1. leht 2-st

NCS Expert tõlked

Postitatud: 07.11.2010 21:47 15
Postitas Maximaator
Kas leidub siin foorumis inimesi kes oleksid nõus pingutama ja otsima vasteid NCS Expert-i saksakeelsetele parameetritele ja nende valikutele? Tõlget siis ootaks esialgu inglise keelde.
Hetkel on olemas siis täielik nimekiri, parameetritega mida muuta annab ning iga parameetri juurde kuuluvate võimalustega saksa keeles, autolt 530d 99a., millest umbkaudu 30-40% on juba tõlgitud. Aga üksinda seda teha on ikkagi suht suur ettevõtmine.


ACS

Kood: Vali kõik

1)     HBA_ASC_5_7		
*       nicht_aktiv		          disabled
        wert_01		              value 01
        wert_02		              value 02
        wert_03		              value 03


2)     IHAMODIFY
*       nicht_aktiv                 disabled
        aktiv                       enabled

3)      AMR_TYP_5.7
*       typ_2                       type 2
        typ_1                       type 1
        typ_3                       type 3

4)     BMR_TYP_5.7
*       typ_3                       type 3
        typ_1                       type 1
        typ_2                       type 2

5)     E39_KURVENLOGIK              E39 curve logic ?????
*       aktiv                       enabled
        nicht_aktiv                 disabled
LCM

Kood: Vali kõik

1)   ABSCHALTUNG_UNTERSPG		      
*       wert_01		                value 01


2)   ZUENDSCHL_STECKT		
*       melden	                    report
        nicht_melden		           do not report


3)  ABFRAGEZEIT_AHM		
*       wert_01		                value 01


4)   ENTPRELLZAHL_FEHLERERK		
*       wert_01		                value 01



5)   FEHLER_ANHAENGER		
*       melden		                 report
        nicht_melden		           do not report


Moodulite kaupa siis riputan siia ülesse kah. Kohe kui ühe mooduli jagu tõlgitud on.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 07.11.2010 22:24 04
Postitas PeeterA
EBV -Electronic brake proportioning allows the DSC system to adjust the braking force to the rear
wheels based on the vehicle’s loading to maximize the braking force at all wheels.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 07.11.2010 23:00 26
Postitas vahur_s
Väärt ettevõtmine.
Kahjuks aidata hetkel ei oska.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 07.11.2010 23:40 18
Postitas Maximaator
PeeterA kirjutas:EBV -Electronic brake proportioning allows the DSC system to adjust the braking force to the rear
wheels based on the vehicle’s loading to maximize the braking force at all wheels.

Aga kuidas see saab olla siis minu autol active kui mul pole dsc vaid asc?
Või on neil see ühine asi?

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 08.11.2010 11:45 12
Postitas Maximaator
Osad on aga kõiki pole, või siis ma lihtsalt ei leia :(
Ega ma muidu poleks seda teemat teinud kah. Kes oskab ja viitsib see abistab tõlkimisel.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 08.11.2010 12:19 11
Postitas Maximaator
Tänud selle listi eest. Mul endal kah 3 sellist listi aga ükski ei ole täielik.
Nii et minu pingutus jätkub et saada KÕIK tõlgitus. Ja kellel huvi lööb kaasa ;)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 08.11.2010 12:37 34
Postitas PeeterA
Tegelt kysitust lausa 4 parameetrit peaks olema otseselt seotud piduri-DSC-ASC systeemidega. Mine kusagile liikluseks suletud platsile testima, et mis m6ju nende parameetrite muutmine avaldab :lol:

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 08.11.2010 12:49 41
Postitas Maximaator
Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Ja need 5 esimest on kõik ASC moodulist. Kui need tõlgitud saab siis tulevad järgmised 5 jne :)
Sportlikust huvist tahaks tõlgitud saada. Kui kunagi miskit vaja kellelgi teha siis hää ette võtta ja vaadata mis ja kus.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 00:20 39
Postitas Peeter_S
Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees...

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 06:58 20
Postitas TimoA
Peeter_S kirjutas:
Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
.

Teinekord ära joo siis nii palju.

