3. leht 5-st

Postitatud: 11.04.2007 23:41 31
Postitas erik78
kütuserõhu regulaatori vaakumi probleem?

Postitatud: 12.04.2007 00:16 39
Postitas hollow
Martin530 kirjutas:nagu ma aru saan siis viga pole lisaõhus.
ma ei usu et ka tühikäiguklapi ja gaasiklapi juhe segamini on aetud :P
gaasi klapi rike vaevalt.
kütusest rääkides vaevalt et kütuse tagasivool ja pealevool segi oli aetud.
ma mõtlesin ka selle peale... aga seda oleks kohe märganud... kui ta juba pote pinget mõõtis

Postitatud: 12.04.2007 01:31 54
Postitas marek320
täielik hämming juba...ei tule vist undki täna :)
teeb ka siis väikse vahekokkuvõtte: Juhtus siis see 2 a tagasi, lambist...(siit siis järeldab, et enne sõitis ilusti ja välistab, et miskit valesti tehtud, kokku pandud jne) Omaniku püüdlused sellest vabaneda olid tulutud, samas nagu eriti ei püüdnud ka.., kuna harjus ära!(siit järeldaks, et tegu on inimesega, kes kiirendamisest suurt ei hoolind) Leidis siis see õnnetu lõpuks oma tee Truumu juurde, kes mõõtis, proovis, vahetas, katsetas jne imet tegi, aga ei midagi, seni kui miskit lihtsat avastas ja nüüd habemesse naerdes meie päid piinab... Praeguseks on selgunud, et viga on kapotiall ja viga ise suht apsurdne ja samas nii lihtne, et sellepeale ei tulekski. Lisaks viga sai eemaldatud ühtegi osa väljavahetamata.Seni pakutud normaalsed lahendused on kõik korras: õhk, kütus, filtrid, surved, juhtmed-pistikud, udutule pirn jne...,

Ühesõnaga mõistus otsas ja ootaks vihjeid :)
Kas linnas ringitiirutamine ja äärepealt sulle tagant sissesõitmine on kuidagi antud veaga seotud? :) veakohta ehk mõni täpsem vihje? Või siis siiani pakutud vigade kohta, kas; soe, külm, väga külm :p
Ise pakuks veel, et; genekas lahti! rihm,kett või mis iganes sel mootoril on, üle käind ja vales kohas, mingi voolik kuidagi halvasti; kokku murdunud,lahti või tont teab :) ....
krt autot ka käepärast pole, uuriks mõned tunnid kapotiall :D

Postitatud: 12.04.2007 06:16 13
Postitas truumu
Hommikut härrased!
Magada saite ikka? :lol:
OK, ei hakka rohkem teie päid vaevama

Avastasin vea kui hakkasin järjekordselt potekat vahetama ja kõrvetasin käe ära

Süüdlane oli det.nr 10

Pilt

Klapp ei sulgunud ja küttis segusiibri korpuse tulikuumaks
Kui auto ristmikul seisis, ei jõudnud tuline õhk õhulugejat niipalju mõjutada, et näit õige oleks
Klamber voolikule peale ja oligi kõik ;)

PS panin klambri ka enda autole ja minek muutus tunduvalt jõulisemaks

Postitatud: 12.04.2007 08:06 19
Postitas patrik
m20-el jookseb sealt kogu aeg soe vesi läbi ja probleeme pole. samas on õhukulu mõõtmine erinev..
sa oleks pidanud ütlema et talvel viga puudub.see oleks olnud oluline vihje

Postitatud: 12.04.2007 08:13 48
Postitas Martin_S
heh.. normaalne. magada tegelt eriti ei saanud kuna see mõte mõlkkus kuni hiliste õhtutundideni välja.
aga iseenesest huvitav teada.

kuu taibu on truumu ise vist siis ;)

Postitatud: 12.04.2007 08:46 08
Postitas truumu
kuu taibu on truumu ise vist siis
Ma arvan, et Patrik oleks ka selle pähkli läbi hammustanud :D

Postitatud: 12.04.2007 09:07 54
Postitas patrik
kuuma õhuga üks kogemus:

kuuesajase peal oli m5 mootor. õhukulumõõtja otsas oli koonusfilter :roll:
ilma igasuguse kuuma õhu isoleerimiseta ( vaheseinteta)
kuumal suvepäeval kui radikast tuli pea sajakraadist õhku, kapoti sulgemisel tahtis mootor järsult välja surra. alguses mõtlesin et mingi juhe jäi kapoti vahele! tükk aega sulgesin ja avasin kapotti enne kui pihta sain

seda viga oleks ikka väga pikka aega otsinud mis truumul oli kuna m20-l see probleemi ei valmista ja m52-l enam termostaati pole ja kogu aeg jookseb sealt kuum vesi läbi. samas m52-l on temp andur kiiremini reageerivam kui m50-l

Postitatud: 12.04.2007 09:24 52
Postitas Silwer
Autot tuunima hakates on see üks esimesi vidinaid mida kõrge kaarega minema loopida.

