Rattapoldi saba välja keeramine. Nõu vaja.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Rattapoldi saba välja keeramine. Nõu vaja.

Postitus Postitas stagga »

Niisiis hakkasin ükspäev ostetud kaks aastat seisnud e28 rattapolte välja keerama. kõik olid sigakõvasti kinni. Üks polt on selline sisemise keermega, otsevaates on auk sees lihtsamini seletades. Sellell poldil suutsin ainukesena keerata kõik kandid maha :?
Pidasin aru teistega ja mõtesin mis teha, puurisin pea maha, aga kuramuse poldijupp jäi ikka sisse, ja see vot väga tugevasti kinni. Immutasin seda nii MOS2'ega ja igasugu teiste ronivate määrete ja rooste eemaldajatega, ja proovisin torutangide ja kullinokkadega keerata aga no ei liigu.
Pakuti ka võimalust uus pea otsa keevitada aga seda saab alles siis teha kui auto liikuma saan.
Praegu on ratas nelja poldiga kinni ja teised poldid mõnusalt cuprum määrdega kinni keeratud.
Kas on ka teisi alternatiive poldijupi väljutamiseks?
Andke nõu :?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

puuri välja
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Mõtlesin seda võimalust ka aga kas niisuurt polti keeraks porgandiga välja?
Aga kui puurida, et keeret ka maha ei puuriks, mida selleks peaks tegema ?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Sirgelt puurima =)
BMW E
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.09.2004 15:22 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW E »

Omal oli autol all valuveljed. Üks turvamutter (läbiva auguga) oli vigastatud (võib olla üritati kätte saada, õnneks see nendel ei läinud). Tegin ettepaneku, et puurime selle välja. Puuritigi, kuid valuvelge saab nüüd kinnitada 4 mutriga. Ma arvan, et on võimalik ka korralikult välja puurida. Teine võimalus on poldile pikem varras (kus mutter on otsas) otsa keevitada, mida hiljem on hõlbus käsitseda. :roll: ;)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Milles problemo?

Polt murdus arvatavasti rummi pinnaga tasa. Kisu trummel/ketas maha ja keera välja. Tavaliselt piisab korralikest tangidest. Kui trumli-ketta maha saad, siis ulatub poldiots juba välja. Enne muidugi roostelahustiga väike vann :)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

Keerme mõõduks on sellel rattapoldil M12 X 1,5 onju ? Proovi väga keskele " kärn " lüüa ja väiksema puuriga ette puurides ava tekitada . Siis võta 10,5 spiraalpuur ( Väga hästi teritatud ) ja puuri poldi riismed välja . Seejärel puhasta keere järelejäänud kõntsast ( vanast keerme niidist ) ... Ja voila :D
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

mul oli taga üks ratas ainult 3-e poldiga kinni,vana omanik suutis pooleks keerata ja ma puurisin mõlemad välja.seega kui torutangidega keerata ei saa siis tuleb ikka puurida
Vasta