Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitus Postitas sallu »

Olen kogu oma elu keeranud autol rattapolte kinni 110nm nagu tavalistel autodel, pole kunagi lahti tulnud, nüüd ükspäev uurisin natuke ja selgus, et Esindused keeravad BMW rattaid kinni 140nm. Mõtlesin, et peaks ka teiega seda infot jagama. Nii turavlisuse huvides, või nii.
BADASSSallu get connected 5289380
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitus Postitas kapa »

väike polt 120nm suur polt 140 nm.
Väike = e36 ja teised sõiduautod
Suur = X5 X6

Vargapolti ei ole mõtet pingutada.Kui tahavad velgi ära viia viivad nagunii , aga kui ta peaks kõvemini kinni jääma on päris jama kui nukid maha lähevad või adapter üldse puruks.
Viimati muutis kapa, 17.12.2010 16:18 31, muudetud 1 kord kokku.
Lauri_R

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitus Postitas Lauri_R »

Autodata järgi küll vahet pole kas on sõiduauto (e39) või maastur (x5). Mõlemal juhu 120 +/- 10nm.
Reaalsuses sellise jõuga (eriti tavalise rattavõtmega) mina küll kinni ei keera rattapolte. :roll:
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitus Postitas fiziks »

miks mitte?
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitus Postitas hanno »

Suletud