Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 07.02.2015 17:23 41
Kas kellelgi on kokkupuuteid armatuuri katmisega/nahatamisega? Pean silmas rohkem seemisnaha taolise materjaliga. Kus lasta teha, palju maksab? Otsiksin odavaimat varianti.
E46 pfl touringarnis kirjutas:Facelift või preFL? E39?Chris_P kirjutas:kas mingeid normaalseid LED pirne pidurituledesse ka leidub?
selliseid millega pidurit vajutades midagi aru ka saab.
Chris_P kirjutas:E46 pfl touringarnis kirjutas:Facelift või preFL? E39?Chris_P kirjutas:kas mingeid normaalseid LED pirne pidurituledesse ka leidub?
selliseid millega pidurit vajutades midagi aru ka saab.
Kasutusviis? Lihtsalt hõõruda või peaks ikka trelli otsa panema?Heigo_K kirjutas:BMW Rh+ kirjutas:Kuidas ja millega eemaldada liimi värvilt ilma värvi kahjustamata. Jutt siis e28 kapoti heliosolatsiooni svammi liimist
Autoliistudel kasutatakse sellist asja.
Svammi peaks suht lihtsalt eemaldama
alt saad ligi ja mittemidagi keerulist ei ole tavaline r6karl1 kirjutas:E60 3sel diislil vaja starter maha võtta, on keeruline, millega arvestama peaks ? Pealt või alt saab ligi ?
Ära seda UM päringut vahi, ma olen ammu loobunud. Pane see kood http://WWW.H2.EE" onclick="window.open(this.href);return false; -sse ja saad vastuse.RagnarV kirjutas:kellelgi ideid, kust e36le ukse seda kaitse svammi saab ? "sound insul", tootekood: 51488236693. UMi varuosa päringule mingit vastust ei tule.
Ei kujuta ettegi, et kuidas seda alt tegema peaks üldse, tegin kapoti lahti, igaksjuhuks mootorikate ära ja vasakul ta ongi, kahe poldiga kinni ja väga kergelt tuleb maha, alt ei saaks seda kindlasti teha.toivoku kirjutas:alt saad ligi ja mittemidagi keerulist ei ole tavaline r6karl1 kirjutas:E60 3sel diislil vaja starter maha võtta, on keeruline, millega arvestama peaks ? Pealt või alt saab ligi ?
Kohapeal ei lähegi rohkem, sõiduajal (ilma chippimata autodel vist ainult spordi) läheb 4500.j4nx kirjutas:Tere, kas keegi oskab öelda, mis teie e60 530d max pöörded on?
endal läheb max 4200 ..üle selle ei liigu :/ peaks nagu rohkem minema?
avastasin muidugi ka seda, et õhulugejast turbosse minev lõdvik käib liiga lihtsalt sealt turbo otsast ära ning vahelt pritsib ka õli..kas see võib pöördeid mõjutada kui on n.ö õhuleke vms?
No visuaalselt nagu ei ole karterituulutusel midagi viga (olen lahti võtnud ja ära puhastanud brake cleaneriga..vortex tüüpi filter..muud vist teha ei saagi). Samas kas see võib ikka kuidagi nässu minna ja parem oleks uue vastu vahetada? ..õli tuleb sealt turbo ja lõdviku vahelt arvatavasti sellepärast, et seal see tihend vms omadega "surnud" kuna liiga lihtsalt läheb see sinna turbo otsa..peaks jäigalt ikka kinni minema sinna? Eks siis tuleb karterituulutus ja see lõdviku tihend vms ära vahetada ja siis edasi vaadata. Pildilt nr 7 tihendist käib juttMa®tin kirjutas:Kohapeal ei lähegi rohkem, sõiduajal (ilma chippimata autodel vist ainult spordi) läheb 4500.j4nx kirjutas:Tere, kas keegi oskab öelda, mis teie e60 530d max pöörded on?
endal läheb max 4200 ..üle selle ei liigu :/ peaks nagu rohkem minema?
avastasin muidugi ka seda, et õhulugejast turbosse minev lõdvik käib liiga lihtsalt sealt turbo otsast ära ning vahelt pritsib ka õli..kas see võib pöördeid mõjutada kui on n.ö õhuleke vms?
Mingi kerge õlileke turbost on aksepteeritav, aga kui sealt vahelt lausa pritsib, siis on asi halb. Kontrolli karterituulutus üle, äkki seal mingit pornot tehtud. Kui kõik timmis, valmistu turbo vahetamiseks enne kui lõhkuma läheb. EU4 autol "gaasiklapiga" seda juhtuda küll ei tohiks, aga parem karta kui mootorit vahetada.
Edit: Lugesin nüüd uuesti. Kui sul sealt kirjeldatud kohast õli pritsib, siis suure tõenäosusega asi siiski karterituulutuses. Tihendi võid ka ära vahetada, isegi kui õli kuskilt sinna pääseb, siis sealt lekkida ei tohiks. Samuti kontrolli, et õhufilter blokeerunud ega valesti paigaldatud poleks.
Saada kiri oma lähima UM-i meiliaadressile. Ise sain niimoodi tagumiste amortide tugevdusrõngad, mida hinnapäringus ei olnud.RagnarV kirjutas:kellelgi ideid, kust e36le ukse seda kaitse svammi saab ? "sound insul", tootekood: 51488236693. UMi varuosa päringule mingit vastust ei tule.
Tänud, eks ole näha mis vastus tulebj.j. kirjutas:Saada kiri oma lähima UM-i meiliaadressile. Ise sain niimoodi tagumiste amortide tugevdusrõngad, mida hinnapäringus ei olnud.RagnarV kirjutas:kellelgi ideid, kust e36le ukse seda kaitse svammi saab ? "sound insul", tootekood: 51488236693. UMi varuosa päringule mingit vastust ei tule.
Oligi olemas. Järgmine kord targemRagnarV kirjutas:Tänud, eks ole näha mis vastus tulebj.j. kirjutas:Saada kiri oma lähima UM-i meiliaadressile. Ise sain niimoodi tagumiste amortide tugevdusrõngad, mida hinnapäringus ei olnud.RagnarV kirjutas:kellelgi ideid, kust e36le ukse seda kaitse svammi saab ? "sound insul", tootekood: 51488236693. UMi varuosa päringule mingit vastust ei tule.
crapss kirjutas:Selline rumal küsimus, et kas vaakumpump võib teha klõbinat/plaginat? Ja kas võib mõjutada 180kraadi pööramist sellel võllil seal sees? Et kui tihendit sai vahetatud siis läks 180kraadi teise asendisse pööratuna sisse?
Külma mootoriga teeb kõvemat häält. Aga sooja motoga päris ära ei kao.
Mootor siis m57d30
Tänud. Kas midagi sellist ? http://pood.automaailm.ee/est/tooriista ... uctID=8926" onclick="window.open(this.href);return false;arnis kirjutas:Butüülmastiks, butüülkumm, butüülteip.
See on tegelikult korduvkasutatav. Vaja tööstusliku fööniga kuumaks ajada
ja tugevalt kinni pressida,
Peale tööd kallata suures koguses vett klaasi pinna välispoolele, veendumaks
et ei leki.
selge, siis ruttu poodiarnis kirjutas:Nagu näha siis müüakse ka kui teibikujulisena. Tehas muidugi lasi
kuumast püstolist seda välja. See on nagu näts (soojalt) ja külmalt
nagu kumm, ehk siis butüül-lõpuga kemikaal