1. leht 1-st

Kuumeneb üle

Postitatud: 10.06.2003 11:55 28
Postitas suslik
Olen nüüd nädal aega olnud E36 BMW omanik (muidu rahul, kuid aeg ajalt on jamasi). Kui nüüd selline küsimus, et eile vanalinnas sõites läks vesi sellise hooga keema, et mootor suri kohe välja, kuid imelik asi on selles,et ükski näidik seda ei näidanud (nooleke kellal on suts üle sinise). Äkki keegi oskab öelda mis mul katki on.

Postitatud: 12.06.2003 15:14 53
Postitas kimmo
millest järeldus, et vesi kees?

normaaltemperatuuri puhul peaks sul näidikuseier keskel olema. kas seier ikka liigub?

Postitatud: 12.06.2003 20:45 22
Postitas Muhv
Ei oska küll näidiku kohta midagi arvata, aga rahvatarkus ütleb selliste x-failide kohta, et kusagil süsteemis on õhukork ees. Vesi ei liigu.

Kas sa auto hooldusajalugu tead? Millal viimati jahutusvedelikku vahetati?

Ah jaa, sellel on ju see niru plastmass rootoriga veepump ka. Äkki andis miskil kummalisel moel otsad?

Postitatud: 19.06.2003 19:23 24
Postitas suslik
Tänan head soovituste eest. Nüüd on veed vahetatud ja viga oligi õhus. Kuna sain auto hea hinnaga (mootor oli metsas) siis sai tehtud kohe nukkide ja muu sellises kola vahetus. Kuid nüüd veel selline küsimus, et töötav mootor tiksub krt nagu kell äkki pihustid (nõu oleks vaja) ja kui palju BMW õlirõhk (vabakäik) peab olema. Jama selles , et aeg ajalt tühikäigul klapid klõbisevad ja nii kui gaasi annad jäävad vait.:o

Postitatud: 19.06.2003 19:33 07
Postitas patrik
m50 mootoritel on võimalik lihtsa liigutusega õlirõhk u 15-30% tõsta, ilma, et mootorit lahti katkuda. m40 mootoriga ei ole veel kursis, aga ma arvan, et saab analoogselt. kui hüdrotõukur on kulunud, siis ta teeb madala õlirõhuga seda tiksuvat häält, tõstes õlirõhku on ajutiselt võimalik probleemist lahti saada, kuid lihtsam on mitte pornotada vaid lahendada probleem mitte üritada kõrvalt minna.

Postitatud: 19.06.2003 19:35 24
Postitas patrik
kusjuures hüdrotõukuri probleemist on lahti saadud ka õlitüübi vahetusega või õli normini lisamisega.

Postitatud: 19.06.2003 19:52 43
Postitas suslik
Ei tahagi pornot teha ja hüdrotõukurid on vahetatud ja õli on normini. Lihtsalt küsimus on see, kas nüüd pean õlipumba vahetama või mis.

Postitatud: 19.06.2003 19:56 04
Postitas patrik
mis mootor?

Postitatud: 19.06.2003 19:57 53
Postitas suslik
1.8i

Postitatud: 19.06.2003 20:01 54
Postitas patrik
m40 siis. tollel on sünnist saati probleem ulemise otsa õlitusega. kusjuures enda omal vahetasin õlimarki ja täpselt sama pull ( värske õli pole nii paks kui vana?), aga kas hüdrotõukurid uued?

Postitatud: 19.06.2003 20:06 18
Postitas suslik
ikka uued.kusjuures õlituse puudumise pärast sai ka nukk vahetatud (see kanal mis nuki kohal oli umbes-ütles remondimees). äkki siis peaks ikka õlipumba ka vahetama.

Postitatud: 19.06.2003 20:07 32
Postitas suslik
Kas aitaks kui paneks täissündi.

Postitatud: 19.06.2003 20:08 59
Postitas patrik
mis probleemiga mootori ostsid, mis remonttöid teostasid? mis firma hüdrotõukur ja mis maksis

Postitatud: 19.06.2003 20:12 45
Postitas patrik
loogiliselt peaks aitama õli, mis säilitab oma viskoossuse võimalikult suures temp. vahemikus näiteks castrol 10w-60. samas pead ei anna. ise valasin sisse täissündi ja läks hullemaks (mul tõukurid vanad) aga kasutasin odavat õlimarki

Postitatud: 19.06.2003 20:15 50
Postitas suslik
Mootori viga ostes oli , et klapid klõbisesid kogu aeg ja lahti võttes avastati, et nukk täitsa ära kriibitud (tugevasti) ja õlituskanal täitsa umbes. Nii nüüd proovin meelde tuletada mis vahetatud sai nukvõll,õlifilter, õli, nookurid,hüdrotõukurid, veepump ja kõik kaasaskäivad ja vajaminevad tihendid. Hinnad nukk oli 3900 kuid lõphind mingi 2900 kokku läks osade peale 8k

Postitatud: 19.06.2003 20:17 02
Postitas suslik
Hinnad sain igatahes kõvasti alla ja osade maaletooja on Balti varuosade AS (mustamäe teel)