1. leht 2-st

Gaasi andes teeb mootor õmblusmasinahäält?

Postitatud: 31.03.2005 20:35 50
Postitas Erki
Gaasi andes teeb mootor õmblusmasina häält?Mitte küll valjusti kuid pinda käib küll !
Väike tsaka tsaka kiirelt käib ,kui gaasi ei anna siis vaikus?
Oskab keegi miskit arvata sellest?
AUTOKS E36 318i

Postitatud: 31.03.2005 20:49 21
Postitas Harley
Nukkvoll

Postitatud: 31.03.2005 20:50 39
Postitas Erki
Mis maksab nukkvõll uuena ,kasutatuna ?
Kas kasutatud on mõtet osta?
Ja kas suht kindel et just nukkvõll?

Postitatud: 31.03.2005 21:53 34
Postitas Erki
On veel kellelgi mõtteid?

Postitatud: 31.03.2005 22:14 31
Postitas Kristo_P
Nookurid :?

Postitatud: 01.04.2005 00:12 55
Postitas Hiis
Mis auto ja mis aasta? hüdrotõukuri vardad võivad ka olla mul525i 24v oli sama jama ,külmast peast tiksus nii, et jube.

Postitatud: 01.04.2005 00:52 07
Postitas BMWpleasure
Mul samalaadne probleem.. nimelt mootor tiksub koguaeg.. käima panen hakkab kohe pihta ja gaasi andes kiireneb tiksumine.. räägitakse et kui hammasrihm maha jooksnud siis pidi klapid kõveraks lööma, et vb mõni kõver ja puutub kolviga kokku?? räägitakse ka et tõukurite viga pidi olema..
mis te arvate? ja palju klapid maksavad, ja kas tuleks kõik siis korraga vahetada? :S
auto mark allkirjas olemas..
tnx vastuste est ; )

Postitatud: 01.04.2005 01:03 53
Postitas meph
Kõige tõenäolisem viga on hüdrotõukurid... ebatõenäolisem on valesti paigas nukk/nukad (mõlemad variandid ise läbi elanud). Nukas endas tavaliselt M50 mootori puhul viga ei ole, sellel mootoritüübil ei tohiks see suurt kuluda. M40 mootori nuka kohta ei oska väita. Klappidest endast vaevalt see klõbin tuleb.

Postitatud: 01.04.2005 10:10 32
Postitas Erki
Auto on 92 aasta 318i e36 mul mootoriks m40

Postitatud: 01.04.2005 10:37 19
Postitas BMWpleasure
kust ma teada saan et mis mootor mul on? kas M50 või m40 vms.. alles uus omanik ja ei tea seda veel...

Postitatud: 01.04.2005 10:43 01
Postitas jjanno
Tere
BMWpleasure kirjutas:kust ma teada saan et mis mootor mul on? kas M50 või m40 vms.. alles uus omanik ja ei tea seda veel...
Lükka siia oma VIN koodi 7 viimast tähemärki:
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Saad teada, mis seal tehasest välja veeredes oli. Et teada mis praegu on, selleks tuleb paratamatult kapotialla vaadata.

jJanno
Edit: M40 ta Sul vaevalt on ;) See rohkem 1,6l ja 1,8l rida ...

Postitatud: 01.04.2005 12:09 10
Postitas BMWpleasure
mul M50 mootor.. palju neid hüdrotõukureid on kokku? mootor rida6.. ja palju see vahetus maksab? palju osad maksavad? ja kas vaja kõik ära vahetada või oleneb veast, et vb aint mõni?

Postitatud: 01.04.2005 12:20 59
Postitas meph
välja tuleb vahetada need mis katki ikka on. või siis katki minemas. 24 klapilisel mootoril on 1 tüukur per klapp, ehk siis 24 tükki neid... 1 tõukuri hind uuena on 300 krooni kanti :\

Postitatud: 01.04.2005 18:34 38
Postitas Erki
kas on lihtne teha kindlaks siis milline tõukur tahab vahetust v peaks ikka kõik välja vahetama ....mul neid õnneks ainult kaheksa tk

Postitatud: 01.04.2005 20:40 11
Postitas meph
Tükkideks tuleb pea kiskuda veidi... ja mingil määral annab neid välja praakida küll jah.

