Selle võiks kleepsuks teha, niigi siin üsna palju neid kleepse muudel teemadel.
Võimsuse juurdekasv % surveastme tõstmisel (muid tingimusi muutmata ja eeldusel, et kasutatakse sobiva oktaanarvuga bensiini)
Lugeda sedasi -horisontaalreast stock mootori surveaste (see ühikuta, mitte bar-ides ). Vertikaalreast surveaste peale modimist ja kahe ristumiskohal on võimsuselisa %.
Näide: suurendame 535i surveastet stock 10,0-st 12,0-ni. Tabelist kahe ristumiskohalt 7,7. Uus harjukeskmine eeldusel, et esialgne mootor on korras ja bensiin pädev - 235 hj
Original CR 8:1 9:1 10:1 11:1 12:1 13:1 14:1 15:1
Uus CR
9:1 3.5
10:1 6.5 2.9
11:1 9.2 5.5 2.5
12:1 11.5 7.7 4.7 2.1
13:1 13.6 9.7 6.6 4.0 1.9
14:1 15.4 11.5 8.3 5.7 3.5 1.6
15:1 17.0 13.0 9.8 7.1 4.9 3.0 1.4
16:1 18.6 14.5 11.3 8.6 6.4 4.4 2.8 1.4
Äkki moderaator töötleb selle selliseks tabeliks, mis laiali ei uju
Surveaste vs võimsus
Surveaste vs võimsus
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: Surveaste vs võimsus
Aare kirjutas:Äkki moderaator töötleb selle selliseks tabeliks, mis laiali ei uju
Kood: Vali kõik
Tag [code] on siin abiks, saad Courier-ga fikseeritud laiusega teksti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Surveaste vs võimsus
Mina sain 4,7 ja vastavalt 228,25 hj? Kas ma sain valesti aru või on tabelis midagi valesti?Aare kirjutas:
Näide: suurendame 535i surveastet stock 10,0-st 12,0-ni. Tabelist kahe ristumiskohalt 7,7. Uus harjukeskmine eeldusel, et esialgne mootor on korras ja bensiin pädev - 235 hj
Original CR 8:1 9:1 10:1 11:1 12:1 13:1 14:1 15:1
Uus CR
9:1 3.5
10:1 6.5 2.9
11:1 9.2 5.5 2.5
12:1 11.5 7.7 4.7 2.1
13:1 13.6 9.7 6.6 4.0 1.9
14:1 15.4 11.5 8.3 5.7 3.5 1.6
15:1 17.0 13.0 9.8 7.1 4.9 3.0 1.4
16:1 18.6 14.5 11.3 8.6 6.4 4.4 2.8 1.4
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp