1. leht 1-st

Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitatud: 17.12.2010 11:53 33
Postitas sallu
Olen kogu oma elu keeranud autol rattapolte kinni 110nm nagu tavalistel autodel, pole kunagi lahti tulnud, nüüd ükspäev uurisin natuke ja selgus, et Esindused keeravad BMW rattaid kinni 140nm. Mõtlesin, et peaks ka teiega seda infot jagama. Nii turavlisuse huvides, või nii.

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitatud: 17.12.2010 16:15 37
Postitas kapa
väike polt 120nm suur polt 140 nm.
Väike = e36 ja teised sõiduautod
Suur = X5 X6

Vargapolti ei ole mõtet pingutada.Kui tahavad velgi ära viia viivad nagunii , aga kui ta peaks kõvemini kinni jääma on päris jama kui nukid maha lähevad või adapter üldse puruks.

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitatud: 22.12.2010 16:06 05
Postitas Lauri_R
Autodata järgi küll vahet pole kas on sõiduauto (e39) või maastur (x5). Mõlemal juhu 120 +/- 10nm.
Reaalsuses sellise jõuga (eriti tavalise rattavõtmega) mina küll kinni ei keera rattapolte. :roll:

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitatud: 22.12.2010 16:47 30
Postitas fiziks
miks mitte?

Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.

Postitatud: 30.12.2010 22:29 20
Postitas hanno