1. leht 1-st

540 jõud kadunud

Postitatud: 12.06.2003 16:30 11
Postitas eero
Tervist!

Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .

Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.

Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.

Tänud ette ja taha :)

Postitatud: 13.06.2003 09:13 30
Postitas Arvo
Kat ei tohiks üleöö umbe minna aga lambda kontroll lihtne ja käsi määrimata teostatav - võta lambda juhe lahti, edasi aku juhe u 15-20 minutiks maha ja vaata kuidas auto siis käitub...

Postitatud: 13.06.2003 09:26 15
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas eero[/i]
Tervist!
Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .
Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.
Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.
Tänud ette ja taha :) [/quote]

Bensupump annab teistmoodi tunda. Kui kulunud
on, siis hakkab esmast väga järsu kiirendamisega
korraks 1-2 sek hinge kinni võtma ja see süveneb.

Muid sümptomeid ka paluks tuua (küünalde värv,
tagant tulev toss, tühikäik).

Postitatud: 13.06.2003 10:36 21
Postitas eero
2 Aavo: lambdasid kaks. Võiks vist ükshaaval proovida?

2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?

Küünalde värvi pole küll vaadanud. Peaks vaatama. Tossu tulemist toast peeglist vaadates ei paista. Tühikäik on üsna norm. Need M60-d võdisevad sünnist saati tühikäigul. Saa siis aru.

Vahetasin eile profülaktika mõttes bensufiltrid, aga nagu arvata võis, ei aidanud. Külmalt on koh ealguses tuim. Soojalt saab S-asendis üsna normaalselt sõita, aga kusagil 4,5-5tuh. kandis kus peaks hetkega seieri punasesse juba viskama, hakkab hoopis venitama.

Kahtlustan siiski katte. S..t kugu :(

Postitatud: 13.06.2003 10:47 39
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas eero[/i]
2 Aavo: lambdasid kaks. Võiks vist ükshaaval proovida?
2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?
[/quote]

korraks kuskil 4000 peal jääb kinni ja siis
läheb edasi, kuna bensutarve on suurim siis
kui pöörded veel kasvavad....

esimese hooga pakuks.....õhukulumõõtja.....
mul oli passatil sama asi, et üle 3000
jäi nagu hing kinni ning ei kiirendanud
üldse

Postitatud: 13.06.2003 11:16 25
Postitas eero
Või õhumassimõõtja, kumb tal on? Oleks nii, aga seda saab ise vist küll ainult katse-eksitus meetodil määrata.

Olen seda varianti korraks peast läbi lasknud. Eriti sest külmalt juba pea tühikäigupööretelt raske tuure üles saada.
Peaks pistikut ka vähe sudima.

Krdi üle mõistuse asi, õhtul sõidab nagu kulda ja hommikul on kõik p... Võib-olla küll kusagil klemm oksüdeerunud...

Tnx

Postitatud: 16.06.2003 17:37 20
Postitas eero
Õige vastus esimes postis esitatud küsimusele oli bensupump.

UM-is sebiti kokku täpselt 6-tundi enne kui auto välja sõitis. Osa aega kulus muidu siiski töömehe lõunale ja minu mõningasele alternatiivosade otsimisele kuni ikkagi uus orikas külge läks, aga kokku mitte üle tunni.

Asi oli siis nii, et esimeste sümptomite ilmnedes sai veel üsna sõita, aga päev-päevalt läks hullemaks ja UM-i sisse sain nädal alates surma algusest tühikäigupööretel. Roheksm välja ei pigistanud mitte üks gramm.

Äkki on kellelegi kunagi abiks diagnoosi määramisel.

Postitatud: 03.12.2003 20:18 46
Postitas marxxx
Mul ka pensupumbaga vist jama.. Palju sul kogu see jama maksma läks, pump ise ja töö....