1. leht 1-st

BMW esiklaas

Postitatud: 11.04.2011 10:40 08
Postitas Tauri.
Kuulsin, et Saksa autodel pidi olema selline süsteem, et kui ees on originaal klaas, siis on klaasi all mingi nöör, mida tõmmates tuleb klaas eest.
Oskab keegi öelda kas BMW-l ka nii? Tean kindlalt, et näiteks volksudel on,

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 11.04.2011 20:18 54
Postitas kapa
bmw'l on ka selline huvitav nöör jah. Tõmbad nöörist siis esiklaas lendab eest ära ja kõrvalistuja saab jalaga prse ja lenab samuti autost välja. Kui tagaistmel peaks ka rahvast olema , ei jää ka nemad ilma.

Esiklaas on kandev kereosa.JA bmw'l ei ole seal mitte ühtegi nööri.
Kuid ehk leiad pildi sellest wolkari nöörist või artikli?

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 11.04.2011 20:23 59
Postitas Günther
Jah minu meelest vw passatitel/audi 80 vms on seal tõesti nöör ;) Olen ise näinud ja tõmmanud seda nööri

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 11.04.2011 23:07 48
Postitas Tauri.
Täiesti kindlalt on sellised nöörid olemas. Onu tegeleb omadele klaasi vahetusega ja on seda ise teinud ning nöörist tõmmates klaasi eest võtnud. Aga kahjuks ei tea ta just BMW kohta. Niiet uurige enne kui siin postitama hakkate.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 11.04.2011 23:56 54
Postitas kapa
BMW'l ei ole sellist klaasi kasutusel.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 01:11 23
Postitas Aston
Mida kõike ära ei kuule... :lol:

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 11:02 19
Postitas Günther
Ma ei ole päris kindel, kas see nöör oli ikka klaasi emaldamiseks äkki oli lihtsalt metallsisuga tihendi eemaldamiseks. Sest ega sa klaasinoaga ei saa ju plekktihendit lõigata, tihend tuleb ennem ikka eemaldada. Eemaldamine ei ole väga lihtne, sest see tihend seal nii kõvasti kinni, et jube. Siis all klaasi keskel on üks 1cm pikkune jublakas, mis võetakse ära ja siis tuleb sealt alt välja nööri ots. Nööri otsast tõmbad, siis läheb see plekktihend katki terves pikkuses ja alles siis saab klaasi lõikama hakata. Ei ole päris kindel oma jutus, sest ei mäleta enam. Ja minu teada oli tegu passatiga!!! Bmw ei tohiks sellist asja olla!!!

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 12:05 08
Postitas Roland325
1. aprill juba ammu läbi.
Olen vahetanud klaase nii Audi 80-l, kui ka Passatil. Klaasid käivad neil liimiga. Mingist nöörist pole seal haisugi.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 19:06 55
Postitas Tauri.
Mis 1. aprillist sa räägid. Jutt oli selline, et kui ees on veel tehase originaal klaas. Mida te siin raiute. Olen ise niimodi klaasi 93a. vw passatil eest võtnud.
Aga selge, kui BMW-l asi niimodi ei käi, siis tuleb spetsiaalne nuga selleks sebida.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 19:46 54
Postitas Roland325
Tahaks kohe näha, kuidas tehaseliimi mingi nööriga lihtsalt eest ära tõmbad.
Mingit tõestust/infot ka selle imenööri kohta oskad näidata?

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 20:03 37
Postitas Günther
Tehase originaal klaasil on see nöör 100% olemas see on fakt!!! B-varuosa klaasidel see nöör puudub. Kuid siiski minu mäletamist mööda on see ainult plekist tihendi eemaldamiseks mitte klaasi liimi lõikamiseks!!!

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 12.04.2011 21:30 48
Postitas Tauri.
Ei tea ka täpselt milleks see nöör on, kuid seda nööri kangutades see klaas eest sai võetud. Ja Roland, see nöör oli passatil tõepoolest klaasi all olemas.
Võiks siis teema arutuse jätta, sain aru, et BMW-l selline asi puudub ja kuidagi tuleb ju ikkagi akkama saada ;)

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 19.04.2011 17:59 26
Postitas Danil523
viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.

See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu :!:
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 21.04.2011 00:04 05
Postitas Peeter_S
Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.

See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu :!:
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 21.04.2011 15:47 57
Postitas mastergut
Peeter_S kirjutas:
Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.

See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu :!:
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).

miks klaasi kruntima peab ?

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 21.04.2011 16:12 31
Postitas Roland325
mastergut kirjutas:
Peeter_S kirjutas:
Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.

See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu :!:
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).

miks klaasi kruntima peab ?
Muidu on varsti liim klaasiküljest lahti.
Ja liim käib ikka kere külge, mitte klaasile.

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 21.04.2011 23:55 58
Postitas kapa
Miks ässad siis ennem klaasi peale panevad liimi ja siis ette tõstavad klaasi ?

Re: BMW esiklaas

Postitatud: 25.04.2011 12:01 36
Postitas Roland325
Ei hakka pikalt seletama aga paljudel autodel on praktiliselt võimatu klaasipeale nii täpselt liimi panna, et liim sobiks kereküljes oleva liimikohaga.