1. leht 1-st

e30 kiirusenäidik suri ära

Postitatud: 08.03.2005 16:03 20
Postitas mex
et probleem selles, keset sõitmist (bmw e30) kukkus kiirust näitav seier ära, koos sellega ka ökonomaiseri seier, on nüüd kas põjhas või nullis?

kas probleem on spidomeetri trossis.
v leidub selle vastu muud rohtu, kaiste?

tänu ette

Postitatud: 08.03.2005 16:16 58
Postitas AndresS
Seal [siga, seal :)] pole spidotrossi. Seal on tagadifris andur, kust jookseb signaal juhet mööda ... ette kelladesse.

Kui kiiruse signaali ei tule, ei tööta ei spidomeeter ega ka ökonomaiser (mis arvutab oma näitu arvestades kiirust)

Kõige tõenäolisem viga on see, et tagadifris oleva anduri pistik on ussitanud ja ei anna ühendust. Kontrolli esimese asjana see üle.

Postitatud: 08.03.2005 16:22 29
Postitas mex
aitäh asjaliku vastuse eest.

see juhe jookseb kohe kelladesse? või on enne seda miski kaitse ka?
hetkel kanalile kahjuks ei saa, nädalavahetusel uurin.
palju selline uus andur võiks maksta, juhul kui vanast enam elulooma pole?

tänan

Postitatud: 08.03.2005 16:35 27
Postitas Hans
ca 400 eeki uuena kui mälu ei peta.

Kilomeetri lugeja ka ei jookse ju? Kui jookseb siis viga mujal.

Postitatud: 08.03.2005 17:32 37
Postitas mex
jah kilomeetrid ka ei jookse.

aitüma, tüki maad targem jälle

Postitatud: 08.03.2005 17:49 54
Postitas Jossboy
Viga võib veel ka spidoka sees endas olla ... Mul oli kui võtad spidoka küljest - plokist , siis keera spidoka osa tagurpidi nii , et ei kahjustaks seiereid ja vaata see trükk plaat hoolega üle . Ega ei paista tina jootekohtades pragusi ? Siis veel üks mähis mis seal asub vaata ka see üle mul oli üks ots lahti ja ei olekski märganud kui ei oleks eriti hoolega vaadanud . Jube n*** oli seda tagasi joota / tinutada , sest see asub nii väikses kohas ja tavaliste jootekolbidega seda ära ka ei tee . Vaata ja uuri seda äkki on seal viga , keegi meist ju ei tea .

Postitatud: 14.03.2005 19:28 23
Postitas mex
sain kanalile, vaatasin psitiku ja ühendused üle, pistik ise nagu uus, miski kumm oli seal peal.

kellad kakkusin ka maha ja pulkadeks, aga ei aidanud see midagi.

mida teha järgmiseks? kas seda võimalik ka kuidagi kontrollida , et tagasillas olev andur korras või mitte?

võibolla on ka kuskilt juhe puruks, aga eriti niru on seda avastada...

niipalju mäletan et sõidu ajal käis nagu väike plaks armatuuris , ja siis kukkus seier alla.

vee selline küsimus, et taga on plokkdiffer, kas on ka anduriter vahe?
või sobib ükskõik millise differentsiaali andur sinna??

palju lolle küsimusi, aga äkki on kedagi kes aitaks :oops:

tänan

Postitatud: 14.03.2005 23:13 00
Postitas Priit_P
Mul oli armatuuriga selline probleem, et vedelkristall ekraan s.h. odomeeter näitas järjest hägusemalt. Ühel hommikul ei tulnud pilti ei vedelkristall ekraanilt, ei näidanud minumeelest lisaks ei kütust ega ka mootori tempi.
Mida niiskem hommik seda hullem probleem oli.
Jootsin kelladeplokki uued kondekad, nagu sellel saidil on näidatud:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Ja probleem kadus.

Postitatud: 16.03.2005 20:01 09
Postitas Jossboy
No kui mõni kondekas läbi läks siis need tavaliselt eritavad ka tossu / suitsu ( toss ongi nende eluallikas , kui selle välja lased siis asi tuksis - väike nali ! ) . Nüüd vaata hoolega uuesti üle kui mõni kondekas on pealt punnis , seal kus on nagu mingi rist tehtud , siis selle rist keskel on ka tavaliselt üks pisike auk - see on läbi , üle kuumenenud ! Udu umbes ei ole ka vaja vahetama hakata . Enne tee ikka kindlaks mis tüüpi kondekaga on tegu ja siis marss Tevalosse uute järele . Kui vanad ilusti lahti joodad ( Hea oleks ka ära märkida mida kust maha võtad - muidu pärast kahetsed , et selle tegemata jätsid ! ) siis võta need kaasa , küll nemad seal poes juba teavad mida sulle anda . Sest kellaplokk sisaldab kahte tüüpi kondekaid , vaata sealt :http://xtronics.com/kits/ccode.htm .
Miskipärast ma arvan , et selles ei pruugi ka viga olla aga mine sa tea ...

Postitatud: 27.03.2005 20:47 16
Postitas Hiis
spitokal on kaitse ka vahel.

Postitatud: 27.03.2005 21:08 27
Postitas mex
pole vahepeal palju targemaks saanud

vahetasin tagasillas anduri, polnud kasu kahjuks :cry:

seega paistab et asi on kellades ikkagi.

oleks tänulik , kui ytleksid kus see kaitse ka asub.

ja veel sooviks teada palju maksab e30-ele kogu kellade pokk, koos tahomeetri, ökonomaiseri jne. viledega mis 2.5-ese spidomeetril on?

Postitatud: 27.03.2005 21:35 54
Postitas MairoG
no aga samas kas kontrollisid juhtme kah üle äkki katki või annab mätast kuskilt ja asi hoopis selles ;)

Postitatud: 27.03.2005 22:04 15
Postitas Jossboy
Kaitsme plokis ikka kus mujal ... Aga sa testriga asjad üle mõõtsid ? On ühendus ikka olemas kõikide ahelate vahel nii nagu peab ? Teinekord on viga nii tühine ja ei pruugigi tähele panna esmapilgul ...
Ega mul ka siis esimese korraga välja ei tulnud kui kellad maha katkusin . Ika ja jälle pidin selle maha võtma , et teada saada milles asi tegelikult oli ...