1. leht 1-st

konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 05.01.2011 18:09 35
Postitas BMW 525
Tere !!

küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 05.01.2011 22:28 20
Postitas BMW 525
tõesti keegi ei oska midagi öelda :roll: oleks vaja pump ära osta aga ei saa kui ma kindel pole kas võib teistsugust panna, ei tahaks ju kogu sõsteemi peese lasta :?: :?:
JA üks küsimus tegelt veel et kui mul on präegu kiilrihmaga pump peal kas ma siis saaks sinna panna lamerihmaga pumba, sellesmõttes, et olen kuulnud, et väntvõlli otsaseibi külge pannakse mingi asi, et sinna saaks lamerihma peale panna. et kas see vastab tõele :?: :?: või vahetatakse hoopis pumbaseib ära. :roll: OOTAN ASJALIKE VASTUSEID. :|

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 00:18 12
Postitas Kato
Ei midagi isiklikku, aga kui esitad hulgi rumalaid(ilmselt teadmatusest) küsimusi, siis on raske väga asjalikult vastata. Alustuseks, mille kondipumba sa sinna siis panna tahad??? Tee oma elu lihtsaks ja unusta algatuseks teise auto tükid, eeldan, et mõtled mitte BMW-d. Väga suure tõenäosusega ei sobi külge. Unusta väntvõlli rihmaseibi külge pandavad "mingid asjad", saunanaiste info?? Vaata realoem.com oma auto kondipumba varuosakood ja siis vaata mis autodele see veel sobib, autode all mõtlen BMW-sid!!!

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 09:00 58
Postitas BMW 525
Kato kirjutas:Ei midagi isiklikku, aga kui esitad hulgi rumalaid(ilmselt teadmatusest) küsimusi, siis on raske väga asjalikult vastata. Alustuseks, mille kondipumba sa sinna siis panna tahad??? Tee oma elu lihtsaks ja unusta algatuseks teise auto tükid, eeldan, et mõtled mitte BMW-d. Väga suure tõenäosusega ei sobi külge. Unusta väntvõlli rihmaseibi külge pandavad "mingid asjad", saunanaiste info?? Vaata realoem.com oma auto kondipumba varuosakood ja siis vaata mis autodele see veel sobib, autode all mõtlen BMW-sid!!!
ma mõtlengi BMW lihtsalt mitte e34 vaid mõnda teist. jama just selles et kellelgi pole sellist pumpa millel oleks sellised otsad nagu pildil. http://fotoalbum.ee/photos/audi80a/80216463 kõikidel on mingid sissetorgatavad. eks siis uurin veel ja võibolla pole tõesti mõtet jalgrattast leiutama hakata.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 09:59 41
Postitas Kato
Mis mootoriga su auto on?

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 10:08 38
Postitas BMW 525
Kato kirjutas:Mis mootoriga su auto on?
BMW 525TD 2,5 85KW 1995aasta.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 13:32 06
Postitas jõmmu4
Lase siis uued otsad teha, või üleminekud treida.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 17:05 35
Postitas BMW 525
nii nüüd on asi niipalju selge, et võib panna ka mõne teise bmw pumba. lasen lihtsalt teised otsad teha. aga siiski üks asi vajaks veel küsimist. kas seda rihmaratast saab vahetada ka või on lihtsalt seal küljes ja kõik. sellesmõttes, et kui on lamerihmaga kas siis saab panna sinna kiilrihma ratast või kuidas :?: SEE võib olla küll väga loll küsimus aga vajan siiski sellele vastust. nii, et olge mõistvad vähemalt ;)

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 20:24 08
Postitas Kato
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

Otsi endale kompressorit selliste autode pealt.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 20:27 51
Postitas BMW 525
Kato kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

Otsi endale kompressorit selliste autode pealt.

tänan väga, eks hakkan otsima. aga kas need on siis kiilrihmaga või ?? sellesmõttes, et üks pakkus mulle 325 oma aga to oli lamerihmaga. :roll:
aga ok, eks proovin asjast sotti saada.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 20:41 13
Postitas Kato
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50

Pildi järgi ütleks, et peaks kiilrihmaga olema.
Sulle äkki pakuti 325i oma, M50 on lamerihmaga minuteada.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 20:44 05
Postitas BMW 525
Kato kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50

Pildi järgi ütleks, et peaks kiilrihmaga olema.
vaatasin präegu ise kah sama pilguga. aga eks näeb mis pakkumisi tegma hakatakse ;)

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 06.01.2011 20:46 58
Postitas BMW 525
vaatasin just järgi ja sull on õigus. mulle pakuti m50 mootori oma.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 08.01.2011 23:56 32
Postitas vaikeboa
BMW 525 kirjutas:Tere !!

küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
Oleneb ka sellest mis gaasiga see süsteem töötab. R134a ja R12 gaase ei tohi segamini ajada, kompressori vahetusel tuleb ka vajalik kogus spetsõli (vastavalt gaasile) süsteemi lasta, ka on ühendusvoolikute siseseinte materjal erinev.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 09.01.2011 10:04 41
Postitas BMW 525
vaikeboa kirjutas:
BMW 525 kirjutas:Tere !!

küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
Oleneb ka sellest mis gaasiga see süsteem töötab. R134a ja R12 gaase ei tohi segamini ajada, kompressori vahetusel tuleb ka vajalik kogus spetsõli (vastavalt gaasile) süsteemi lasta, ka on ühendusvoolikute siseseinte materjal erinev.
SEDA ma tean, et õli peab panema ja eelmine aasta mulle pandi ka. käin ühe tuttava juures täitmas koguaeg. gaasi marki ma ei tea. aga iga kord kui täitis imes süsteemi korralikult tühjaks.
Ja üldse tegelt eelmine suvi viskas kopa ikka ette küll, kui täpselt iga 28 päeva tagant oli süsteem tühi. radiaks sai korralik pandud, sest oli katki juba alguses. ja üldse see pump teeb nii jubetat häält, et hirmus kohe, sellepärast otsingi just pumpa ehk kompressorit. aga paistab, et seda võimatu leida.
ja kui peakski nii minema, et ei leia suveks siis lasen niisama edasi, kuni kompressor laiali lendab :lol:

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 09.01.2011 10:57 07
Postitas vaikeboa
Küsi tennari käest, tal peaks olema diisli kompressor alles.

Re: konditsioneeri pumba erinevused

Postitatud: 11.01.2011 15:10 47
Postitas BMW 525
vaikeboa kirjutas:Küsi tennari käest, tal peaks olema diisli kompressor alles.
Saingi tennari käest. Nii, et suured tänud.