1. leht 1-st

E36 325 käigukasti simmer

Postitatud: 27.05.2005 19:42 57
Postitas Arti
Lugu siis järgmine, et läheb käigukasti tagumine simmer vahetusse. Seoses sellega sooviks teada kas peaks selle töö käigus veel midagi vahetama. Kuna suht suuremahuline töö siis oleks hea veel midagi ära vahetada. Ootan siis soovitusi.

Postitatud: 28.05.2005 00:37 19
Postitas Olts
Vahetada tuleks need osad mis läbi on üldiselt. Töö käigus on hea vahetada asju mis töö ajal maha tuleb võtta, ehk: summuti keskmine osa ja kardaan käimari otsast lahti lasta. Vahetada saaks siis leevendusmuhvi mis käimari ja kardaani vahel on ja kui summuti maas siis on ligipääs ka kardaani tugilaagrile. Eeldan et e36-l on põhiõtteliselt sama süsteem mis e34-l. Kasulik ka SIIA vaadata.

Postitatud: 28.05.2005 10:21 24
Postitas Cardo
soovitavalt siis juba mõlemad tagumised simmerid.

Postitatud: 28.05.2005 11:04 40
Postitas Muhv
Mina küsin nii, et kas see simmer on tõesti nii läbi, et vajab vahetust? Üldjoontes pole bemari insenerid vist kavandanudki seda pidama. Enda autol oli kasti tagumine ots juba 35000km pealt niiske ja on seda ka nüüd kui läbisõit on 160000. Olulist arengut läbilaske suurenemise poole pole täheldanud.

Postitatud: 28.05.2005 11:22 20
Postitas Cardo
Muhv kirjutas:Üldjoontes pole bemari insenerid vist kavandanudki seda pidama
Simmer on simmer ja on mõeldud selleks , et väljastpoolt ei satuks mustus sisse( välimine huulik) ja seestpoolt õli välja ei tuleks(sisemine serv/huul), on simmereid millel tolmuhuult ei ole ja variante on 100 erinevat. Auto ikka õli lekkida ei tohiks, euronormid lausa ei luba va juhul kui katusepeale käib ja siiski ei tohiks lekkida, õhutuskanalid peavad ka olema sellised, et ained ei lekiks salongi ja ohtlikesse kohtadesse, õlid summutile jne..

Postitatud: 28.05.2005 14:50 02
Postitas topgun
mul said tagasillal simmerid novembris vahetatud ja nüüd on sild jälle õline...tõenäoliselt kas töö halb või varuosad nii mädad. poole aastaga läbi ei tohiks minna ju?

Postitatud: 02.06.2005 12:04 03
Postitas Arti
Nüüd siis mõlemad tagumised simmerid vahetatud, kuigi sai ikka vahepeal UM`i vahet joostud. Nimelt tuli välja et kardaani simmer ei klappinud minu omale ja teist korda UM`is käies alles öeldi , et vabandust jah sellele mootorile on kaks erinevat käigukasti. Kusjuures vale simmer maksis 166 EEKu ja õige 370 EEKu. Õnneks nüüd vahetatud ja süda rahul.

Postitatud: 02.06.2005 16:13 38
Postitas dantee
Ja vahetada oleks võinud siis juba ka käiguvahetushoova simmeri, mille vahetamisel oleks olnud vaba juurdepääs neid töid tehes.
Aga selle kohta, et peale simmeri vahetust immitseb ikka õli, ütleks seda, et ilmselt on kulunud ka võll-vlants, mis läheb simmeri huultele ja see tõttu jääb õli edasi immitsema, ühtlasi 100% tulemuse saamiseks tuleks vahetada ka need. Rahvatarkus ütleb, et see et immitseb pole viga vaid tõestus, et kastis on veel õli! Jama, kui enam ei immitse siis on õli otsas!
Muidugi neid tihendeid tasub hakata vahetama alles siis, kui õli juba tilkuma hakkab. Immitsevad nad ka osadel uutel autodel! ;)

Postitatud: 03.06.2005 00:21 09
Postitas 325 ix
Simmer on kaelustihend. Leevendi aga elastne sidur .

Postitatud: 04.06.2005 11:29 13
Postitas Arti
Ja vahetada oleks võinud siis juba ka käiguvahetushoova simmeri, mille vahetamisel oleks olnud vaba juurdepääs neid töid tehes.


Ka see sai vahetatud.