automaat käigukast E/S/*
automaat käigukast E/S/*
kas saab, et auto käivitades kohe oleks käigukast S või * asendi peal, praegu on E peal.
530d/E39/142kW/2000a
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
ei ole nii et ta mällu jätab ...
endal 94 e34 ja automaat jne ...
ja kui sõidad ning sees on s ...(käivitades on alati e)
siis seisma jättes ja uuesti käivitades on ikka e
et mingit otsest sellist mälu pole et mida viimati kasutasin seega järgminekord tuleb ... seda pole ...
aga jah äkki keegi teab mõnda teist lahendust ... mitte et oleks raske seda vahetada ... enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
endal 94 e34 ja automaat jne ...
ja kui sõidad ning sees on s ...(käivitades on alati e)
siis seisma jättes ja uuesti käivitades on ikka e
et mingit otsest sellist mälu pole et mida viimati kasutasin seega järgminekord tuleb ... seda pole ...
aga jah äkki keegi teab mõnda teist lahendust ... mitte et oleks raske seda vahetada ... enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
E91 318d 105kw '09
ega minagi mõelnud, et nüüd peaks koguaeg S sees olema ... et bensukulu ikkagi võimalikult kõrge oleks. Tegelt tekkis see küsimus juba talvel - sest tundus, et *-iga on veits parem kohepealt minema saada ... ostsin UM-ist ka manuali, kuid seal polnud sellest küll juttu.assamalla kirjutas: enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
530d/E39/142kW/2000a
See autom. kast ja ASC on mõlemad sellised, mis peale käivitamist alati ühest asendist alustavad (EGS - E ja ASC - on).
Tean, et keegi kavalpea tegi ASC jaoks sellise väikese elektroonikalülituse, mis natuke peale käivitamist tema eest selle nupuvajutuse (tegelt siis mingid kontaktid korraks ühendab) ära teeb, et ASC alati by-default väljas oleks. Sama asi on mõeldav ka kasti programmiga.
Tean, et keegi kavalpea tegi ASC jaoks sellise väikese elektroonikalülituse, mis natuke peale käivitamist tema eest selle nupuvajutuse (tegelt siis mingid kontaktid korraks ühendab) ära teeb, et ASC alati by-default väljas oleks. Sama asi on mõeldav ka kasti programmiga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.priitv8 kirjutas:Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Sa saad selles lihtsalt veenduda, sest see tuleb kergesti konsoolist välja ja kui sul käed ei värise, saad selle ise lahti ka võetud nii, et midagi katki ei lähe.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
(Bono.)
E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Selle postituse kirjutamise aja jooksul oleksid jõudnud juba veenduda.priitv8 kirjutas:E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
(Bono.)
Minu kogemus enda lülititega ütleb, et ilma jootekolvita ei saa. Asemele ostsin Tevalost kollase kolviga 14V nominaalpingega lambid ja sobivad küll.Q kirjutas:mul 92a E34 ja seal nupul väike imelik hõõglamp. mõni aeg tagasi kustus ära, võtsin nupu lahti, aga vat pirni ei oska küll kuidagi sealt kätte saada. on kellelgi kogemusi selle pirni vahetamisega?
Täpselt originaalvärvi orane ei suutnud küll kuskilt leida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!