Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas raimo_r »

TPS andureid sai vanasti takistuse järgi kontrollida. Kuidas kontrollida elektroonilise segusiibri korrasolekut?

Täpsemalt murelapseks M62, millel juba drive-by-wire.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... &details=1
PWG SIGNAL MONITORING & PWG FAILSAFE OPERATION:
• As a redundant safety feature the PWG provides two separate signals from two integral
potentiometers (Pot 1 and Pot 2) representing the driver’s request for throttle activation.
• If the monitored PWG potentiometer signals are not plausible, ME 7.2 will only use the
lower of the two signals as the driver’s pedal request input providing failsafe operation.
Throttle response will be slower and maximum throttle position will be reduced.
• When in PWG failsafe operation, ME 7.2 sets the EDK throttle plate and injection time
to idle (LL) whenever the brake pedal is depressed.
• When the system is in PWG failsafe operation, the instrument cluster matrix display will
post “Engine Emergency Program” and PWG specific fault(s) will be stored in memory.

EDK FEEDBACK SIGNAL MONITORING & EDK FAILSAFE OPERATION:
• The EDK provides two separate signals from two integral potentiometers (Pot 1 and Pot
2) representing the exact position of the throttle plate.
• EDK Pot 1 provides the primary throttle plate position feedback. As a redundant safety
feature, Pot 2 is continuously cross checked with Pot 1 for signal plausibility.
• If plausibility errors are detected between Pot 1 and Pot 2, ME 7.2 will calculate the
inducted engine air mass (from HFM signal) and only utilize the potentiometer signal that
closely matches the detected intake air mass.
- The ME 7.2 uses the air mass signalling as a “virtual potentiometer” (pot 3) for a
comparative source to provide failsafe operation.
- If ME 7.2 cannot calculate a plausible conclusion from the monitored pots (1 or 2
and virtual 3) the EDK motor is switched off and fuel injection cut out is activated
(no failsafe operation possible).

EDK THROTTLE POSITION FEEDBACK SIGNALS
The EDK throttle plate position is monitored by two integrated potentiometers. The potentiometers
provide DC voltage feedback signals as input to the ME 7.2 for throttle and idle
control functions.
Potentiometer signal 1 is the primary signal, Potentiometer signal
2 is used as a plausibility cross-check through the total
range of throttle plate movement.
Tundub, et ainuke variant on mõõta ja võrrelda mõlema potensiomeetri takistusi?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4366
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas PeeterA »

Corresponding to the position of the throttle valve, the voltage signals for potentiometer 1 are between 0.5 V and 4.5 V and opposingly for potentiometer 2 between 4.5 V and 0.5 V.
tel. 51 949 859
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas raimo_r »

on sul skeemi või infot, milliste klemmide vahelt seda mõõta?
võib see olla, et 1 ja 5 ning 2 ja 5?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4366
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas PeeterA »

Jep.
Pilt
tel. 51 949 859
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas raimo_r »

kas segusiiber peab _mitte töötava_ mootoriga täiesti kinni olema või peab ta paar mm avatud olema?

külmalt mootoriga ei ole auto käitumises probleeme. soojalt kaob kõigepealt ära tühikäik ja siis segusiiber pedaalile enam päris õigesti ei allu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas raimo_r »

UMis pandi arvuti taha ja segusiiber pidi katki mis katki olema. Pandi uus külge. Samas imestati, et eelmistel kordadel seal käies pole arvuti selle kohta mitte midagi näidanud.

Ehk kui selline viga hakkab tekkima, sõitke niikaua kuni kelladeblokis kõik tuled põlema lähevad ja siis teenindusse :D
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: Elektroonilise segusiibri kontrollimine

Postitus Postitas aise »

edit: tühikäigumootoor oli hoopis otsa saanud.
Viimati muutis aise, 20.03.2011 18:28 06, muudetud 1 kord kokku.
Vasta