Nuputamist taibudele

Üldised arutelud ning näpunäited
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Oskab keegi tarkpea öelda, mida **** see tähendab :D
Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mingi hoiatus, et kiilasjääl on libe vist :D
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Temperatuuril alla 0 muutub selle täpi värv?
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

Tegelikult oli see minu küsimus aga kuna olime Aaro juures külas siis kasutasime tema arvutit.
Täpsustan siis veidi: rehvi peal on siis sellinne skeem ja see täpp seal sees on auk (sõna otseses mõttes), augu sees on plastik, silma järgi vaadates tundub, et saab kruvikeerajaga keerata (ei ole proovinud).

Ette tänades!!!
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mis on rehvi mark ja tüüp
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Minu poolt ka mõistatus:
E34 juhiuks võtit keerates ei avane, avanevad ülejäänud kolm ust. Pult uksi ei ava. Kuidas ligineda probleemile? Armatuur ja juhiiste välja, et uksepolstrile ligi saaks?!
truumu

Postitus Postitas truumu »

joh kirjutas:Minu poolt ka mõistatus:
E34 juhiuks võtit keerates ei avane, avanevad ülejäänud kolm ust. Pult uksi ei ava. Kuidas ligineda probleemile? Armatuur ja juhiiste välja, et uksepolstrile ligi saaks?!
Kas kõrvalistuja uks või pagassilukk ei tee juhiust lahti?
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

Cardo kirjutas:mis on rehvi mark ja tüüp
Rehvi mark on NOKIA (255/40/r17) Suverehv
Tüüpi ma ei oska öelda, tean, et hirm kallid olid :lol:
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

truumu kirjutas:
joh kirjutas:Minu poolt ka mõistatus:
E34 juhiuks võtit keerates ei avane, avanevad ülejäänud kolm ust. Pult uksi ei ava. Kuidas ligineda probleemile? Armatuur ja juhiiste välja, et uksepolstrile ligi saaks?!
Kas kõrvalistuja uks või pagassilukk ei tee juhiust lahti?
Kõrvalistuja uksele ei sobi kahjuks minu käes olev võti (tegelikult võibolla teine võti sobib, pole proovinud), aga pagassiluku abil pole proovinud avada. Millegi pärast kahtlen, et aitab..
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Pakun, et antud kummil on see roheline latakas seotud kummi kulumisega. :roll:
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kalmer K. kirjutas:Pakun, et antud kummil on see roheline latakas seotud kummi kulumisega. :roll:
Krt rehvi kulumise märki nagu ei usu, selle jaoks on kulumispiiri tähistavad märgid rehvi protektoris... Ja samas- kõrval oli ju temperatuuri märk... Me üritasime kolmekesi ka midagi välja mõelda, aga esimese hooga ei jõudnud lahenduseni...
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kasutaja avatar
tfk
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 30.11.2006 09:52 20
Peamine sõiduk: 730d
Kontakt:

Postitus Postitas tfk »

tühikäigu mootori lõdvik katki või lahti!
Kasutaja avatar
JD
Huviline
Postitusi: 266
Liitunud: 14.07.2004 17:58 28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas JD »

truumu kirjutas:
priitv8 kirjutas:
patrik kirjutas:muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal
Mis poolid need on ja kust nad tulevad?
Need on need nn.Christy-Mayer võimidaiganes poolid

Pilt

Ühe E36 oli sama jama, stend ei näidanud midagi, koha peal auto töötas
Nii kui panid plastikkaane poolidele peale ja läksid sõitma, oli jõud kadunud
Ilma kaaneta oli ka OK
Ja peetis olid 5 pooli (üks oli juba enne vahetatud)
Siia sobib vist see:
Ignition Coil Failure 1991 BMW 525i with M50 Engine

Situation: A complaint of rough idle and/or a misfire under heavy engine load may be received on E36 and E34 (M50 equipped) vehicles due to a break on the secondary side of the ignition coils. These coils were produced by the vendor named "May und Christ".

Correction: If a vehicle is encountered with the above complaint, proceed as follows:
With the cylinder head cover removed (exposing the tops of the ignition coils) identify the vendor:

Vendor Identification
"May und Christ" = ZUNDSPULE
Bosch = Bosch

Identify the production year and month of the "May und Christ" coils located directly above the word ZUNDSPULE, i.e., 91 M 06 (year = 91, month = 06 (June) ). Coils with a production date code prior to 91 M 01 (January 1991) may have a break on the secondary side which can be diagnosed removing the ignition coil from the engine. With the coil removed, twist and pull the spark plug connector off the coil and examine the connection.

A poor connection may be seen as green corrosion or (a) piece(s) of plastic found in the ignition coil socket, which as broken off the spark plug connector. In this case, the coil must be replaced.

Note: A further check can be performed when diagnosing the primary and secondary signals of an ignition coil as outlined in E36 Repair Manual microfiche, Group 12, Page 12-13/3, using the BMW Service Tester and special tool adapter cables. However, the secondary signal scope pattern may be misleading and may not diagnose a coil which is defective under engine load, i.e., a large spike displayed on the scope screen.

