Kuumeneb üle

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Kuumeneb üle

Postitus Postitas suslik »

Olen nüüd nädal aega olnud E36 BMW omanik (muidu rahul, kuid aeg ajalt on jamasi). Kui nüüd selline küsimus, et eile vanalinnas sõites läks vesi sellise hooga keema, et mootor suri kohe välja, kuid imelik asi on selles,et ükski näidik seda ei näidanud (nooleke kellal on suts üle sinise). Äkki keegi oskab öelda mis mul katki on.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

millest järeldus, et vesi kees?

normaaltemperatuuri puhul peaks sul näidikuseier keskel olema. kas seier ikka liigub?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ei oska küll näidiku kohta midagi arvata, aga rahvatarkus ütleb selliste x-failide kohta, et kusagil süsteemis on õhukork ees. Vesi ei liigu.

Kas sa auto hooldusajalugu tead? Millal viimati jahutusvedelikku vahetati?

Ah jaa, sellel on ju see niru plastmass rootoriga veepump ka. Äkki andis miskil kummalisel moel otsad?
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Tänan head soovituste eest. Nüüd on veed vahetatud ja viga oligi õhus. Kuna sain auto hea hinnaga (mootor oli metsas) siis sai tehtud kohe nukkide ja muu sellises kola vahetus. Kuid nüüd veel selline küsimus, et töötav mootor tiksub krt nagu kell äkki pihustid (nõu oleks vaja) ja kui palju BMW õlirõhk (vabakäik) peab olema. Jama selles , et aeg ajalt tühikäigul klapid klõbisevad ja nii kui gaasi annad jäävad vait.:o
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

m50 mootoritel on võimalik lihtsa liigutusega õlirõhk u 15-30% tõsta, ilma, et mootorit lahti katkuda. m40 mootoriga ei ole veel kursis, aga ma arvan, et saab analoogselt. kui hüdrotõukur on kulunud, siis ta teeb madala õlirõhuga seda tiksuvat häält, tõstes õlirõhku on ajutiselt võimalik probleemist lahti saada, kuid lihtsam on mitte pornotada vaid lahendada probleem mitte üritada kõrvalt minna.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kusjuures hüdrotõukuri probleemist on lahti saadud ka õlitüübi vahetusega või õli normini lisamisega.
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Ei tahagi pornot teha ja hüdrotõukurid on vahetatud ja õli on normini. Lihtsalt küsimus on see, kas nüüd pean õlipumba vahetama või mis.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mis mootor?
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

1.8i
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

m40 siis. tollel on sünnist saati probleem ulemise otsa õlitusega. kusjuures enda omal vahetasin õlimarki ja täpselt sama pull ( värske õli pole nii paks kui vana?), aga kas hüdrotõukurid uued?
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

ikka uued.kusjuures õlituse puudumise pärast sai ka nukk vahetatud (see kanal mis nuki kohal oli umbes-ütles remondimees). äkki siis peaks ikka õlipumba ka vahetama.
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Kas aitaks kui paneks täissündi.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mis probleemiga mootori ostsid, mis remonttöid teostasid? mis firma hüdrotõukur ja mis maksis
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

loogiliselt peaks aitama õli, mis säilitab oma viskoossuse võimalikult suures temp. vahemikus näiteks castrol 10w-60. samas pead ei anna. ise valasin sisse täissündi ja läks hullemaks (mul tõukurid vanad) aga kasutasin odavat õlimarki
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Mootori viga ostes oli , et klapid klõbisesid kogu aeg ja lahti võttes avastati, et nukk täitsa ära kriibitud (tugevasti) ja õlituskanal täitsa umbes. Nii nüüd proovin meelde tuletada mis vahetatud sai nukvõll,õlifilter, õli, nookurid,hüdrotõukurid, veepump ja kõik kaasaskäivad ja vajaminevad tihendid. Hinnad nukk oli 3900 kuid lõphind mingi 2900 kokku läks osade peale 8k
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Hinnad sain igatahes kõvasti alla ja osade maaletooja on Balti varuosade AS (mustamäe teel)
Vasta