Postitatud: 12.04.2007 09:44 17
Postitas Aare
Hehh, sõida talvel sedasi, ühel hetkel avastad, et gaas on n asendis kinni külmunud. :lol:

Nt M30 mootoril pole sellist seguklapikoja soojendust üldse olemas. Tekib küsimus, kuidas siis nii.

Vastus: seda asendab tulikuuma mootori ja väljalaske kohal olev õhu sissevoolu toru ja mootori kohal olev seguklapikoda. Seepärast polegi.

Kui panin sisselaske teisele poole (vasakule), siis praeguste ilmadega on väga paha külma mootoriga liikuda, turtsub ja katkub madalatel pööretel. Läheb ilm soojaks (üle 15 kraadi), on kõik ok. Mis juhtub - liiga külma sisselaskeõhu tõttu hakkab bensiin kollektorisse kondenseeruma. Asja mõjutab ka kindlasti see, et kollektor on mul kaetud soojust isoleeriva kihiga.

Arvan, et sellisel kujul ma talvel sõita ei saaks üldse, mootor lihtsalt ei tööta normaalselt.

Ükskord ammu nägin ühte läbusaiti, kus võrreldi M3 ja Camarot. M3 kohta kommenteeriti, et kõik asjad on pandud sinna, kus nad olema peavad ja kus neid vaja on, mitte sinna, kus nad parasjagu mahtusid. Tabav, kas pole.

M20 mootori puhul paneks sinna lihtsalt väikse kraani vahele. Kui jahe, keerad lahti. See soojendus pole seal nalja pärast.

Postitatud: 12.04.2007 10:03 56
Postitas Silwer
Minu autoga sõitis mul naine paar aastat talvel sedasi et seguklappi ei soojendatud. Midagi kinni ei kiilunud ja samuti ei olnud probleeme mootori tööga.

Postitatud: 12.04.2007 14:49 07
Postitas hollow
sai täna nii muuseas käidud truumujuures.... ja möödaminnes ka käsi seguklapile peale pandud... *****... kõrvetas ikka käe ära küll... tundub, et kuulkraan vahele on nagu hea lahendus... suvel kraan kinni talvel lahti

Postitatud: 12.04.2007 14:55 02
Postitas aise
hollow kirjutas:sai täna nii muuseas käidud truumujuures.... ja möödaminnes ka käsi seguklapile peale pandud... *****... kõrvetas ikka käe ära küll... tundub, et kuulkraan vahele on nagu hea lahendus... suvel kraan kinni talvel lahti
magnetklapp + termostaat äkki :D

Postitatud: 12.04.2007 14:56 09
Postitas hollow
kuulkraan maksab 25.- :lol: ja tuksiminemise võimalus on 0 lähedane

...

Postitatud: 19.04.2007 18:58 42
Postitas adidas117
vaatasin uurisin ja otsustasin ka endal selle seguklapi termostaadi ära vahetada Nüüd minek oluliselt teravam ja ka kütusekulu tundub väiksem

Postitatud: 19.04.2007 21:38 05
Postitas Ceed
kas M40 mootoril on ka selline asi olemas? :)

Postitatud: 21.04.2007 06:54 08
Postitas truumu
Soojendus on olemas(det 11), termostaatklappi vist mitte

Pilt

Postitatud: 24.04.2007 22:23 49
Postitas xTc-b
Tõstaks teema üles kuna laadne mure.
Et siis auto külmast peast käib edasi nagu õige asi et nagu kui soojaks saab siis peaks ju veel ideaalsemalt käima aga ei.
kohalt startides jätab vahele, vahel ka kõrgetel pööretel kuulda et mõni silku võssa paneb.
Selle siibri soojenduse lõikasin vahelt ära, muutus oli see ete jõudu tuli juurde küll aga ainult selleks hetkeks kui kõik silkud taga aga puterdamine ei ole kadunud. mis veel võib vigast panna??