Source: Alldata, Bulletin #12 02 92 (3506)
Enda masinal olid veel kaks kuud tagasi kõik süütepoolid "May und Christi" omad, mis nüüd one by one üles ütlevad. Sümptomid täpselt samad nagu eespool kirjeldatud.
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

nii taibud . väike mure. e36 320 starter. külmalt käivitub ideaalselt. soojana ei tee mitte midagi. vaikus. isegi tõmberelee ei plõksi. seisab tund -kaks ja asi käivitub poolest pöördest. tüütama hakkab juba künka otsa parkimine jne :| mul ja neil kelle juures käind olen on mõistus otsas
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Kui soojastpeast starter jõuga ühendada, kas siis ka starter ei rakendu?
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

sellega asi nii et starter väga kehva koha peal. enne tulex hakata asju maha kruvima
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Kehvasti... Põhjuseid palju, kahtlustaks ikkagi el. kala...
M50-DOHC mootoril saab küll ühendada, M52 ei mäleta...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

prelude20 kirjutas:nii taibud . väike mure. e36 320 starter. külmalt käivitub ideaalselt. soojana ei tee mitte midagi. vaikus. isegi tõmberelee ei plõksi. seisab tund -kaks ja asi käivitub poolest pöördest. tüütama hakkab juba künka otsa parkimine jne :| mul ja neil kelle juures käind olen on mõistus otsas
vea selgitamine võtab aega paar minutit. tööriistaks vaid kontroll-lamp
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

ju siis peab lõuna eestist hakkama tallinna sõitma mingi aeg :roll:
Kasutaja avatar
nets
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 31.12.2007 22:39 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nets »

Tulles algse teema juurde tagasi, siis 525 automaat 89 a (m20b25) teeb sama jama ja seda aastaajast olenemata ning aegajalt isegi tühikäigul kui järsku vajutada teeb tõk tõk ja siis alles pöörded ülesse. Ühel järsul kiirendusel koha pealt õnnestus ta niimoodi isegi välja suretada. RealOEM-is pole nagu sellel mootoril sellist termostaati olemas?
Peab diagnosti minema?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Mis nägu sul küünlad on? Elektroodide isolatsioon terve?
Kasutaja avatar
nets
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 31.12.2007 22:39 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nets »

AARE530 kirjutas:Mis nägu sul küünlad on? Elektroodide isolatsioon terve?
Ma arvan, et selles ei saa viga olla, sest auto on ostmisest peale seda nalja teinud aga siis said küünlad vahetatud. Aga samas paha ei tee mõnipäev nende maha keeramine;)
velts1
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17.04.2006 22:19 47

m 20 b25

Postitus Postitas velts1 »

küünlajuhtmed ,piibud ,jagajakaas.samas diagnostika peaks ära näitama millene silinder streigib,nii et vuta,vuta trummu või patriku poole diagnosti.kontakti leiad foorumist
728 e-38 ja 328 e-36 cabrio
Kasutaja avatar
ktmracer2
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 30.06.2004 21:32 30

mure

Postitus Postitas ktmracer2 »

autoks siis 328 e36 97 a
külmast peast käib ilusti mida soojemaks mootor käib seda rohkem hakkab vahele jätma või jookseb täis , sest kui spidoka varjatut menüüst vaadata tahokat siis kui vahele jätab tõusevad pöörded kuskil 80 pööret juurde ja see pole ühtlaselt vaid nagu jumal juhatab vahepeal mingi 2 minuti tagant siis jälle minuti sees paar korda . ja vahest kiirendab ka lainedades , et no ei lähe ühtlaselt , siis kui normaalselt kiirendad. Milles võib mure olla diagnostis käisin ja siis öeldi et pihusti viga , aga ikka samma nali.kontrollisin teisi pihusteid . silma järgi vaadates pihustavad normaalselt , ühtlaselt laiali ja ei kuse :D filtrid ja künnlad on kõik vahetatud. lõdvikud ka terved :)
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

See viimane juhtum "lõhnab" lambdaanduri äraminestamise moodi :?
Kasutaja avatar
ktmracer2
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 30.06.2004 21:32 30

mure

Postitus Postitas ktmracer2 »

ja kus juures lamdad hakkasid just väga hästi tööle :) ei olnud uimased ega midagi .
Kasutaja avatar
mel76
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 22.10.2006 14:03 16
Asukoht: Jyväskylä

Postitus Postitas mel76 »

Panen kah oma küsimuse siis siia.Asi siis selles et on üks hooratas omal pagassis ja keegi pole osand mulle öelda mille oma see on.Tegemist siis kahemassilise hoorattaga peal pressitud kiri LUK ja valged templid on Bmw lisaks mingid muud nr-id ja lõpuks 535.Väidetakse et see õnnestub panna e-34 520 ´92 aasta aga ise kahtlen selles veidi .Äkki kegi tark oskab pildi järgi öelda millega tegemist on?????
Pildid on http://profile.imageshack.us/user/mel760 kuna see tracer ei lasknud otse pilte linkida.

Tänud.
Bmw 520 i 110kw
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Seal peab veel numbreid olema. Minu 530 V8-l oli nt selline all:
Pilt
Ja number 1 222 530 on BMW varuosakood. Realoem seda küll ei näita.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta