1. leht 1-st

E34 91 aasta 2.0 kuidagi lärmakas

Postitatud: 21.04.2005 11:38 51
Postitas flatron
MUre nimelt selles , et nüüd talvega on auto kuidagi jube lärmakaks läinud kui kohapeal töötab siis tundub nagu oleks diiselmootoriga tegu. Algul arvasin ,et jama summutajaga, kuid lasin ülevaadata ja kõik korda teha. Kuid järjest hullemaks läheb. Õli on normaalne ja ka mootor töötab ühtlaselt eriti ei värise kah. Aga kui tööle paned ikka hommikul siis naabrid kohe akende peal. Äkki keegi teab mis jama on või pean jälle truumu poole pöörduma. Talvel sai käidud temajuures ning nii mõnigi asi sai korda tehtud seal. Ja bensu kulu kah kuidagi suuremaks läinud jälle . :(

Postitatud: 23.04.2005 00:26 52
Postitas bmmm
aga kas oled kindel et summuti pütis söelad ikka omal kohal. tavaliselt need hakkavad jubetat häält tegema. või siis kollektori tihend või möni klamber.

Postitatud: 23.04.2005 04:25 06
Postitas flatron
Summutipütid peaksid küll terved olema kõik värskelt vahetatud. Aga see mürin või kolin tuleb nagu kuskilt mootori juurest. Võibolla tõesti kuskil seal kollektori juures miskit valesti. Peab laskma veelkord auto ülestõsta ja siis kuulata täpsemalt.

Postitatud: 23.04.2005 08:03 16
Postitas Viljar
Aga millal sa õli vahetasi, palju selle õliga sõitnud oled ja mis firma õli kasutad ?

Äkki õli ikkagi kehvake ja võtabki külmalt mootori koledat häält tegema.
Endal 2,5 TDS-il ka enne õlivahetust hakkab päris koledat häält tegema, just hommikul, aga nüüd jälle uus õli (castrol) sees ja auto oluliselt vaiksem.

Postitatud: 23.04.2005 13:53 25
Postitas flatron
Õli on sees vist valvoline ja selle õliga on sõidetud kuskil 4000 kilomeetrit ja välimisel vaatlusel tundub õli küll korralik olema. Aga nüüd on mure nagu suuremaks läinud auto kuidagi uimane ja kui gaasi anda siis pläriseb nign siis hakkab vedama alles ja kohalt minnes käib jõnks läbi. Külma mootoriga teeb kuidagi kõvalt häält aga soojamootoriga väiriseb tühikäigul ja mootor ei tööta ühtlaselt nagu jätaks vahele?

Postitatud: 23.04.2005 20:59 59
Postitas truumu
katt umbes?
las keegi annab teravalt vinti, ise hoia kätt sumpal ees.
kui lükkab käe eemale, asi korras, kui ainult nats puhub, on mingi osa sumpast umbes...
PS.
ära unusta kindaid kätte panemast, kõrvetad käed ära muidu...

Postitatud: 23.04.2005 22:45 46
Postitas flatron
Aitäh soovitamast lähen homme hommikul kohe proovima. Aga mis siis kui see ongi umbes mis ma teha saaks või aitab ainult vahetus?

Postitatud: 23.04.2005 22:59 49
Postitas H_Margus
Kui just kasutstud korralikku ei saa,siis lõika lihtsalt vahelt ära.
Uue hinda sa ei taha teada. :lol:

Postitatud: 24.04.2005 14:18 49
Postitas flatron
Nii nüüd on asjad nii, et kat on vist puhas sest seda truumu soovitust järgides viskas käe sealt eest nagu viuhti minema. Ega nüüd muud üle ei jää kui esmaspäeval esimese asjana hommikul kohe telefoni kõne truumule ja aeg diagnosti kinni panna. Müra on nagu vähemaks jäänud kui auto käitub järjest imelikumalt sumpsi väristab tühikäigul nii koledasti et kõik kinnitused on kah kriuksuma hakanud.

Postitatud: 24.04.2005 14:47 24
Postitas H_Margus
Pane siis teemase ka,kui targemaks saad.

Postitatud: 24.04.2005 14:58 42
Postitas meph
Kusjuures kui ta külmalt pläriseb ja soojalt ei tee seda eriti, siis tasuks üle vaadata kollektorit ja tuletoru ühendav kinnitus, seda kohta väänab mootor päris palju ja sealt kinnituse juurest võib olla mõra sisse tulnud torusse. Samas kuumana paisudes vajutatakse mõra uuesti kinni. Mul endal oli täpselt selline teema.

Kollektor ise tasub ka muidugi luubiga üle käia. Kui lahti võtad, soovitaks uued tihendid ka panna. Nii kollektorile kui tuletorule.

Postitatud: 25.04.2005 17:02 42
Postitas Milbuck
kui kollektorit vaja siis mul alates eilsest vedeleb üle, peenraha eest annaks ära

Postitatud: 27.04.2005 18:28 09
Postitas flatron
Sai siis täna truumu jures käidud ja sain niipalju targemaks, et häält teevad hüdrotõukurid vist ja 5 silindris on kompressioon madalam kui teistes. Auto aga väriseb arvatavasti sellepärast , et mootoripadjad väsinud. Homme siis tõstetakse ülesse ja visatakse pilk täpsemalt peale. Muu nagu ma aru sain pidi korras olema vist. :D

Postitatud: 28.04.2005 17:38 42
Postitas flatron
Nüüd võib vist selle teema lõpetatuks lugeda sai täna auto ka ülessetõstetud ja kõik puksid ja padjad ja muud vidina all olid korras. See aga tähendab seda, et pean hakkama korjama raha hüdrotõukurite vahetamiseks(6*4=24tk*300EEK), sest kaua need vaesed tõukurid seal poolkatkiselt vastu ikka peavad kui juba praegu mootor rapub nii, endal läheb süda pahaks autos istudes. Aitäh kõigile kes vastasid. :cry:

Postitatud: 28.04.2005 17:39 41
Postitas flatron
Nüüd võib vist selle teema lõpetatuks lugeda sai täna auto ka ülessetõstetud ja kõik puksid ja padjad ja muud vidina all olid korras. See aga tähendab seda, et pean hakkama korjama raha hüdrotõukurite vahetamiseks(6*4=24tk*300EEK), sest kaua need vaesed tõukurid seal poolkatkiselt vastu ikka peavad kui juba praegu mootor rapub nii, endal läheb süda pahaks autos istudes. Aitäh kõigile kes vastasid. :cry: