1. leht 1-st

K: Summut seest õline

Postitatud: 02.05.2011 21:20 22
Postitas jumpsik
Kuna ei leidnud siin teemas ühtegi selle laadset teemat siis mõtlesin uurida, et mis võib olla tingitud sellest et summuti on seest õline :S Kiirendamisel pidi mõnusa suitsupilve üles viskama ( kuid arvan et tegu sellest, et see õli seal põleb kuna summuti tuline), algul arvasin et asi võib olla selles et mootoris liigapalju õli. Lasin siis karteritihendi ja õli ära vahetada nii nagu peab kuid ikka. Äkki mõtlenb lihtsalt üle kuid äkki on siin ka mõni teadjam mees kes teab head nõu jagada. Autoks BMW 520i bens manual ja oletatavasti ilma vanoseta.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 03.05.2011 21:08 05
Postitas BMW POWER
karteri tuulutus on korras ?

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 03.05.2011 23:28 09
Postitas jumpsik
Ei ole vaadanud kuid kas sellest võib ta mul õli sumpasse lööma hakata?

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 23.05.2011 21:27 15
Postitas Randofer
Kui sumpa seest õline siis emba kumba, kas plokikaane tihend või klapisääre tihendid. Tuttava mersul oli plokikaane tihend ära, siis ka tilkus sumpa otsast juba.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 23.05.2011 21:44 12
Postitas andree
mul isal oli just passatil 2.5diisel 2000 , ka nii et kui kiirendas siis tuli kõvasti sinist tagant , siis tegi niimoodi et mootor töötas ja keeras õli punni maha siis pani mingi kaltsu sinna ava peale ja siis kohapeal tuuritas ning sinine kadus ära ja sõitiski mingi aeg nii et kalts oli õli punni asemel, aga viga oli jah selles et karteri tuulutus polnud korras

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 01:58 40
Postitas jumpsik
No nüüd asi selline et õli kaob :S ja päris jõudsalt, valasin 1.5L peale ja 1000km ja varras kuiv :S kas mootor minekul või annab midagi teha veel.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 08:21 45
Postitas BMW 525
jumpsik kirjutas:No nüüd asi selline et õli kaob :S ja päris jõudsalt, valasin 1.5L peale ja 1000km ja varras kuiv :S kas mootor minekul või annab midagi teha veel.
ei lähe ta sul veel kuskile

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 10:37 10
Postitas Randofer
Sellel mersul oli sama teema ei jaksanud enam peale kallata.
Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 17:51 32
Postitas jumpsik
Eks lähen ja hakkan tihendeid kontrollima, samas auto on igapäevaliikluses :S vaja kiirelt raharongi oodata ja korda siis teha :) aga tänud, vähemalt tean kust otsast otsinguid alustada :)

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 20:59 15
Postitas Randofer
Plokikaane tihendit sa niisama ei kontrolli, selleks vaja plokikaas maha võtta!! See juba suht suur töö.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 21:54 39
Postitas iisak
Randofer kirjutas: Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
Vabandust aga mis seos on plokikaanetihendil ja õlikulul???

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 24.05.2011 22:10 23
Postitas jumpsik
Tegin tna garaažis autole ringi peale ja leidsin et õlivardatuup vms kuhu varras sisse läheb, oli ploki küljest lahti ja mingite nipukatega kinni pandud :S kuna polti vms ei leidnud arvan et tegu oli lahendiga kus see saama tuup seisab tihendiga ploki küljes, koputasin haamriga nii kaugele kui sain ja keerasin fikseerimis kruviga korralikult kinni, loodan et asi oli selles, valasin 2L õli peale sain taseme minimum :S kui ei klõbisenud, samas õlituld ka põlema ei löönud, millal see siis põlema hakkab või on mul seal ka mingi kala. eks kui kanali peale saab siis vaatab alt ka korralikult üle. Siinkohal tekkis küsimus et mis andur asub õhufiltrikopsiku sees kuhu jooksevad 2 jahutusvedeliku toru ja mis võib põhjustada selle et mul õhulõdvik seest õli või mingit vedeliku pisut täis oli :S igatahes tean et selle bemmiga on päris lõbus kui ta nii jätkab kuid lohutan et vanaautorõõmud on ainulaadsed :D

