1. leht 1-st

kuidas panna inspeciton nulli? e28 520

Postitatud: 16.04.2005 17:25 35
Postitas az3
selline kysimus siis et kuidas e28-l pärast õli vahetust see rohliste tulukeste rida nulli panna mis seal spidomeetri all vilgub? Ma tean et kapoti all on yks punane kork ja seal korgi all tuleb midagi ära ühendada omavahel, aga mida millega?

Postitatud: 17.04.2005 17:28 54
Postitas aarekas
ühenda "7" ja kere umbes 15 seki.

Postitatud: 18.04.2005 10:00 54
Postitas az3
aarekas kirjutas:ühenda "7" ja kere umbes 15 seki.
olen proovinud, ei toimi :roll:

Postitatud: 18.04.2005 10:51 51
Postitas aarekas
Siis pead kellad lahti kiskuma ja sealt tagant leiad ühe "AA" suuruse aku, mis on õhtal! Minu 85.a. vanakesel ainult momendiks kustub servise tuli ära, kuid uut akut ei raatsi kuidagi osta- vist oli 700 ringis?
P.S. õli tuled peavad muutuma kolme sekiga ja servise tuli 12 seki. ja kas Sul süüde oli sees, auto ei pea käima!

Postitatud: 18.04.2005 13:33 57
Postitas dantee
Pidage!! Ikka süüde kah sisse, las keegi vaatab, kas läheb nulli. lühistama pead seda 7't nii kaua, et läheb!!! :lol:

Postitatud: 18.04.2005 23:05 43
Postitas az3
süüde oli sees ja 7 oli peaaegu terve minuti massis, midagi ei kustunud ega juhtunud... järelikul on see AA värk pekkis.
tänan abi eest! ;)

Postitatud: 19.04.2005 00:18 57
Postitas BMWpleasure
ei hakand uut teemat tegema..
mul e34, kas seal saab samamoodi? inspection on punase peal..
ja mis punane kork? kust e34-jal seda teha saab?

Postitatud: 19.04.2005 09:42 25
Postitas aarekas
E34- sama moodi, ainult ,et Sul on must kork testpistikul ja asub piduriõli anuma kohal, keeratav kork. Klemm on tähistatud samuti"7", aga tunduvalt kehvemini loetav :D

Postitatud: 25.06.2005 12:59 33
Postitas sepp
oman ka e34 ja mul küll midagi ei toimunud. ikka punane!

Postitatud: 25.06.2005 13:54 58
Postitas rajko
mingit 700 ei maksa see aku. Täitsa tavalised pleieri patareid on seal (AA tüüpi). Mul neid 2 seal (e28). Soovitati panna vähemalt 650 mAh sinna asemele kui vanad tühjad. Vahetamine on pisut jama kuna originaalis on nad klemmide külge pressitud või joodetud ja vaiguga kinni mätsitud. Enne vahetust tuleb +- asend fikseerida kuna trükkplaadil pole ühtegi märget sellest.

Postitatud: 25.06.2005 14:40 51
Postitas Cardo
soovitav on punktkeevitusega akudele klemmid kinni lasta, kobam jootja võib akud nii ära peedistada, et kestavad 3 kuud.

Postitatud: 08.07.2005 21:55 51
Postitas semys
Kuda ma omal nulli inspectioni sain oli see , et võtsin ka selle nr. 7 augu pistikust ja panin siis selle ja kere vahele veel tarbija, selleks oli mul 12v lambipirn.
ning seejärel süüde sisse ja 15 sek ootamist. võib igaks juhuks masina tööle ka panna .. siis on huvitavam.

Postitatud: 09.07.2005 09:54 14
Postitas Jaanus_P
selle 7 ja maandusega need spidod teil metsa lähevadgi. kui BMW tehas oleks tahtnud, et see nullimine oleks nii lihtne siis ei oleks ta hakanud seda nullimist tegemagi. lihtsalt oleks lasknud sul sõita 10000km täis ja siis automaat nullimine. see nullimine on sama jama tegevus, kui asendada BMW originaal mootor mosse mootoriga. kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?

Postitatud: 09.07.2005 11:03 17
Postitas priitv8
efekt kirjutas:kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?
Kas esinduse maandus on parem minu omast? Kui korralikult läbi kontroll-lambi lühistada, ei juhtu midagi. Protsessi õnnestumine on kinni täpses taimingus. 15 sekundiga nullitakse juba ka inspection-loendur ära, aga kahe inspectioni vahelise oliservice puhul ei peaks seda tegema.

Postitatud: 09.07.2005 11:42 36
Postitas Jaanus_P
hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni

Postitatud: 09.07.2005 12:12 03
Postitas Henrik88
Ma kõikide autodega esinduses käinud nullimas. Endal peavalu vähem. Samas on seal ka käpp sees ja ei pea midagi maksam. Tean et tahavad nullimise eest 100 EEKi.

Postitatud: 09.07.2005 22:09 33
Postitas priitv8
efekt kirjutas:hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni
Usu mind, on. See riistapuu kasutab lihtsalt diagnostikapistikus olevat massiklemmi. Ja noh, 200 dollari eest on seal nii pakendus, väike elektroonika kui ka BMW diagnostikapistiku isane pool. Ehk siis toode.