Postitatud: 01.04.2005 23:47 00
Postitas alts20
minumeelest see 1,8 ongi õmblusmasin mis siin ikka vahetada

Postitatud: 02.04.2005 00:02 14
Postitas meph
sapised kommentaarid endale jätta palun

Postitatud: 02.04.2005 00:04 29
Postitas Cardo
mul naisel õmblusmasin teeb vahest jällegit BMW häält , mida teha ????

Postitatud: 02.04.2005 05:29 39
Postitas ciccero
need e36 peal 1,8 motod pididgi olema murelapsed...vähemalt tuttav ütles :P
mingi nukkvõlli jama pidi olema suht mitmetel mida ta teinud on vms.

Postitatud: 02.04.2005 18:44 34
Postitas Erki
:arrow:

Postitatud: 02.04.2005 20:11 07
Postitas Aare
Kui sul on hammasrihmaga 318i (aastarvu sul pole, need 91-93), siis on tõenäoliselt nukkvõll ja nookurid juba mineku peal.

Kasutatult pole neid mõtet osta, sest tõenäoliselt on ka need pees. Uut nukka ja kasutatud nookureid või vastupidi mõistlik inimene kokku ei pane.

Jupid osta UM-st, tarvikuna pole kõike saada ja hind on umbes sama. E30-le maksis kogu lugu (sama mootor)
Nukk 4500
Nookurid 3700
Hüdrotõukurid 3500

Hea uudis on aga see, et selleks tööks pole tarvis plokikaant maha võtta.

Postitatud: 02.04.2005 21:12 38
Postitas Erki
Ma vaatan et päris kirves ettevõtmine on tulemas mul

Postitatud: 02.04.2005 21:24 49
Postitas Cardo
selliste summade jures on mõttekas mõni teine mootor lammarist peale tõsta.

Postitatud: 02.04.2005 21:47 28
Postitas Erki
Kus juures selline loll küsimus et kui need kõik krdi nookurid ,nukkvõll ja tõukurid on läbi kas see avaldub ka bensiini kulus

Postitatud: 03.04.2005 09:18 24
Postitas Aare
Cardo kirjutas:selliste summade jures on mõttekas mõni teine mootor lammarist peale tõsta.
need teised M40 mootorid on seal 99% juhtudest samatargad, õlitus metalli täis jne...

Postitatud: 03.04.2005 11:10 19
Postitas Hiis
Ei tohiks muuta. :roll:

Postitatud: 03.04.2005 23:40 35
Postitas BMWpleasure
huvitaks siis see, et kuidas ära tunda vigase hüdrotõukuri?? et kui vahetada siis aint vigased ikka sest muidu läeb summa üle kaela ju : )
ja krt mai tea mitu klappi mu bemmil on.. dok-s ka kirjas pole ju. 90 aasta 520 110kw M50 isend on.. keegi teab?
1 kyssa veel: kas eesti mees oma garaazis ka hüdrotõukurite vahetamisega hakkama saab kes on enne näiteks fordi mootorit lammutanud ja igast vene masinate mootorid käpas :) või asi ikka liigselt keeruline??

Postitatud: 04.04.2005 00:21 03
Postitas bemarivend
mul sama mure e36 1,6 tiksub koguaeg (ei jää üldse vait).
Kui auto ostsin, siis enamusel sellistel autodel sama viga ehk siis arvan, et see nendel tüüpviga!!!
:evil:

Aga nädala pärast teen korda (nukkvõll+nookurid+tõukurid).
Tartu UM-is öeldi küll, et see suurendab bensukulu ka.


edu

Postitatud: 04.04.2005 10:36 07
Postitas Erki
Nu jah aga mul bena läheb linnas hetkel kui on talv kuskil 7,5 l sajale.Ei saaks nagu kurta ju et palju .Sügisel käisin tartus ja vaatasin kulu siis oli maanteel kuskil 5 l sajale.
Mootor on muidugi 1,8 aga ikkagi väga vähe.

Postitatud: 04.04.2005 19:28 24
Postitas naips
Vahetasin õli Teboil silver 10w40 poolsünteesi ja nüüd külmalt tiksub
5minti kas selline asi normaalne?Et mis õli peaks sinna panema?Muidu topisin selle sinna et mootorit pesta ning mingi aeg peaks siis uue ja hea õli sisse panema.Ka asi võib olla pumbas või et miks siis tiksumine kaob?
Või siis mootor soojaks läheb ja klappide vahed lähevad normi.
Kas keegi teab kas neid vahesid ise reguleerida ei saa?
Tiksumist võib madal õlirõh ka põhjustada.Kuda seda kõike kindlaks teha?