K: E36 2,0i 110kw

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
vask
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24.02.2004 13:10 04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

K: E36 2,0i 110kw

Postitus Postitas vask »

Autol sis siuke asi et ei teagi kohe hommikul panen käima sis pole midagi sõidab nagu vanamees ja kui soojast peast käivitada hakkab turtsuma pöörded vajuvad alla ja silindrid ei tõõta korralikult ja paugub ja turtsub,käisin diagnostikas öeldi et lambda andur vahetasin selle ära ja nulliti viga ka ära tundus nagu korras olevat kuid jama veel hullem kui ennem. Äkki keegi teab mis võib viga olla...
My a** @ BMW
Xpander
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.05.2005 17:26 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Xpander »

mul enda e28-ga vägagi sarnane jama. praegu on auto remondis tartus tehase tänavas. eks siis pärast kuulda ole mis viga oli.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

On samuti samane jama olnud ja sama motoga aga oli kaks viga, õhulugeja oli peeti minemas ja teine viga, et klapikambrikaane tihend lasi õli küünalde süvenditesse! Õhulugeja muidugi vaevalt sinul peedis on, selle oleks näidanud kompuuter kohe ära ja see hakkab jurama kohe, juba külma motoga. Keera süütepoolid maha ja vaata järele ega õli piipudes pole? Sõitnud õli sisaldab tahma ja see juhib elektrit, külmalt tõõtab paremini, soojalt kehvemini, kuna siis hakkab tahmunud õli süütevoolu kõrvale juhtima.
Õhulugeja ei nöögiks ka kaua, kuna rikke jõudmisel ajusse, läheb aju avariirežiimile üle (moto muutub tuimaks, kütuse kulu suureneb).
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

samas soovitaks sul ka süütepoolid hoolikalt ülevaadata... mul oli sama jama , sama mootoriga ja viga oli kahes katkises süütepoolis....
vask
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24.02.2004 13:10 04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas vask »

to dantee

aga see õhulugeja mis sul oli äraminekul milline see välja nägi ja kus paiknes ja kas diagnostika peaks seda näitama vist ju ...

mul teeb auto nii et külmalt tip top minek kõik väga hea ja niikui väikse otsa ära sõidan käivitan sis nagu jõnkab ja kui gaasi anda sis paugub kuskilt mootori juurest ja vahepeal viskab bensu haisu sisse ja kui soojalt käivitada sis oodata 30sek sis nagu jääb käima aga just nimelt maru tuimalt käib ja liigub... et nagu mis sul täpselt ära tehti autol ?


Tänud ette !
My a** @ BMW
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Kui päris ausalt öelda siis keerasin esmalt ühe õhulugeja peeti ise, läksin karvase käega maamehe moodi seda puhastama ja lõhkusin ära selles oleva õhusoendusniidi. Sain siis kasutatud lugejat proovida, mis oli tuksis ja sellega ei tahtnud moto pöördesse minna, kiirendamisel hakkas turtsuma ja salongi levis bensiinihais. Sebisin siis korras lugeja ja asi toimib tänaseni. Õhulugeja pees olemise sain teada Laki 6 diagnostikast, kus õppint mehed ja vilunud riistad! Õhulugeja on vidin mis Sinu masinal õhupuhastaja ja pritsungi vahel, keeratav pistik küljes ja peal kiri BOSCH või SIEMENS, sõltub pritsungi tüübist. Üldiselt saad seda testida ka kodus, keera õhulugeja küljest pistik maha, kui jääb rahulikult käima ja lõpetab paukumise, võid uut otsima hakata aga hinnad sellel vidinal on 600.- kuni 4700.- EEK'i.
Norm hinnaga saad asja muidugi Laki tn 6 ära testida, hinnad kui õieti mäletan algavad seal 200.- EEK'ist E-test), klubiliikmetele oli vist soodukas lisaks!
Aga küsiks veel, et kas ta sul tühikäigul välja kah sureb? Ehk nöögib väntvõlli asendiandur või nuka asendiandur?!
vask
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24.02.2004 13:10 04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas vask »

No kui külmast peast käima panen sõidan kasvõi õhtuni pole mingit probleemi aga kui vahepeal välja suretada ja uuesti panna sis hakkab see TUIM olek peale ja enne ei lõpe kui mootor maha jahtub... Talvel külmaga nagu oli küll et tuurid kõikusid üles ja alla ja suri väkja tühikäigul aga sis oli lamda ka vigane mida ma ei teadnud vändast ja nukast ei tea midagi aga samas võib olla sest 2 nädalat tagasi sai ülemise ja alumise mootori osa remont tehtud ja ex ma käin läbi ja lasen vaadata
My a** @ BMW
Vasta