1. leht 1-st

probleem 3.5

Postitatud: 29.05.2003 18:53 39
Postitas rajko
Tere!
Probleem järgmine, mootor töötas korralikult, kuni sai vihmaga maanteel vähe suuremast lombist läbi mindud, arvatavsti pritsis tiba kapotialust :P, paar hetke peale seda kadus mootorist jõud nii 3'ks 4'jaks sekundiks. Siis tuli nagu midagi tagasi aga hakkas jõnksutama/katkuma, no lootsin et kui ära kuivab töötab korralikult edasi, aga ei. Niisis juba nädal aega on nii et külma mootoriga nagu töötaks korralikult, aga kui soojaks läheb hakkab vahele jätma ja mingi osa jõudu kaob ära. Madalatel pööretel on eriti eba sõita, selline tunne et kohe lõpeb ära, kõrgematel nii hull pole aga ikkagi katkub. KOhapeal käies jätab ka vahele, tundub vähemalt nii. enne kui kuskile diagnostikasse lähen prooviks ise miskit teha.

Postitatud: 29.05.2003 19:02 02
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas rajko[/i]
Tere!
Probleem järgmine, mootor töötas korralikult, kuni sai vihmaga maanteel vähe suuremast lombist läbi mindud, arvatavsti pritsis tiba kapotialust :P, paar hetke peale seda kadus mootorist jõud nii 3'ks 4'jaks sekundiks. Siis tuli nagu midagi tagasi aga hakkas jõnksutama/katkuma, no lootsin et kui ära kuivab töötab korralikult edasi, aga ei. Niisis juba nädal aega on nii et külma mootoriga nagu töötaks korralikult, aga kui soojaks läheb hakkab vahele jätma ja mingi osa jõudu kaob ära. Madalatel pööretel on eriti eba sõita, selline tunne et kohe lõpeb ära, kõrgematel nii hull pole aga ikkagi katkub. KOhapeal käies jätab ka vahele, tundub vähemalt nii. enne kui kuskile diagnostikasse lähen prooviks ise miskit teha. [/quote]

alustada madalal asuvate pistikute puhastamisest ja kuivatamisest.

Postitatud: 29.05.2003 22:34 10
Postitas Cardo
Hmm mida siin enam kuivatada on ?? Tegelt peaks mootor suhthästi vett taluma kuna pistikud on kummilutiga kaetud , kuid kui ikka ei aita kate on häda käes. Vesi võib tekitada lühise ja kui mõni andur on juba vana ka võib otsad anda. Halvemal juhul põlevad mõnedel juhtmetel isolatsioonid kokku ja et seda viga leida proovi soojastpeast juhtmeid ja pistikuid solgutada. Teoreetiliselt kas soojaga hakkab juhe lekkima kuna isolatsioon kehva väi vea põhjustab mõni sooja/külma mootori andur. Karda halvimat , loodan et läheb hästi !

Postitatud: 30.05.2003 09:09 16
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Hmm mida siin enam kuivatada on ?? Tegelt peaks mootor suhthästi vett taluma kuna pistikud on kummilutiga kaetud , kuid kui ikka ei aita kate on häda käes. Vesi võib tekitada lühise ja kui mõni andur on juba vana ka võib otsad anda. Halvemal juhul põlevad mõnedel juhtmetel isolatsioonid kokku ja et seda viga leida proovi soojastpeast juhtmeid ja pistikuid solgutada. Teoreetiliselt kas soojaga hakkab juhe lekkima kuna isolatsioon kehva väi vea põhjustab mõni sooja/külma mootori andur. Karda halvimat , loodan et läheb hästi ! [/quote]
No madalpinge puhul veest koheselt mingit arvestatavat lühist ei teki... kui just päris soolvett peale ei vala. Pikemas perspektiivis lähevad niiskust saanud klemmid hallitama ja tugevama voolu puhul võib tekkida sädelus ja lõpuks kontakt üldse kaduda.
Tõenäolisem viga on siiski kõrgepinge ahelas, võta maha ja kuivata jagajakaas, bensujaamades müüakse spetsiaalset isoleerivat sprayd - sellega pihusta üle küünlajuhtmed ja jagajakaas.

Postitatud: 31.05.2003 18:41 03
Postitas rajko
a põnev asi on see, et pill töötab jälle korralikult. käisin sõitmas, jõnksutas, hiljem uuesti minnes, töötas ilusti. nüüd 2 päeva juba korras olnud.

Postitatud: 31.05.2003 23:37 12
Postitas Cardo
Ok olen seda oma lolli juttu ennegi targutand aga mul oli a.la sama jama ja lõpptulemus oli see et kompuutri soolikal olid juhtmed kokku suland. Pritsungile annab minuarust kuskil 3 volti peale vist aga ennäe.....juhtus.

Postitatud: 02.06.2003 14:41 42
Postitas markx
Ilmselt on ikka kuskile kõrgepinge jubinate vahele H20 sisse roninud ja sisse jäänud. Sooja mootoriga ilmselt aurab madalamalt kõrgemale (jagaja kaane alla näiteks..)ja hakkab pahandusi tegema. Aga kui pill nüüd tööle hakkas ja tööle jäigi, ju siis see vesi sealt ikke välja on läinud. Kui jälle jamama hakkab, siis alusta kõrgepinge oasde põhjalikust tuulutamisest ja käi sprayga yle nagu Arvo juba soovitas. Kui siis ka ei aita, võid hakata halvimaga arvestama (loodame et nii ikka ei lähe). näiteks mul lapsevanemal hakkas Audi 200 puterdama.... Kui iga päev pilli liigutasid töötas nagu normaalselt, paar päeva seisis ja kaputt, ainult vedades sai hääle sisse ja siis paukus ja pildus tuld ja suitsu kuni soojaks läks! Ja jama kestis 3 nädalat (küll sai süüdistatud kütet ja elektroonikat ja jumal teab mida veel...) kuni jagaja kaas maha taibati võtta ja oligi H2O alla roninud- tuulutus, pihustus..... pill töötab nagu muiste!! :D