258. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 11:07 24
Postitas arnis
R0ma?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 11:10 47
Postitas Donald
E39 esiuksed kääksuvad kuuma ilmaga. Olen sinna igasugust õli pihustanud aga ikka nagu laudauks.
Mis edasi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 11:12 11
Postitas MartinH.
arnis kirjutas:R0ma?
Jah,täitsa õigus.
Tänud!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 14:18 16
Postitas Lite
Donald kirjutas:E39 esiuksed kääksuvad kuuma ilmaga. Olen sinna igasugust õli pihustanud aga ikka nagu laudauks.
Mis edasi?

Selle ukse piiraja tifti vahele oled õli lasknud? Mul oli sellest kasu.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 14:28 29
Postitas Chris.S
Taoline küsimus nagu eelmine :d e39 l pmst kõik uksepolstrid teevad õrna naginat soojaga. Kui aken 1mm umbkaudu alla lasta jääb vait. Mis lahendust pakutakse sellele ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 15:08 02
Postitas arnis
etachris kirjutas:Taoline küsimus nagu eelmine :d e39 l pmst kõik uksepolstrid teevad õrna naginat soojaga. Kui aken 1mm umbkaudu alla lasta jääb vait. Mis lahendust pakutakse sellele ?
Oled kindel, et polstrid, tavaliselt nääksuvad tihendid. Tihendid tuleb ideaalselt puhtaks teha, alkoholiga näiteks.

Kui ikka polstrid, siis võta maha, puhasta kõik servad, ei mingit õlitusvahendeid. Kontrolli kõik klambrid,
peavad olema täiesti terved.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 18:57 47
Postitas unis
Tauri_J kirjutas:
unis kirjutas:Mis on m57d30 norm temp varjatud menüüst vaadates? Juba teine termostaat ja ikka trassil 75-82 lagi? Oleneb ilmast. Linnas tõuseb seistes ja liikudes langeb jälle. Viskot pole ka küljes.Mis **** seda jahutab? Kas itaalia autodel mingit erinevust pole vms? Üle 3k rpm tahmab ka korralikult.
kontrolli egr termostaaati kui see üldse su autol on või said mingi porno termostaadi
Egr termostaat ka vahetatud (behr). Suur termostaat oli esimene mis proovisin "facet" edsonilt võtsin ja teise võtsin mujalt "gates"
Kohapeal tiksub 95 kraadi ja trassil hakkab kukkuma vaikselt ja jääb sinna 75- 82 vahele oleneb ilmast. :roll:
Minu mõistus otsas igatahes,sümptomid on nagu termostaat oleks lahti või avaneb liiga vara. Isegi sellise kuumaga soojeneb suht aeglaselt minuarust. Eile lasnast kristiinesse saavutas ca. 84 kraadi ja isegi viskot pole ees. 330xdA 2001

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:01 26
Postitas toivoku
Webastoga mingi jebla

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:24 46
Postitas unis
Webastot pole ja elektrilisel lisasoojendil ergutus tagant ära,kuna plõksis sisse välja ja kõigutas pöördeid. Sellest sooja ilmaga tolku pole ju? :roll: peaks niigi ruttu soojenema.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:37 15
Postitas arnis
Võttes aluseks füüsika ja teadmise, et kohapeal soojeneb 95-ni ja sõites jahtub maha,
siis võiks ikkagi arvestada sellega, et soe vesi satub liiga vara suurde radikasse.
Sel autol on 3 termostaati, EGR, põhitermostaat ja käigukasti jahutuseks veel üks.

Kas EGR termostaat on täiesti uus?

Mõni foorumlane teab, kas kasti termostaat saab üldse mõjutada asja niipidi?
Kast peaks hoidma ennast paarkümmend kraadi jahedamana kui mootor.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:39 02
Postitas toivoku
unis kirjutas:Webastot pole ja elektrilisel lisasoojendil ergutus tagant ära,kuna plõksis sisse välja ja kõigutas pöördeid. Sellest sooja ilmaga tolku pole ju? :roll: peaks niigi ruttu soojenema.
webasto peaks neil olema ju sõidusoojendi. Ma muidugi ei tea kuidas 3 seerial see lahendatud kuid siiski 5ndal ja 7mendal seerial on see sõidusoojendi, mingi aasta või paar tagasi maadles kasutaja Marto ka sellega kõvasti ja lõpuks webasto korda tegemisega või vahetusega pääses nendest probleemidest. Samas ise küll ei näeks probleemi,et see temperatuur nüüd seal kümme kraadi kõigub. Saaks aru kui reaalselt vajuks sinisesse ära siis oleks veits jama aga suvel pole nagu erilsit vahet.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:42 22
Postitas Drenkhaano
toivoku kirjutas:
unis kirjutas:Webastot pole ja elektrilisel lisasoojendil ergutus tagant ära,kuna plõksis sisse välja ja kõigutas pöördeid. Sellest sooja ilmaga tolku pole ju? :roll: peaks niigi ruttu soojenema.
webasto peaks neil olema ju sõidusoojendi. Ma muidugi ei tea kuidas 3 seerial see lahendatud kuid siiski 5ndal ja 7mendal seerial on see sõidusoojendi, mingi aasta või paar tagasi maadles kasutaja Marto ka sellega kõvasti ja lõpuks webasto korda tegemisega või vahetusega pääses nendest probleemidest. Samas ise küll ei näeks probleemi,et see temperatuur nüüd seal kümme kraadi kõigub. Saaks aru kui reaalselt vajuks sinisesse ära siis oleks veits jama aga suvel pole nagu erilsit vahet.
Mul sama 530d ga jama, et maantee peal langeb temp. alla, aga nüüd eile hakkas linnas ka vigureid tegema, linnas hakkas temp. maru suureks minema ja nüüd täna samamoodi, vahetasin visko siduri ära, ikka ei midagi, termostaati väga ei usu, sest soojaks läheb mootor kiiresti.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:43 48
Postitas unis
Suvel savi jah aga talvel v jahedama ilmaga DME käsitseb kui külma mootorit ja annab rohkem kütet peale, kui temp normis pole ju? Tahaks et asi nii nagu peab.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:44 24
Postitas Tauri_J
etachris kirjutas:Taoline küsimus nagu eelmine :d e39 l pmst kõik uksepolstrid teevad õrna naginat soojaga. Kui aken 1mm umbkaudu alla lasta jääb vait. Mis lahendust pakutakse sellele ?
pane tihenditele seda karvast teipi. Auto jääb surmvaikseks ;)

Kellegi auto teemas oli ka sellest juttu hiljaaegu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 22:46 20
Postitas Tauri_J
äkki egr üldse välja progretud, siis ei ole egr termostaadist mingit kasu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.07.2014 23:01 20
Postitas unis
Kuidas elektroonika seda egr-i juhib? Seal pole ju juhtmeidki kusagil taga mäletamistmööda. :roll: ja noh sellise kuumaga see egr ei loe ka vast? Mootor peaks ju soojaks minema ilma igasuguse abita. Pigem peaks just jahutamisega vaeva nägema loogiliselt.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 01:33 39
Postitas arnis
Mootor PEAB jõudma oma töötemperatuurini. Kui seda ei juhtu, siis lõpuks
hakkavad asjad katki minema; automaatkast, webasto, turbo, DPF kui oleks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 09:56 43
Postitas Drenkhaano
arnis kirjutas:Mootor PEAB jõudma oma töötemperatuurini. Kui seda ei juhtu, siis lõpuks
hakkavad asjad katki minema; automaatkast, webasto, turbo, DPF kui oleks.
Aga millest võib see tingitud olla, et maanteel on temperatuur 80ringis ja linnas tahab üle 100kraadi minna ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 11:31 54
Postitas arnis
Võib vabalt olla sassis termostaat (suurema survega avaneb, väiksemaga kogu aeg kinni).
Võib ka veepump õhtal olla.
10-aastases jahutusvedelikus ei veepump ei termostaadid kaua kesta,
samuti ei kesta need Selveri jahutusvedelikus aastaid. TSI-s teema olemas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 11:48 19
Postitas unis
Kui ta väiksema survega kinni,siis peaks ju trassil ka kuumenema mootor ,kuna temp madal,surve väiksem ja termostaat kinni? Temperatuuri tõustes surve suureneb ja avaneb :roll: nii olekski õige ju. Aga meie sümtomid viitavad varasemasele avanemisele.
Mis kümne aastasest vedelikust sa jahud? Ma olen 2 korda termostaati vahetanud. Ja kui veepumba jama oleks oleks ülekuumenemise probleemid ju, mitte jahtumise.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 21:43 49
Postitas sass730iA
sarnaste sümptoomide puhul vahetasin jahutusvedelikku ja hakkas kõik normaalselt tööle, enne maanteel temperatuur langes märgatavalt, sees oli varasemalt mingisugune Itaalia vedelik kollast värvi

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 21:50 41
Postitas Keijo94
Autoks e36 2.5 diisel 105kW.

Nimelt mootori õli jaoks on mingi lisa jahutus radikas. Kui vahelt välja võtta kas on väga halb mõte ? Või mängib tähtsat rolli seal all ? :P

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 23:01 52
Postitas matuuu
Löö pimedad ette ja anna minnna :D
Ega ta tehasest pandigi sinna niisama ilutsema, et lihtsalt rohkem õli läheks mootorisse.
Praeguse kuuma ilmaga läheb vast õli päris kuumaks ja kuumalt kaotab õli määrimis omadused ja siis võib oodata uusi küsimusi, miks kokku jooksis või miks turps laiali orsmth.
Sama põhimõttega on sul ees tosooli radikas - ei tea kas on teda ikka vaja?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 23:13 49
Postitas arnis
TDSi järeltulijal lihtsustati süsteemi soojusvahetiga, mis soojendas ja jahutas
õli vastavalt tosooli temperatuurile. TDSil aga seda vahejahutit ei ole, õli
jahutatakse otse õhuga.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.07.2014 23:58 41
Postitas Keijo94
matuuu kirjutas:Löö pimedad ette ja anna minnna :D
Ega ta tehasest pandigi sinna niisama ilutsema, et lihtsalt rohkem õli läheks mootorisse.
Praeguse kuuma ilmaga läheb vast õli päris kuumaks ja kuumalt kaotab õli määrimis omadused ja siis võib oodata uusi küsimusi, miks kokku jooksis või miks turps laiali orsmth.
Sama põhimõttega on sul ees tosooli radikas - ei tea kas on teda ikka vaja?
Seljuhul las jääb oma kohale :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.07.2014 13:07 47
Postitas RagnarV
autot kuusakoski viies võivad istmed ja polstrid sees olla ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.07.2014 13:16 20
Postitas J_V
Jah. Võid täiesti tutika pilliga ka otse kaalule sõita.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.07.2014 13:19 19
Postitas arnis
Rakz kirjutas:autot kuusakoski viies võivad istmed ja polstrid sees olla ?
Kilohind on erinev. Kui puhas metall, siis kõige suurem hind, kui hunnik plastmassi,
siis kõige mitte parem hind. Lammutustõendi saad ka kui auto viid. vastasel juhul
ei saa autot maha kanda enda nimelt.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.07.2014 13:21 38
Postitas RagnarV
Okei, neil kodulehel autoromu 100€/tonn, see hind siis vist see kui viid kogu plastiku hunnikuga ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.07.2014 14:38 40
Postitas J_V
160€ oli vist komplektne sõiduauto.