29. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.02.2011 22:35 27
Postitas Lauri_R
Sõiduajal jahedaks jälle läheb, siis termostaat jah.
a vaatasin,et ''kus valad sisse tosooli(paisupaak)''seal alt tilkus tosooli kah välja...arvatavasti paisupaak läbi kah?
Kas paisupaagis või koguni radikas mõra ning võimalus ka, et radika "kraanist" lekib. Osadel BMW mootoritel just paisupaagi all see.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.02.2011 22:54 08
Postitas Rommi-
ek sma soetan uue termostaadi..

ja eks ma homme võtan sealt lahti ja vaatan mis pull on..
loodan,et ma seal täitsa ära ei külmu kui lammutan seal radikat natuke :D :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.02.2011 23:04 13
Postitas RK1.0
Kas E30'e väikse difri LSD element sobib E36 typ168 difri sisse?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 13:42 12
Postitas street pirate
kui e46-l on aku taga ja ees ka koht olemas.kas oleks võimalik ja mõttekas panna kogu muusika värk teisele akule ja kuidas see laadimine toimuks.kas genekas laeb kahte akut korraga ja kui masin seisab ja muusika töötab et kas ta võtab voolu ühest akust või ikkagi mõlemast kuna laadimis kaablid ju küljes.nats segane värk aga loodan et spetsid said aru :lol: .olen näinud küll neid tuunimisi kus pannakse hull musa peale ja akusid ka hulgi aga pole kunagi näidatud kuidas ,ühendatud jne

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 13:44 41
Postitas Rommi-
lauri91 kirjutas:Sõiduajal jahedaks jälle läheb, siis termostaat jah.
a vaatasin,et ''kus valad sisse tosooli(paisupaak)''seal alt tilkus tosooli kah välja...arvatavasti paisupaak läbi kah?
Kas paisupaagis või koguni radikas mõra ning võimalus ka, et radika "kraanist" lekib. Osadel BMW mootoritel just paisupaagi all see.

paisupaagil oli tehend läbi:D
aga termostaati ei saa kätte :(

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 14:49 29
Postitas yllar21
street pirate kirjutas:kui e46-l on aku taga ja ees ka koht olemas.kas oleks võimalik ja mõttekas panna kogu muusika värk teisele akule ja kuidas see laadimine toimuks.kas genekas laeb kahte akut korraga ja kui masin seisab ja muusika töötab et kas ta võtab voolu ühest akust või ikkagi mõlemast kuna laadimis kaablid ju küljes.nats segane värk aga loodan et spetsid said aru :lol: .olen näinud küll neid tuunimisi kus pannakse hull musa peale ja akusid ka hulgi aga pole kunagi näidatud kuidas ,ühendatud jne
Esialgu mõtle, kas on üldse lisaakut vaja. ;) Niisama pole mõtet sellist ümberehitust ette võtta, kui selleks reaalset vajadust ei ole. Vajaduse ja võimaluse korral võid ka suurema aku lihtsalt paigaldada.
Kõik tehtav põhikooli matemaatika pealt, arvutad välja, mis oleks oletatava süsteemi keskmine voolutarbimine ja sellega arvestad, kas on vajadus lisaaku järele. Arvesta ka generaatori võimsust.
Ühendamisel mõlemad akud jämedate kaablitega paralleelselt ja peaksid olema ühesuguse mahtuvusega (paremal juhul identsed).

Sellel mõttel, et auto töötab ühe aku pealt ja muusikat kuulad teiselt, ei näe mitte mingit põhjendust peale selle, et ei jää tühja akuga tee äärde. Igatahes see on ka teostatav, aga mitte väga mõttekas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 15:50 43
Postitas street pirate
no sellesmõttes et vahest ikka kuulad musa kõvasti ja nokitsed väljas ja vahest ikka unustad vahepeal õigel ajal käivitada ja aku tõmbab tühjaks ja hakka selle laadimisega mässama.ja seda ka et kui sõidu ajal muusika tümpsub näiteks öösel kui voolutarbimine suurem siis bassi ajal võtab tuled vilkuma.teise akuga võtaks nagu põhiakult suure koormuse ära või kuidas see värk on