Tegelt ma arvan et maximaator tõmbab experdiga kõik andmed alla, ja siis hakkab huupi asju muutma täpselt vastupidiseks praegustele andmetele. Ja siis läheb maantele ja vaatab kas võtab 300 välja või võtab 3 puud maha. :) Miks on siukseid kommentaare vaja. Nagu ei teaks et sellega võib auto tuksi keerata, ja nagu oleks eile sündinud, et igaksjuhuks muudame ära, ja siis liikluses testime.
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees..
Teame seda väga hästi. Aga polegi plaanis seal midagi muuta enne kui teada on saadud mis midagi konkreetselt teeb.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 08:57 33
Postitas Maximaator
Peeter_S kirjutas:
Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees...
Milleks sellist iba ajada ????? Üritaks ikka teemas püsida ja kui tead mõnd tõlget siis anna teada.
Soov oleks kõik tõlgitud saada, et oleks selge pilt, mida ja kus muuta annab. Mitte et huupi hakkan muutma.
Ja kui kellelgi tõesti soovi pole kaasa aidata siis sellest pole kah miskit hullu. Saame kahekesi kah tõlgitud.
Nii et kui arvamus on et sellist teemat pole vaja siis moded võivad teema ää kustutada.

EDIT: Lisasin esimesse posti LCM moodulist mõned mida ei tea veel ;)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 13:42 17
Postitas vahur_s
Maximaator kirjutas: LCM

Kood: Vali kõik

    1)   BREMSFLUESSIGK_INV              Brake fluid ???
    *       aktiv                        enabled
            nicht_aktiv                  disabled

    2)  FEUERLOESCH_PRUEF      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    3)  I_GONG_GURT      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    4)  KAT_ZU_HEISS      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    5)  KENNZEICHENLI_PRUEF      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report
Kindlat tean:
5) Numbritulede korrasoleku kontroll


Ülejäänuid ei tea, aga teen mõned pakkumised (googli abiga):
2) FEUER - ingk. Fire
LOESCH - ingk. Delete

4) KAT -> KATALYSATOR
ZU -> ZUEND - süüteseade
HEISS - kuum

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 14:01 24
Postitas Maximaator
2) FEUER - ingk. Fire
LOESCH - ingk. Delete


Sellest võiks siis välja lugeda et: FEUERLOESCH_PRUEF = Check fire-extinguishing system ?????
Kas selline asi on üldse olemas ????

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 15:37 10
Postitas PeeterA
:lol: Tulekustutiga on tegemist. Masin soovitab juhil tulekustutit regulaarselt kontrollida lasta.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 15:42 15
Postitas Maximaator
On keegi sellist teadet näinud spidoplokis: Check fire-extinguisher ;)
Aga ega seal vast mingit muud varianti pole.
Jälle üks tundmatu tõlgitud :)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 16:17 39
Postitas teet82
Ei läinud kohale mu eelmine postitus, tihe andmine selles teemas vist :D
Aga tahtsin mainida seda, et paljud sõnad pole kirjutatud nii, nagu nad tegelikult saksa keeles olema peaks. Puuduvad täpitähed, nende asemel on UE, OE jne. See võib tekitada segadust tõlgete otsimisel..
3) I_GONG_GURT Turvavöö helisignaal?
4) KAT_ZU_HEISS Katalüsaator liiga kuum!
2) FEUERLOESCH_PRUEF Feuerlöscher on jah tulekustuti/kustutaja otsetõlkes

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 16:47 23
Postitas Maximaator
Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 22:10 59
Postitas Maximaator
Ega autosse ei tohi ühtegi parameetrit tõlkida. ERROR ees kohe, aga päris peeti ei keera miskit ;)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 11.11.2010 22:38 18
Postitas vahur_s
Maximaator kirjutas:Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????
Ma pakun et antud funktsioon annab üksnes edasi infot turvavöö helisignaali kohta mööda I bus'i.
Näidikute plokis süttib ju turvavöö märgutuluke peale auto käivitamist. Euroopa masinatel kustub ta mingi aja pärast ise ära (vahet pole ka sturvavöö kini või mitte), aga USA masinatel vist mitte enne kui turvavöö kenasti peale on pandud. Selle info edastamiseks vast antud funktsioon ongi.
Buckle belt (US, Gulf States only)
The message appears when the seat belt has not been buckled (closed). The belt contact switch which
switches to ground is connected directly to the LCM.
teet82 kirjutas:4) KAT_ZU_HEISS Katalüsaator liiga kuum!

See peaks siis jaapani turu jaoks olema mõeldud. Huvitav kust masin selle infot võtab, kas mõni lisa andur?
Catalytic converter overheating (Japan version only)
Inglis keelne jutt võetud siit.



Vaja veel välja nuputada mis BREMSFLUESSIGK_INV endast kujutab. Selle saab mitmeks osaks jagada:
BREMSFLUES - pidurivedelik
SIG - signaal ??
K - ??
INV - ??

