1. leht 1-st

Hooratas kergemaks ?????

Postitatud: 26.04.2005 21:35 49
Postitas byerman
Kas kergem hooratas hakkab siis mootorit lõhkuma (kui ei ole kolvid kepsud g-pealt tasakaalus) või ei .
Ühed ütlevad ,et hakkab teised ,et ei hakka.
mis see õige on..
Äkki on keegi tegelenud sellega ja oskab rääkida + ja - ,stest mis sellega kaasnevad ..

Postitatud: 26.04.2005 21:39 10
Postitas M4rt
Hooratas on hooratas, mitte mingi vastukaal. Ei lõhu ta midagi :)

Postitatud: 28.04.2005 16:54 28
Postitas garageboy
Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!

Postitatud: 29.04.2005 14:25 05
Postitas bimmer099
garageboy kirjutas: Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
Millest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teine
teema.

Postitatud: 29.04.2005 21:13 03
Postitas MiQ
ma laseks hooratta juba sellepärast, et mootor nii tuim poleks. Kui ikka esimene peeneks ajada, siis peaks ikka päris mehiselt ootama enne kui öörded 1500'ni jõuavad ja 4'nda käigu sisse saab panna.

Postitatud: 29.04.2005 21:32 41
Postitas Kristjan_T
huvitav kas keegi ke hooratast on kergemaks teinud on oma pöörded ka normi saand :D kui sa iga päeva autol seda teha plaanid siis ei soovita

Postitatud: 29.04.2005 22:43 02
Postitas Sander
Kergem hooratas hakkab aint sel juhul mootorit lõhkuma, kui on liialt treitud ja tühipööretel käib mootor ebaühtlaselt, normipiires treitud hooratas ei lõhu midagi: Aga üldiselt ei treita hooratast niisama kergemaks, ja hobujõude see kah juurde ei anna.

Postitatud: 30.04.2005 13:26 14
Postitas Viljar
Ega selle hooratta kergemaks tegemine ei ole vist nii lihtne midagi, seal ikka omad nipid ja trikid, et asi pärast jamaks ei läheks. Ma usun, et oleks targem kellegi pädeva inimesega sead arutada eelkõige, jama ju ka kui liiga maha võtad ja mootori õhtale lased. :roll:

Postitatud: 30.04.2005 14:10 37
Postitas AARE540
Loomulikult, Viltsil õigus siinkohal, põlve otsas ja pastakast imedes ei tule midagi head :D. Ja ise arvan, et tavaautol ei ole sest suurt tolku midagi, ainult kulgemine võib ebamugavamaks minna...

Postitatud: 30.04.2005 14:57 08
Postitas Rene25
Millest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teine
teema.
Olen nüüd selle auto ja remondiga lähemalt ise tutvunud, ning viga ei olnud mitte hooratta lihvimises, vaid originaal siduri kated asendati sport katetega (pdurimeister oü-s). Need katted ei sobi sellele mootorile ning sidur hakkas libisema ning keeras korvi piix. Nüüd sai alla pandud uus originaal komplekt (ketas, korv laager) ning viga kadus. Neid niinimetatud sport katteid on paras panna 1,4 ja 1,6 liitistele mootoritele ;)

Postitatud: 30.04.2005 19:01 59
Postitas Marko_N
Garageboy kirjutas :
Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
See jutt on nüüd küll puha udu, TIP, i laboris tehakse see töö ka päris kenasti ära . ;)

veel hoorattast

Postitatud: 30.04.2005 21:04 02
Postitas Jan320
Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu. :cool:

Re: veel hoorattast

Postitatud: 03.05.2005 18:14 01
Postitas byerman
Jan320 kirjutas:Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu. :cool:

Kas neil hooratastel on kaalu vahe,

aga 3.0 ja 3.5 (M30) mootoritel

Postitatud: 03.05.2005 18:17 08
Postitas Ragnar
ma arvan, et ei ole, sest ise sain lammarist 730 pealt maha võetud hooratta ja selle peale pressitud number klappis täpselt minu omaga.

Postitatud: 03.05.2005 18:25 47
Postitas Aare
M30 on kõik samad.

Postitatud: 04.05.2005 12:10 24
Postitas Charly
kerge hooratas annab juurde ainult väga kõrgetel pööretel, foori tagant startides taaeb asja kehvemaks. Tasub mõelda, kuidas autot kasutatakse, kas ringrajal pidevalt kõrge kiirusega, või linnas mürades, kui viimane variant, oleks parem isegi pisut raskem hooratas, viskab paremini kohalt minema

Aitäh,, teist oli palju abi

Postitatud: 04.05.2005 18:52 41
Postitas byerman
sain targemaks