Mure M50 mootor ja lamda jamab

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Mure M50 mootor ja lamda jamab

Postitus Postitas Henrik88 »

Mure siis selline. Sai vahetatud lamda aga tööle ei hakka näitab stabiilselt 0,45v ( aju siis ise arvutab optimaalset). sisseminev vool 0,2 v. kus kala peituda võib???
Oskab keegi üldse aidata.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

kui uue anduri panid jäta akujuha 30min maha ja siis proovi uuesti
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Kui me räägime siin veakoodist, siis see pidi mingi al´a mõnesaja km kaduma ja kõik korras, aga miskipärast ma arvan et sul see veakood on kustutatud...... noh see oleks liiga lihtne.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Alustada võiks sellest et ära rääkida, mis M50? Mis aasta? jne.
Seal võib peal olla nii Boschi kui Siemensi pritse ja vahe on väga suur. Ka lambda suhtes. Kuigi 0,45V viitaks nagu Boschile.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.

Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.

Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Henrik88 kirjutas:Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.
Tjah, aga vahe seisneb selles, kas on 2.0 või 2.5!
Henrik88 kirjutas:Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.
Halloo! Veateatest lambda käsitlus ei sõltu! See on lihtsalt olukorra konstanteering. Teiseks ei pea Boschi lambda mingit voolu peale saama! Ta on ise pingeallikas, nagu patarei. Seda pinget ECU mõõdabki. Kui sisendis pinget ple, annab ECU ise sinna keskväärtuse (0,45V) peale.
Panid ikka originaallambda? Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis! Kui seda pole võid lambda prügikasti panna. Enne vaata ikka ühendused ja pistik veelkord üle. Aga need kaug-ida universaalid on vahel juba karbist võttes p****s, truumu võib kinnitada.
Henrik88 kirjutas:Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
See ei tee ECU-le midagi, samas ei mõjuta ka lambdaregulatsiooni. Kohe kui ECU lambdalt signaali saab, läheb ta jälle töörežiimi tagasi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Keera lambda maha ja soojenda seda leeklambiga.
~30sek möödudes peaks asi juba piisavalt soe olema, et normaalseid näitusid annaks.
Nüüd lase leeklambiga leek lambda peale ja võta ta sealt jälle ära,
ühesõnaga vehi selle lambiga seal natuke.
Testriga mõõtes peaks vool kõikuma 0.1 ja 0.9 voldi vahel.
Kui numbrid muutuvad kiiresti ühest otsast teise on lambda korras.
Kui tulevad muud näidud, näiteks alla 0.1v siis viska see lambda minema.

Minul kestis tutikas Boschi lambda näiteks 2 päeva.
Garantii korras sain uue ja see peaks töötama siiani.
Kasutaja avatar
Mati_H
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 11.02.2003 00:37 28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mati_H »

priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
See ainult minu oletus ja tuletus, eks seletage ja õpetage. Elektrik kes minu autot vaatas, pidas mõnesekundilist kõikumist (kui ma õieti mäletan) heaks.
Mati @ 525`90
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

priitv8: henrik88'l peaks olema 2.5l mootor...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!


stabiilselt näitab 0,2v ju siis asi pees. peab uue järgi roomama. ja ärge valusalt näkku lööge. auto elektrist ei tea ma mitte kui midagi. minule täielik kosmos.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mati_H kirjutas:
priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis? :shock: ), siis pole temast enam kasu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

meph kirjutas:priitv8: henrik88'l peaks olema 2.5l mootor...
Seda ma arvasin, sest muidu oleks ju Siemens.
My bad! Siemens tekkis esimest korda M50TU 2.0 Vanosega mootoril.
Viimati muutis priitv8, 23.03.2005 16:02 05, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

ee.... ikka sekundis nagu.... mina ka nii mäletan, et mitu korda sekundis peab pinge muutuma. Ja et näiteks odavate lamdade häda ongi see, et on nö. uimased. Et jah, pinge muutub küll, aga liiga aeglaselt e. harva.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
bizarrini
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 30.09.2003 11:44 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bizarrini »

priitv8 kirjutas:
Mati_H kirjutas:
priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis? :shock: ), siis pole temast enam kasu.
3x sekundis on täiesti õige vastus, (näit. http://auto.howstuffworks.com/framed.ht ... m/o-21.htm)
aga mina küsiks, kas lambda ikka soojaks jõudis minna? Töötemperatuur on üle 300C!
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Lamda oli soe. sai just ennem garaazi minekut 40km maha kärutatud.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Vasta