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 17:42 33
Postitas yllar21
Vilkumise eest aitab suurem kondensaator vahele, kui seda veel pole.
Aga kui soov ikka eraldi akud ühendada, siis:

Pilt

Autopoodides või autohelitehnikaga tegelevates poodides peaks olema valmistoodanguna asi nagu "battery isolator". Asi põhimõtteliselt võimsam dioodsild, mis lubab voolul ainult ühte pidi liikuda. Ja kuna asi käib mõlema aku vahele, siis teise aku puhul kaob esimese suhtes tarbimine ära, aga laadida saab.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 19:59 05
Postitas street pirate
yllar21 kirjutas:Vilkumise eest aitab suurem kondensaator vahele, kui seda veel pole.
Aga kui soov ikka eraldi akud ühendada, siis:

Pilt

Autopoodides või autohelitehnikaga tegelevates poodides peaks olema valmistoodanguna asi nagu "battery isolator". Asi põhimõtteliselt võimsam dioodsild, mis lubab voolul ainult ühte pidi liikuda. Ja kuna asi käib mõlema aku vahele, siis teise aku puhul kaob esimese suhtes tarbimine ära, aga laadida saab.
on 4faraadine kondekas aga vilgutab ikka

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 22:08 43
Postitas --maario--
Kust on pärit selline stiil nagu angel eyes esituled, teadagi ju inimesed meisterdasid neid juba ennem seda, kui e39-d tehasest nendega tulid. Huvitav kust nad idee said ?????????

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.02.2011 22:41 35
Postitas topfuel
Kindel, et enne need olid? Mäletan kui tädimees endale e39 ostis uuena ja siis seletas, et selline asi nagu angel eyes on. Ei olnud enne küll kuskil näinud :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 00:03 39
Postitas --maario--
topfuel kirjutas:Kindel, et enne need olid? Mäletan kui tädimees endale e39 ostis uuena ja siis seletas, et selline asi nagu angel eyes on. Ei olnud enne küll kuskil näinud :D
samas ei vaidel vastu ka, aga kuskilt on meelde jäänud et rahvas tegi neid ennem ka ise ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 10:48 40
Postitas vendw
tere ! kuidas teha vahet 530d kas 142 kw või 135, olen uurinud et 142 kw tuli aastal 2001 aga miks siis paljudel vanematel on ka märgitud 142 ja väidavad, et passis ka see kirjas. kas on võimalik mootorile peale vaadates ka kindlaks teha kumma mootoriga siis tegu??

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 14:37 22
Postitas Risto88
Mootorid peaksid välimuselt identsed olema. Soft on teine.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 16:58 12
Postitas vahur_s
vendw kirjutas:tere ! kuidas teha vahet 530d kas 142 kw või 135
--kala-- kirjutas:kui ventika kohal EGR thermostaati ei ole siis on 135 ja kui on siis 142kw

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 17:16 04
Postitas vendw
vahur_s kirjutas:
vendw kirjutas:tere ! kuidas teha vahet 530d kas 142 kw või 135
--kala-- kirjutas:kui ventika kohal EGR thermostaati ei ole siis on 135 ja kui on siis 142kw
selge, kui ventika kohal siis ta jääb sinna plastik katte alla jah

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 20:40 28
Postitas vahur_s
Vot ei oska öelda, kuna reaalset kokkupuudet ei ole olnud, tsiteerisin üksnes kodanik --kala-- postitus.

