Turbodiisli tuuning.
Turbodiisli tuuning.
Mult küsis üks tuttav kas tasub ja kas on kasu sellisest tuuningist,kas auto hakkab siis kütet ka rohkem neelama jne,kahjuks ei osanud ma mõhkugi öelda.kas kellelgi on kogemusi või oskaks veits selle asja kohta paar õpetussõna öelda.pakutav tuuning siis http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuning adressilt
Ära pläma aja ristot!!!ristot kirjutas:Kui mõõdukalt peale lüüa siis ei tossa midagi.Kütuse kulu????Kõik oleneb ikka sellest palju peale keerad!Mul enda omal veel tehase plomm peal,aga plaan see sealt mine lüüa.Arvan,et ei kaota kütuse kulus eriti,pigem võidan kiirenduses !
Aare äkki oskad öelda ka seda kas need kallid vidinad ka töökindlad on,ja kui peakski see vidin ära surema kas siis on lihtsalt võimsus kadunud või istud metsavahel ja ootad treilat.
Elektroonika koha pealt olen vait. Samas juhub sellel mudelil elektroonika mehaanikat. Siin oman pikaajalisi kogemusi, et VÄGA SUURESTI on mootori tegelik võimsus sõltuvuses pihustite kvaliteedist, õidetest pihutiotstest (läbilaskevõimest), pimba süütenurgast ja seadistunurgast. Lisades sinna juurde klapipilud, surveastme -. sõbrad kallikesed. Kui kõik eelnev on ideaalis siis ehk asuda lisanänniga mässama.
Uskuge . siis on kogemustega tegemist.
P.S. Iga paiagaldatud uus ots ei täehenda veel ideaalset tööd!!!!
Uskuge . siis on kogemustega tegemist.
P.S. Iga paiagaldatud uus ots ei täehenda veel ideaalset tööd!!!!
Musta ei tahaks küll näha.Kui sa ikka kindel oled et just selle vidina pärast siis vast jääb küll ostmata.eks peab kuti saatma kuskile karlasse või joe garaasi äkki need tegelased oskavad midagi tarka oelda,kuigi karla vist ise ka paigaldab neid vidinaid ja sealt tuleb siis toote kiitmine reklaami eesmärgil julgeks arvata.Ailer kirjutas:selle tuuningu vidinaga ajab musta nii mis kole(kui pedaal põhja vajutada). Üks ostis alptomist oma 2004.a. Vojagerile. Vanaisa jutt on õige!!!
Omal on kogemus olemas selle diislivärgiga. Oli kunagi Toyota Corolla. Mootor oli kohvi ja minek olematu. Selleks sai siis pumbast peale keeratud, et normaalne tühikäik tuleks ja minekut oleks kah natuke. Minul nagu kütusekulu ei tõusnud, kuid musta tuli ja palju tuli. BMW pealt jällegi kogemus, et kui keegi soovib köredamat minekut, siis saab seda teha nuka varasemaks keeramisega ning ka süütenurga varasemaks keeramisega. Kui nukk varasemaks keerata, siis masin läheb erksamaks, kuid tekib efekt, et keerad nuka väljalaseke kollektoriga paigast ära. Ei ole enam sünkroonis. Tulemuseks hea minek alguses, kuid kui pikalt kiirendada, siis hakkavad tühjad kohad sisse tekkima, sest summuti kogub gaase täis. Mehed saage aru, et diisel on diisel ja sellega ei rallitata. Kui kellelgi on soovi ergast diislit soetada, siis võtku omale 525TDs. Minu 524TD on minujaoks piisavalt kärme. Ja muidugi ega ei ole ju masinal mingisugust võimu kui mootor kohvi, pihuistid korrast ära või pump korrast ära. Ja ärge turbot unustage. Mina ostsin oma amsina ja siis minul turbo ei töötanud, kuid kuna olin harjunud corollaga, siis alguses tundus, et asi normis, kuid kui hakkasin saksast koju tulema, siis sain aru et turbo ei tööta.
Mind ei huvita kuidas ja mida keerata,vaid seade mille lingi ülevalpool ära tõin.inimene ostis auto,kuid kahjuks oma süü tõttu eksis mootoriga ja ostis lahjema kui plaanis oli.aga kui see vidin vahele panna siis oleksid kilovatid pea samad kui sellel mis plaanis osta oli ja huvitab teda ka see et asi ei hakkaks hullult rohkem kütust neelama ega suitsema.ega ta taha sellega hakata rallit sõitma aga see praegune mootor on lihtsalt kole lahja.
See kes räägib süütenurkade muutmistest jms.ei saa aru või ei lugenud teemat läbi,need nõksud hetkel ei huvita.
See kes räägib süütenurkade muutmistest jms.ei saa aru või ei lugenud teemat läbi,need nõksud hetkel ei huvita.