Keevitades aku klemm maha?
Keevitades aku klemm maha?
Mure siis selline,et auto käis katlüsaatorite vahetuses(E38 735).Sai auto õhtul töömehe juurde viidud ja järgmine päev järgi minnes oli esimene üllatus et aku tühi.Sai täkku antud ja auto käis,aga kohe järgmine mure puhub sooja ainult jalgadele.Paned küll et puhuks esiaknale või kuhugi mujale aga ei midagi.Aga see pold probleemide lõpp,järgmiseks kõik seierid nullis,ei tööta spidomeeter ega ka muud näidikud.Siis hiljem selgub et pagasnik ei taha lahti tulla,vajutades pagasniku avamisnuppu näitab kompuuter et door open aga luuk ikka kinni.Nüüd tekib küsimus et kas sumpsi keevitades tuleb akul klemm maha võtta,töömees seda igastahes ei teinud.Ei julge nüüd ilmaasjata ka kedagi süüdistama hakata,ehk targemad mehed annavad siin oma arvamuse.
735 E38
Re: Keevitades aku klemm maha?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Keevitades aku klemm maha?
ikkagi raudreegel et keevitades aku klemm maha.kuna vool liigub ju + maandusesse siis läbib autot suht suur vool ja örnemad elektroonika seadmed vöivad lolliks minna.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Keevitades aku klemm maha?
Tsitaat sealsest teemast:
Auto aku lahti ühendamisest ei piisa,peab potensiaalid ühtlustama ehk siis lahti võetud "+" klemm tuleb ühendada auto kerega ("-" klemmiga).
Kokkuleppeliselt voolu liikumine + -> - .
Tegelikkuses vastupidi, kuna juhis liiguvad elektronid ja need on negatiivse laenguga, ehk - -> + .
Auto aku lahti ühendamisest ei piisa,peab potensiaalid ühtlustama ehk siis lahti võetud "+" klemm tuleb ühendada auto kerega ("-" klemmiga).
Kokkuleppeliselt voolu liikumine + -> - .
Tegelikkuses vastupidi, kuna juhis liiguvad elektronid ja need on negatiivse laenguga, ehk - -> + .
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Keevitades aku klemm maha?
no sorry ma ei hakand nii peensustesse laskuma ja asja keeruliseks ajama.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Keevitades aku klemm maha?
Ei ole tarvis vabandada!
Selleks tulingi, et targutada!
Selleks tulingi, et targutada!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Keevitades aku klemm maha?
Jah soovitatav oleks akuklemm maha võtta.
Mina isiklikult pole kunagi võtnud piisab sellest,et süüde väljas ja võti eest ära,kuna kõik süsteem saab toite läbi süütelukupõhja.Seega kui võti väljas siis ei saa kohe kuidagi kuskile voolu jõuda kuna süütelukus katkestus..
Tehtud enda masinatele igasugu keevitusi-nii väiksemaid kui ka suuremaid.
Mina isiklikult pole kunagi võtnud piisab sellest,et süüde väljas ja võti eest ära,kuna kõik süsteem saab toite läbi süütelukupõhja.Seega kui võti väljas siis ei saa kohe kuidagi kuskile voolu jõuda kuna süütelukus katkestus..
Tehtud enda masinatele igasugu keevitusi-nii väiksemaid kui ka suuremaid.
Re: Keevitades aku klemm maha?
Või siis klemmidele ühendada nn uitvoolupüüdja.
Re: Keevitades aku klemm maha?
Seda jalgadele puhumisele jama teeb minu auto kaa, klõksisin mitu minutit, klaasisoojenduse nuppu ja üks hetk hakkas toimetama, Peale aku maha kiskumist, korra on veel teinud. Peale aku ühendamist olen lasknud seista mõne minuti ennem kui käivitama hakkan.
Minul lööb kellaploki siis pimedaks kui aku liiga nõrk.
Harveril on nii, et kui mõnele plokile pistik järele jätta ja keevitusega surkida kuskil siis on kööga, pidavat lolliks minema, ja normaalselt enam toimetama ei hakka, ise pole veel unustanud nii, et täpselt ei tea mis juhtub.
võta nüüd kinni, mis õigem.
Minul lööb kellaploki siis pimedaks kui aku liiga nõrk.
Harveril on nii, et kui mõnele plokile pistik järele jätta ja keevitusega surkida kuskil siis on kööga, pidavat lolliks minema, ja normaalselt enam toimetama ei hakka, ise pole veel unustanud nii, et täpselt ei tea mis juhtub.
võta nüüd kinni, mis õigem.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000