Pos. 14 on EGR termostaad
Pilt

Netist foto reaalsest jubinast
Pilt

E39 2000 530d Thermostat and belt change, see vast ka abiks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.02.2011 20:46 25
Postitas leko
vendw kirjutas:tere ! kuidas teha vahet 530d kas 142 kw või 135, olen uurinud et 142 kw tuli aastal 2001 aga miks siis paljudel vanematel on ka märgitud 142 ja väidavad, et passis ka see kirjas. kas on võimalik mootorile peale vaadates ka kindlaks teha kumma mootoriga siis tegu??
Minul oli ka 1999a 530d ning passis 135kw aga vin koodi järgi 142kw.
Uurisin UM-st ja teenindaja sõnul võis minna mootor/softid/pihustid garantiikorras vahetusse, kuna see töö teostati tehases siis sellest ka vin koodi muutus.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.02.2011 20:50 56
Postitas Martin
Kas keegi viitsib linkida mulle mingi paragrahvi, et kauplus on sunnitud tagasi ostma defektse toote 14-päeva jooksul kui selle toote defektsus on tõestatud remonditöökojas. Jutt käib siis mingitest E36 kupee tagutuledest mis sai suure hurraaga odava hinnaga ostetud ja millest üks defektseks osutus ja 10 kaitset järjest läbi põletas.

Kauplus ise ei taha toote tagasiostmisest midagi kuulda vaid tahab selle ringi vahetada samasuguse hiina käki vastu. Helistaks muidu tarbijakaitsesse aga nii hilja nad enam ei tegutse. Mehhaanikute sõnul pidi mul kindlasti olema õigus raha tagasi nõuda mitte nõustuda vahetuskaubaga millegi vastu mis võib samasugune praak olla.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.02.2011 23:20 12
Postitas leko
Kauplus ei ole kohustatud sulle raha tagasi andma kui see oli allahinnatud toode. Vaheta parem uue vastu või maska raha juurde ja võta hiinakäki asemel mõni kindlam detail -sellised õigused sul on.
Tarbjakaitsesse võid maili saata oma probleemiga. Annavad sulle ka kindlasti head nõu kuidas selles situatsioonis käituda.

PS. Kui saad samasuguse hiinakäki asemele, mis töötab, siis tegelikult oli see ka sul alguses plaanis ju :)?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.02.2011 23:21 03
Postitas leko
Kuidas E39 sedaanilt originaal konksu ära teisaldada saab :D?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.02.2011 11:17 47
Postitas HeavyCuda
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... rts_1_4kw/

tekkis küsimus et kas detail nr6 on ikka starteri pendiks ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.02.2011 21:13 15
Postitas Rainer_S
Ei oska mujale seda postitada, aga ehk keegi oskab velgede värvi öelda?

Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.02.2011 21:42 41
Postitas joffe
Ütleksin, et hõbedased ja kodarate joonel jookseb must triip.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.02.2011 22:00 17
Postitas Rainer_S
Ei ei, see musta triibu teema kindlasti pole... :roll:

Ja noh, tegelikult polegi konkreetselt nende velgede tooni vaja.Foorumis ka mõned üksikud vist sellist tooni veljed teinud omale, tahaks teada mis numbrid või nimed sellelaadsel värvil on.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.02.2011 22:14 27
Postitas RK1.0
Nogarosilber (Nogaro Silver) code 243....äkki :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.02.2011 14:08 49
Postitas tavka0007
Oleks küsimus katalüsaatori kohta. Kuidas aru saada, et katalüsaator läbi on? Kui kat läbi on, kas siis katalüsaator ummistub ja hakkab mootori tööd piirama või sulab just tühjaks ja heitgaasid liiguvad vabamalt väljalaskest välja? Kas katalüsaatorist peale heitgaaside puhastamise veel kasu on?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.02.2011 17:05 57
Postitas leko
Jälle mure:
Nimelt siis jääb kaugtuli põlema :S
Lülitan tuled välja - kaugtuli jääb põlema, lülitan süüte välja - ikka põleb, panen uksed lukku/signa peale - ja ikka põleb :D
Lahendasin mure sellega, et ühendasin kaugtulede juhtme pistikust lahti. Aga see ajuttine lahendus.
Kaitsmed ka kõik korras. Oskab keegi midagi välja pakkuda?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.02.2011 17:58 32
Postitas toivoku
Kuno_T kirjutas:Ja autot sa muidugi ei maini, eks ole?
ma arvane,t tegu e39ga, tulede moodul vast peetis.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.02.2011 19:21 37
Postitas MargusA
e34 soendus töötab 4 astmes.Otsisin seda siili mõõka takistit reostaati.Leidsin selle Pilt see siis on põhjuseks??