nega on kiirendus viletsam ikka. Valisin selle endale lähtuvalt auto võimsusest ja sõidustiilist.

Arvesta sellega ka, kui palju maanteel sõidad, kui pm ainult linnas siis pole kiirel diffril mõtet. Kas/kui tihti rajal jms. Üldiselt peaülekande valikuga saab auto iseloomu päris palju muuta, seetõttu tasub selle üle korralikult järgi mõelda/arvutada. Tallinnast - Tartu mingi üle 3000 pöördel lõugava masinaga joristada on ka mõttetu.
Mul ongi E36 kast ja differ E30 diisli oma 3.46. GPS järgi 90km/h on 3000pööret. See vist veidi palju?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 15:25 53
Postitas Aular
3000rmpi pealt peaks päris palju kütust võtma.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 16:11 43
Postitas StenV70
Aular kirjutas:
Karl. kirjutas:35eurost ma mõtlesingi
Mida seal mõelda on ? Ma saan aru , et inimesed tahavad oma autodele ise xenoneid paigaldada , aga kui ette nähtud ei ole ja klaas selleks mõeldud pole , et vihku suunata nii nagu peab , siis milleks ?
Tuttav pani omale 35€ komplekti külge ja lasi tuled ära regullida nii,et teisi ei pimestaks...Siiani keegi vilgutanud ei ole. Oluline on siiski tuled lasta reguleerida peale paigaldust nii,et teisi ei pimestaks ja seda siis selle aparaadiga,suva järgi keeruline paika panna..
Reflektor ei ole selle pirni valguspunkti jaoks mõeldud ja päris õigesti näitama ei hakkagi.
Muidugi sinikuued võivad ka peavalu tekitada,seega oleks mõistlik kõik vajalik autos hoida,et tavalised pirnid tagasi saaks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 18:13 13
Postitas IvoMei
autoks e39 528 Automaat. Kuna sai vahetatud mootori juhtaju koos immoplokiga ja spetsiaalselt küsisin aju mis on automaat kastiga 2.8 pealt. Nüüd kus Aju autol peal avastasin BMW Scanneriga, et lammarist saadud aju on 528 touring MANUALi pealt. Siit ka küsimus, et kas mõjutab see ka midagi? Endal on selline mulje, et kui kickdowni teha siis laseb enne käiguvahetust piirajasse ära korra.Diagnost näitas ,lamda andureid ja käigugastil mingi temperature värki (seostasin ülekuumenemisega) samas olid need shadow vead mis peale kustutamist tagasi ei ilmunud. Ühesõnaga kas võib see manuaalkastiga auto aju peale jääda või keerab see midagi tuksi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2013 22:20 29
Postitas oo7
See on palju jah, mul on 3.45 ja see oleks sama kui uhaks 4jandaga koguaeg.

318iS ei võta üle mõistuse palju bensiini ka sellistel pööretel.


Kui sõidad põhiliselt maanteel on seda palju, kui rohkem linnas, siis mingi mõned otsad kannatab ära ;)

Mul võtab 2,7L keskmiselt 8,7 ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2013 08:40 58
Postitas matuuu
Sõidangi põhiliselt maanteel 3k rpm ja 8,6 sajale.
Mis differ veel alla proovida, et kulu ja pöördeid alla saaks?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2013 15:45 09
Postitas Risto88
Kust ma võiks leida Alpina velgedele veljekapsli lukke?
Või teab keegi mõnda alternatiivi?
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.05.2013 01:52 49
Postitas Riivo
http://www.alloywheelsdirect.net/option ... aps_alpina alt teine valik...pole odav lõbu muidugi...odavamalt lähiajal vaevalt leiad

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.05.2013 18:29 17
Postitas unis
Kuna auto ülevärvimine ees, siis huvitaks millise tootja värvi ja lakki kasutada? Neid erinevaid päris palju ja ei suuda otsustada :roll: hind ei ole määrav. Äkki keegi teeb hea hinna ka? ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.05.2013 20:52 57
Postitas ekraan
siuke küsimus siis, et auto oli tõstukil üks päev ja keerasin tagumist ratast ringi. kui avatud differ siis peaks ju teine vastupidi käima eks? aga teine käis väga nõrgalt sama pidi ringi, vahel nagu käis ja siis jälle seisis. kas võib olla tegu lsd diffriga millel need kettad kulunud? mul ei tulnud pähe muidugi tol hetkel diffri pealt koode ja kirju ka otsida..

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2013 11:30 53
Postitas BMW Rh+
Kas B-osa suunatuled kannatavd mingitki kriitikat, nt TYC, DEPO või peaks võtma pigem magnetti või OEM boschi tule? Mõtlen just kvaliteeti ja kuidas ilmastikule vastu peavad. Autoks siis E46 FL. :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2013 12:19 54
Postitas Risto88
Riivo kirjutas:http://www.alloywheelsdirect.net/option ... aps_alpina alt teine valik...pole odav lõbu muidugi...odavamalt lähiajal vaevalt leiad
Esialgu üritaks mingit odavamat alternatiivi leida :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2013 19:54 31
Postitas enrico-
BMW Rh+ kirjutas:Kas B-osa suunatuled kannatavd mingitki kriitikat, nt TYC, DEPO või peaks võtma pigem magnetti või OEM boschi tule? Mõtlen just kvaliteeti ja kuidas ilmastikule vastu peavad. Autoks siis E46 FL. :)
Mul kodus üle isegi 1 (Parempoolne) TYC tutikas suunatuli Faceliftile. Paistab väga kvaliteetne (sugulasel on autoküljes ka samad). Pirni pesa on komplektis. 10€ eest võid endale saada kui vaja läheb. ;)
Pilt