1. leht 1-st

E34 89a 520i bensiinianduri asukoht ja ligipääs (kiire)

Postitatud: 17.03.2005 15:49 49
Postitas Lexuz
Et siis oleks hea teada kuskohast lammutama hakata? Vaataks kontaktid ja ujuki(reostaadi?) üle. Saaks jälile miks see näidik ikka niimoodi "ujub".

Tänud ette.

Postitatud: 17.03.2005 17:58 24
Postitas priitv8
Pagasniku mati all on must ovaalne plekist kaas, selle all.
See nr. 1 jubin sellel pildil:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05

Postitatud: 17.03.2005 19:51 09
Postitas Lexuz
Tänud. Harutan õhtul lahti ja annan teada, kas oli abi.

Postitatud: 21.03.2005 08:30 35
Postitas Are
sorry, et risustan OT-ga

Aga millest see tingitud võib olla, et see bensiinitaseme näidik sama aktiivselt käib nagu mootoripöörete seier :oops: küllaltki rahutu on teine :?:
Või ongi ülalkirjutatud nähe BMW-le omane :|


e34 530i 88a.

Postitatud: 22.03.2005 09:28 34
Postitas Olts
Väike kõikumine võib olla küll, juhul kui kallakul seista, järsk kiirendus-pidurdus jms tegurite tõttu. Normaalselt sõites peaks ikka asi suht lineaarselt liikuma.

Postitatud: 22.03.2005 10:08 33
Postitas Priit_P
Natuke OT: aga see kiiks on vist ka enamuse vanade bemmide bensuseieril juures. Ühesõnaga see, et õigepea kui kütust on alla 20L kukub seier päris nulli. Mida selle vea likvideerimiseks ette võtta, kas ka liugur (reostaat) vahetusse?

Postitatud: 22.03.2005 10:19 56
Postitas priitv8
Priit_P kirjutas:Natuke OT: aga see kiiks on vist ka enamuse vanade bemmide bensuseieril juures. Ühesõnaga see, et õigepea kui kütust on alla 20L kukub seier päris nulli. Mida selle vea likvideerimiseks ette võtta, kas ka liugur (reostaat) vahetusse?
Ma ei tea, kui vana on vana, aga E34-l on see asi kellaploki sisse meelega nii ehitatud, et reservi eel kukub seier hüppeliselt nulli. Selle vastu aitab ainult üks - tanklapeatus :lol:
See on selleks, et sa Autobahnil ennast ootamatult kuivale ei sõidaks ja juba varakult probleemile tähelepanu pööraksid.