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 12.11.2010 00:06 24
Postitas Maximaator
See vajab jah vähe rohkem süvenemist või siis head saksa keele oskust :( A küll välja nuputab.
Lisasin ka mõned uued saksakeelsed optionid.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 12.11.2010 03:44 58
Postitas teet82
2) NEBELLI_HI_PRUEF Nebellicht hinter prüfen- tagumised udutuled
4) NEBELLI_VO_PRUEF Nebellicht vorn prüfen - esimesed udutuled
5) PANZERTUER_OFFEN Panzertür offen- panzer tähendab tankisoomust, tõlkeks annab ka paak.
Paagiluuk avatud?

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 12.11.2010 08:52 38
Postitas Maximaator
5) PANZERTUER_OFFEN - ja mina mõtlesin siin et mis krdi soomustatud uks avatud :lol:

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 12.11.2010 19:49 49
Postitas Maximaator
Uued lisatud LCM-i alla :)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 13.11.2010 12:25 10
Postitas priitv8
Automaatne tulekustutussüsteem peaks Security mudelil peal olema.

BREMSFLUESSIGK_INV tähendab, et pidurivedeliku nivoo andur on inverteeritud (st kas andur on sulguva või avaneva kontaktiga).

PANZERTUER_OFFEN soomusuks lahti käib ka security mudeli kohta.

Aga ausalt öelda, siis neid parameetreid ja nende väärtusi on kokku tuhandeid. Ei tea kes neid viitsiks tõlkida ;)
Kui vaid E39-ga piirduda, siis on vbl veel hallatav kogus. Aga siiski on ka siin juba erineva CI-ga mooduleid kokku päris korralik kogus. Kiire loendus andis 82 erinevat varianti. LCM on neist üks kirjumaid : CI 14 kuni CI 23 ehk siis 10 erinevat.

PS Maximaator: mismoodi Sa ühe mooduli võimalikke parameetreid ja nende väärtusi kokku loed?

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 13.11.2010 12:47 10
Postitas priitv8
Maximaator kirjutas:Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????
Et sel asjal mõte oleks, on vaja ka vastava kontaktiga turvavöö lukku.
Viimased MRS moodulid vist annavad juba mööda i-Busi staatust edasi milline rihm on lukus ja milline mitte.
Sel juhul peaks see teavitus ka töötama.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 13.11.2010 14:11 01
Postitas Maximaator
priitv8 kirjutas:Automaatne tulekustutussüsteem peaks Security mudelil peal olema.

BREMSFLUESSIGK_INV tähendab, et pidurivedeliku nivoo andur on inverteeritud (st kas andur on sulguva või avaneva kontaktiga).

PANZERTUER_OFFEN soomusuks lahti käib ka security mudeli kohta.

Aga ausalt öelda, siis neid parameetreid ja nende väärtusi on kokku tuhandeid. Ei tea kes neid viitsiks tõlkida ;)
Kui vaid E39-ga piirduda, siis on vbl veel hallatav kogus. Aga siiski on ka siin juba erineva CI-ga mooduleid kokku päris korralik kogus. Kiire loendus andis 82 erinevat varianti. LCM on neist üks kirjumaid : CI 14 kuni CI 23 ehk siis 10 erinevat.

PS Maximaator: mismoodi Sa ühe mooduli võimalikke parameetreid ja nende väärtusi kokku loed?
Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ? Sellisel juhul isegi mõeldav et need kaks asja( Automaatne tulekustutussüsteem ja soomusuks lahti ) on ikka õiged ?

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 19.11.2010 08:29 25
Postitas priitv8
Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 19.11.2010 13:02 11
Postitas Maximaator
priitv8 kirjutas:
Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.
No minu autol see variant täiesti olemas aga nicht_active ainult.
Teen siis parandused ära :)

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 19.11.2010 13:37 47
Postitas Maximaator
Tühipaljas tõlkimine ei tee autole veel midagi, onju.
Mis ses halba on kui ma tahan teada mida üldse võimalik muuta on ?
Ja arvan et ega ma ainus pole kellele see huvi pakub.

Re: NCS Expert tõlked

Postitatud: 19.11.2010 15:55 45
Postitas priitv8
Maximaator kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.
No minu autol see variant täiesti olemas aga nicht_active ainult.
Teen siis parandused ära :)
Parameeter on muidugi olemas, kuna sama moodulit kasutatakse ju ka E38 ja E53 peal ja seal võib vaja olla nt aktiivseks panna.
Tulemoodulis on ju ka nt. E52 Z8 jaoks spetsiaalsed sätted olemas. See mõte sel kodeerimisel ju ongi, et sama riistvara saaks tarkvara ümberseadistamisega mitmel pool kasutada.