Postitatud: 25.04.2007 06:20 51
Postitas truumu
mis veel võib vigast panna??
Süütesüsteem, pritse, elektroonika või mootor
Põhjuseid võib kümneid olla...

Postitatud: 25.04.2007 08:03 09
Postitas xTc-b
truumu kirjutas:
mis veel võib vigast panna??
Süütesüsteem, pritse, elektroonika või mootor
Põhjuseid võib kümneid olla...
millalgil käisin sul seal diagnostikas siis oli mingi lambda läbi ja midagi veel, need vahetasin ära. vahepeal tegin mootorile ülemise poole remondi kuna veepump lendas aga ikka see sama koterman sees. siis mõtlesin et vanos jamab et panin nukad ise valesti kokku vms. käisin sul seal töökojas, arvasin et seal ikka on olemas nukkade seadistamiseks special tool aga lukksepp timmis ikka nukkasi metall latiga, mille peale isegi tulin kui mootorit kokku panin. arvan et paigast polnud ära seal midagi kuigi vana seal väitis silmaga et 3 kraadi paigast ja selle eest võeti mingi kummaline suur summa :D:D aga see selleks
sama päev pandi korra veel kompu ka taha sellega avastas et sisselaske temp anduril juhe tagant, see sai külge aga rohkem viga ei näidanund kuid viga on olemas...
või peaks veel kord kompu taha panema?????

Postitatud: 25.04.2007 18:55 39
Postitas truumu
või peaks veel kord kompu taha panema?????
Arvan küll, kuid hea oleks jälgida alates soojenemisest st. külmast peast

Postitatud: 12.07.2007 08:32 30
Postitas patrik
patrik kirjutas:mis firma süütepoolid?
kas esimene rihmaratas korras?
mootori mass ja toide ikka korralik?
loodetavasti sisselaske lõdvik oli terve

üldiselt panen sellisele autole modicu külge ja lähen sõitma. tagasi tulles on tavaliselt viga teada. abiks oleks veateated mis diagnostika näitas. nende järgi saab nii mõndagi teada- kas segu läheb lahjaks või ei süüta jne

tundub et vana teema tuleks korra uuesti üles kaevata.
auto jõudis otsaga lõpuks minu juurde. pikema jututa viskasin moto pealt defektsed poolid minema.
hetkel veel sõidab

Postitatud: 12.07.2007 08:34 28
Postitas patrik
muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal

Postitatud: 12.07.2007 10:47 07
Postitas priitv8
patrik kirjutas:muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal
Mis poolid need on ja kust nad tulevad?

Postitatud: 12.07.2007 13:23 41
Postitas patrik
tavaliselt uksest tulevad ja on "no name" poolid. ainult suurelt kollaselt kiri "ZÜNDSPULE"

Postitatud: 12.07.2007 16:02 00
Postitas hansu
Kas Truumu stend ei tuvastanud siis vigaseid süütepoole?
Mu ka soojalt tühikoht sees(kohalt minnes ja käiguvahetusel tunda).
Ja enne kui päris soojaks läheb on hing kinni. (temp. seier veerandi ja poole vahel)
Stend ei näidanud ühtegi viga.

Postitatud: 12.07.2007 19:17 53
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:
patrik kirjutas:muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal
Mis poolid need on ja kust nad tulevad?
Need on need nn.Christy-Mayer võimidaiganes poolid

Pilt

Ühe E36 oli sama jama, stend ei näidanud midagi, koha peal auto töötas
Nii kui panid plastikkaane poolidele peale ja läksid sõitma, oli jõud kadunud
Ilma kaaneta oli ka OK
Ja peetis olid 5 pooli (üks oli juba enne vahetatud)

Postitatud: 12.07.2007 22:39 18
Postitas patrik
ma ei hakka enne rääkima inimesega kui poolid pole vahetatud. hoian kohapeal nii umbes 10 auto jagu poole.
omanikule on paras shokk muidugi tavaliselt

Postitatud: 12.07.2007 22:40 04
Postitas patrik
töö lõpetavad nad ainult koormuse all

Postitatud: 12.07.2007 23:54 23
Postitas Roland325
oot oot, kus kohas see probleemne vidin on, kuhu vaja klamber peale keerata(äkki keegi näitaks realoemi pildil, eelmisel lehel pilti ei näe). Endal on ka paar korda tõmband soojalt madala pöördega korra kinni, vaataks asja üle!