1. leht 1-st

BMW 525i koonusfilter

Postitatud: 08.05.2005 23:37 57
Postitas stevent
Üks tuttav tahtis et küsiksin: kui ta paneb koonusfiltri bmw 525i-le 92 aastast 141kw kas see ei keera õhuloendurit nässu või midagi sellist.

Postitatud: 08.05.2005 23:41 54
Postitas M-Tech
Kui ta korraliku vaheseina ei ehita filtri ja muu kapotialuse vahele, siis ei ole asjast kasu vaid pigem kahju.
Enda auto peal järele proovitud.
Õliga ei tohi ka liiale minna, muidu keerab õhukulumõõtja tuksi.
Need on vist M50 mootoritel niigi õrnad.

Endale ostsin nüüd KD paneelfiltri, kuna M50-ne õhukopsik on piisavalt suur, et ilusti külma õhuga mootorit toita.
Eks see filtri asi rohkem enestunde küsimus ole, sest jõudu ei tasu sealt lisaks eriti oodata.

Postitatud: 08.05.2005 23:44 51
Postitas stevent
Kas siis oleks üldse mõtet koonusfiltrit panna?

Postitatud: 09.05.2005 00:14 48
Postitas truumu
See teema oli üleval laupäeval ja Siim(UM-i diagnostik) arvas, et see täielik mõrv kuumaniidi või kuumakile mõõdikule...(ehk siis MAF-ile)
läbilaske võime suur, kuid filtreerimisvõime väike...
kulutab lihtsalt mõõteelemendi ära...
ise arvan, et mõte vanemate mootorite juures(M20, M30), seal õhulugeja mehhaaniline, kulumine nati aeglasem...

Postitatud: 09.05.2005 12:33 04
Postitas Sander
Mida ta kulutab? Õlitatav koonusfilter keerab traadiga mafi piix, siibriga ei juhtu midagi, neid seppasid kes oma traadiga maffe niimoodi rikkunud on, on ennegi old. Traadiga mafile võib tavalise, mitte õlitatava filtri küll panna.
Ma ühte mafi nägin, mis oli õlitatava koonusega mingi 20000 km sõitnud,
traat oli hirmus sitane ja natuke kärsand välimusega. Uus omanik oli eelmise omaniku peale pissed off, õigemini tema autoalase võhiklikkuse peale pissed off, nagu öeldakse- kui ei tea ära näpi.

Postitatud: 08.07.2008 15:30 40
Postitas hanno