1. leht 1-st

Mure E34 89a armatuuri valgustusega

Postitatud: 17.02.2005 21:56 24
Postitas mike34
Autoks siis on 89a E34
Mure seisneb selles et, tahtsin üle kontrollida Armaturi valgustid.
Esiteks ( ei tea kas tehti nalja või ei aga) autol pidavat põlema Inspection pirn sõidu ajal üle 90 ABS ja kütuse näidiku n.ö ohu tuli et paak hakkab tühjaks sama
Hakkasin siis nagu vana mees muiste autol siis neid Kruvisid lahti keerama aga sain lahti ainult ühe katte, armatuur paistab olevat kõik ühes tükis kuidas ma peaksin kätte saama Nüüd selle konsooli et pirnid üle kontrollida???
Ütlen ausalt et, minul on mõistus otsas vaatasin siit ja sealt aga tulemus on see et Armatuur endiselt sees.
Kust alustada lahti võtmisega ja mis pirnid üldse põlema peavad.

Postitatud: 17.02.2005 22:11 53
Postitas Priit Peljo
:shock:

Postitatud: 17.02.2005 22:29 14
Postitas mike34
Millest siis suured silmad, kas minu küsimus on tõesti nii raskesti mõistetav.

Postitatud: 17.02.2005 22:47 05
Postitas Andrus_V
Spido plokk peaks tulema eraldi välja. Rooli juurest alt üles, seal peaks olema 2 kruvi. Paremini ei oska seletada. Tervet armatuuri küll ei ole pirnide vahetuseks/kustutamiseks vaja maha võtta :? .

Postitatud: 18.02.2005 07:31 46
Postitas jjanno
Tere
mike34 kirjutas:Millest siis suured silmad, kas minu küsimus on tõesti nii raskesti mõistetav.
Jah. Esiteks sõnasta näiteks teema pealkiri väheke informatiivsemaks. Ning suured tähed keset lauset tekitavad küsimuse, kus on tegelikult lause piir, mis omakorda raskendab oluliselt Sinu küsimusest aru saamist.

jJanno

Postitatud: 19.02.2005 13:05 27
Postitas mike34
Hästi Küsin siis nii
Mis pirnid peavad sõidu ajal põlema armatuuris
kas abs peab põlema sõidu ajal

Postitatud: 19.02.2005 13:07 34
Postitas truumu
ei, kui kõik korras

Postitatud: 19.02.2005 13:09 55
Postitas Viljar
ABS nüüd küll põleda ei tohiks :roll:
Kui juba mootor töötab ei tohiks minuteada miskeid tulukesi põleda, kui siis udutulede tuluke ja midagi sinna kanti.

ABS ma arvan kas mõni ühedus jamab või andur saba andnud.

Postitatud: 19.02.2005 13:10 45
Postitas Viljar
truumu kirjutas:ei, kui kõik korras

Nää kurjam, Truumu ikka kiirem kui mina :lol: ;)

Postitatud: 19.02.2005 15:29 44
Postitas truumu
Viljar_V kirjutas:ABS nüüd küll põleda ei tohiks :roll:
Kui juba mootor töötab ei tohiks minuteada miskeid tulukesi põleda, kui siis udutulede tuluke ja midagi sinna kanti.

ABS ma arvan kas mõni ühedus jamab või andur saba andnud.
udutuledega sõitmine keelatud ju? :lol:

Postitatud: 20.02.2005 08:40 12
Postitas alts20
lugege seadust ja teraselt ning mitu korda lugedes saate aru et ei ole udukatega sõitmine keelatud

Postitatud: 22.02.2005 17:14 03
Postitas mike34
Ok nagu ma aru saan siis on mul masin selles osas korras.
Küsimus nr 2
Kust kontrollida miks ei tööta kütuse näidiku pirnid
Neid on kokku 2 tükki armatuuris mõlemad n terved ( Kontrollisin ise üle)
katsetasin siis millel hakkavad need pirnid põlema , pirnid põlema ei hakanud aga kütus sai tilgatumaks otsa.
ma usun et te teate kui raske on diisilit uuesti käima saada kui kütus tilgatumaks otsas.
Niisiis kust hakata viga otsima .
Küsimus nr 3
Mille pagana pärast ei lähe mul auto normaalselt soojaks.
Tosooli temperatuuri näidik näitab et mootor soe aga salongi puhub ainult külma .
vahapeal tuleb ka sooja aga see on nii nagu jumal juhatab
Eelmiste autotega et 10 minutit max sõitu ja saongi tuli kõvasti sooja õhku nüüd sõida mõnikord 20 minutit siis alles hakkab sooja tulema
Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läbi
Mida nüüd siis kontrollida et asi korda saada.

Soovitused

Postitatud: 22.02.2005 18:35 19
Postitas paarn
Isiklikust kogemusest soovitan:

- kontrollida jahutusvedeliku kogust
- veenduda et õhku ei oleks jahutussüsteemis
- veenduda et termostaat töötab
- veenduda jahutusvedeliku reguleerklappide korrasolus

Parimat
Päärn

Postitatud: 27.02.2005 22:40 24
Postitas mike34
Nii huvitav kui see ka ei le siis just esimene ja viimne mulle muret valmistasidki suured tänud

Postitatud: 28.02.2005 08:55 32
Postitas kadakas
*Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läb*
Kontrolli salongi microfilterit!

Postitatud: 28.02.2005 09:02 09
Postitas serxx
kadakas kirjutas:*Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läb*
Kontrolli salongi microfilterit!
Võibolla tundub see rumala küsimusena, kuid kas microfilter peaks olema igal E34-l või ainult kondiga variantidel?
Ka mulle tundus, et võiks nagu veidi mehisemalt puhuda, kuid kui uue filtri ära ostsin, siis pidin tõdema, et vähemalt mina ei leidnud ühtegi kohta, kuhu seda pista... lõpuks viisin selle samatargalt poodi tagasi.
Kas nõrk õhuvool võib ka millestki muust tulla?
Kui filtrit pole, kas siis võib ka mingi muu koht ummistuda?

Postitatud: 28.02.2005 19:01 45
Postitas Ragnar
Teoreetiliselt võib küll, sest kui filtrit pole siis on igasugust sodi ju tõmmanud ajajooksul radikasse.
Kui ma omal salongiradikat vahetasin siis sai nii radika ribide vahelt
ja eriti radika alt lausa peoga igast puulehtilehti/seemneid/okkaid jms p***a välja võetud.
Osa lehti oli isegi tahaistujatele puhuva resti juurde välja jõudnud.

Postitatud: 09.03.2005 21:02 00
Postitas mike34
Tänud teiepoolse abi eest.
Vähemalt nüüd saan üritada autot korda teha veidigi.