1. leht 1-st

Mure M50 mootor ja lamda jamab

Postitatud: 22.03.2005 10:47 13
Postitas Henrik88
Mure siis selline. Sai vahetatud lamda aga tööle ei hakka näitab stabiilselt 0,45v ( aju siis ise arvutab optimaalset). sisseminev vool 0,2 v. kus kala peituda võib???
Oskab keegi üldse aidata.

Postitatud: 22.03.2005 22:04 44
Postitas alts20
kui uue anduri panid jäta akujuha 30min maha ja siis proovi uuesti

Postitatud: 22.03.2005 23:04 40
Postitas marx
Kui me räägime siin veakoodist, siis see pidi mingi al´a mõnesaja km kaduma ja kõik korras, aga miskipärast ma arvan et sul see veakood on kustutatud...... noh see oleks liiga lihtne.

Postitatud: 23.03.2005 09:42 00
Postitas priitv8
Alustada võiks sellest et ära rääkida, mis M50? Mis aasta? jne.
Seal võib peal olla nii Boschi kui Siemensi pritse ja vahe on väga suur. Ka lambda suhtes. Kuigi 0,45V viitaks nagu Boschile.

Postitatud: 23.03.2005 10:34 26
Postitas Henrik88
Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.

Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.

Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.

Postitatud: 23.03.2005 11:45 41
Postitas priitv8
Henrik88 kirjutas:Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.
Tjah, aga vahe seisneb selles, kas on 2.0 või 2.5!
Henrik88 kirjutas:Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.
Halloo! Veateatest lambda käsitlus ei sõltu! See on lihtsalt olukorra konstanteering. Teiseks ei pea Boschi lambda mingit voolu peale saama! Ta on ise pingeallikas, nagu patarei. Seda pinget ECU mõõdabki. Kui sisendis pinget ple, annab ECU ise sinna keskväärtuse (0,45V) peale.
Panid ikka originaallambda? Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis! Kui seda pole võid lambda prügikasti panna. Enne vaata ikka ühendused ja pistik veelkord üle. Aga need kaug-ida universaalid on vahel juba karbist võttes p****s, truumu võib kinnitada.
Henrik88 kirjutas:Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
See ei tee ECU-le midagi, samas ei mõjuta ka lambdaregulatsiooni. Kohe kui ECU lambdalt signaali saab, läheb ta jälle töörežiimi tagasi.

Postitatud: 23.03.2005 11:52 28
Postitas M-Tech
Keera lambda maha ja soojenda seda leeklambiga.
~30sek möödudes peaks asi juba piisavalt soe olema, et normaalseid näitusid annaks.
Nüüd lase leeklambiga leek lambda peale ja võta ta sealt jälle ära,
ühesõnaga vehi selle lambiga seal natuke.
Testriga mõõtes peaks vool kõikuma 0.1 ja 0.9 voldi vahel.
Kui numbrid muutuvad kiiresti ühest otsast teise on lambda korras.
Kui tulevad muud näidud, näiteks alla 0.1v siis viska see lambda minema.

Minul kestis tutikas Boschi lambda näiteks 2 päeva.
Garantii korras sain uue ja see peaks töötama siiani.

Postitatud: 23.03.2005 12:38 52
Postitas Mati_H
priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
See ainult minu oletus ja tuletus, eks seletage ja õpetage. Elektrik kes minu autot vaatas, pidas mõnesekundilist kõikumist (kui ma õieti mäletan) heaks.

Postitatud: 23.03.2005 14:01 37
Postitas meph
priitv8: henrik88'l peaks olema 2.5l mootor...

Postitatud: 23.03.2005 15:54 07
Postitas Henrik88
Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!


stabiilselt näitab 0,2v ju siis asi pees. peab uue järgi roomama. ja ärge valusalt näkku lööge. auto elektrist ei tea ma mitte kui midagi. minule täielik kosmos.

Postitatud: 23.03.2005 15:57 55
Postitas priitv8
Mati_H kirjutas:
priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis? :shock: ), siis pole temast enam kasu.

Postitatud: 23.03.2005 16:01 07
Postitas priitv8
meph kirjutas:priitv8: henrik88'l peaks olema 2.5l mootor...
Seda ma arvasin, sest muidu oleks ju Siemens.
My bad! Siemens tekkis esimest korda M50TU 2.0 Vanosega mootoril.

Postitatud: 23.03.2005 16:01 49
Postitas eero
ee.... ikka sekundis nagu.... mina ka nii mäletan, et mitu korda sekundis peab pinge muutuma. Ja et näiteks odavate lamdade häda ongi see, et on nö. uimased. Et jah, pinge muutub küll, aga liiga aeglaselt e. harva.

Postitatud: 23.03.2005 16:09 26
Postitas bizarrini
priitv8 kirjutas:
Mati_H kirjutas:
priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?
Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis? :shock: ), siis pole temast enam kasu.
3x sekundis on täiesti õige vastus, (näit. http://auto.howstuffworks.com/framed.ht ... m/o-21.htm)
aga mina küsiks, kas lambda ikka soojaks jõudis minna? Töötemperatuur on üle 300C!

Postitatud: 23.03.2005 17:23 48
Postitas Henrik88
Lamda oli soe. sai just ennem garaazi minekut 40km maha kärutatud.