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 13:05 46
Postitas Randofer
iisak kirjutas:
Randofer kirjutas: Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
Vabandust aga mis seos on plokikaanetihendil ja õlikulul???
Kaanetihendis olevast õlikanalist jookseb silindrisse. Varras ja summuti pole seotud!! Kahtlen kas sul viga selles.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 17:33 39
Postitas jumpsik
Kui te pakute et viga pole plokikaanetihendis et õli sumpasse peksab siis milles võiks olla see probleem. Vihjeks võiks nii palju kõrvale rääkida, et õli satub sinna siis kui mootor nn. helinasse või pöördesse lasta. Ühed asjatundjad teadsid rääkida, et viga vvõib olla õlirõngastes, et ei suuda survet tagasi hoida vms. Küsiks kohe et kui need rõngad seal läbi on vms. siis kui kiiresti peaks need mingil spets inimesel korda laskma teha :S kõik arutlused analoogsel teemal ja üldse on teretulnud :)

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 18:23 53
Postitas Martin740
kui klapisääre tihendid läbi siis peaks vist ni olema et kui hommikul käima auto paned siis lööb sinise pahmaka korralikut tagant välja. Kuna õli jookseb sealt tihendivahelt silindrisse ööga.
Kui survet mootoris pole siis ei tohiks tegelt plokikaane tihend läbi olla vist ega pead ei anna ka. Tosool ei tohi ka õliseks minna :mrgreen:

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 19:07 54
Postitas BMW 525
mul eelmine auto oli audi diisel ja tema võttis õli 100 km peale 1,5 liitrit. summuti oli samuti õline ainult töösoojalt vähem õline.

siis ühel päeval viskas see õli valamine kopa ette ja viskasin kodus mootori maha, võtsin lahti ja õlirõngad olid täiesti läbi lasknud ja ega kolivrõngad ka enam midagi head polnud, sai need vahetatud.
ja muidugi sai vahetatud ka saaled ja samuti ka raamsaaled mis olid ka täiesti pe*rses.
ühesõnaga arvan, et sul sama viga.

peale remonti ei võtnud enam tilkagi õli.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 20:15 46
Postitas Randofer
Jah just rõngad võivad ka olla!!
Ühesõnaga olgu sul seal mis on mootori pead sa lahti võtma kui peale enam kallata ei jõua.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 21:49 34
Postitas jumpsik
Kiire kokkuvõte tehtud :D kui suur keberniit on seda mootorit lahti harutada ja neid rõngaid vahetada :S teen seda esimest korda seega võiks pisut infi jagada, samas äkki on mingi tegijam vend siin olemas kes euriste rulli eest on nõus näppe pisut määrima.

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 22:03 51
Postitas Mürka
Ise pole küll kunagi teinud, kuid internet seletab üsna lihtsalt ära, kuidas asi käib. Midagi rasket vast olla ei tohiks.

:mrgreen:

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 25.05.2011 22:07 06
Postitas jumpsik
Hmmm kokkuvõttes vaata auto manuaali kuidas asi käib :D

Re: K: Summut seest õline

Postitatud: 26.05.2011 08:06 58
Postitas BMW 525
tegemises pole midagi rasket, aga asjad makasavad küll omajagu. endal vaatasin, et huvipärast võiks bmw mootoril ka ära vahetada aga kui hinda uurima läksin, siis rõngad ja saalekomplekt ei maksa nagu suurt midagi aga sinna on veel asju juurde vaja, sest põhimõtteliselt kõik mis lahti võtad tuleb uus tihend panna.