1. leht 1-st

K: Sidur

Postitatud: 29.05.2011 00:07 34
Postitas raigo011
Kes oskak aidata, kus saaks lasta siduri ketast tugevamaks teha või kust saaks osta mingi tugevama ketta. Sidur ei pea vastu. Autoks muidu BMW 525 TD aga veits moditud juba ja tahaks veits tugevamat sidurit. Tänud, kes aidata suudavad või suunata. Ja kui keegi teab, siis mis hinnaga umbes tehakse või saaks?

Re: K: Sidur

Postitatud: 29.05.2011 21:48 57
Postitas Martin740
arvan et pead mingite ringraja sõitjatega juba konsulteerima või mingi racing parts sinna panema kui vastu ei pea.

Re: K: Sidur

Postitatud: 30.05.2011 00:26 31
Postitas Henri.
Lehol peaks diislite tuunimise ja siduritega kogemust olema küll.

Re: K: Sidur

Postitatud: 04.06.2011 17:42 08
Postitas Prez
Foorumites on silma jäänud, et Pidurimeistris käivad turbomehed uusi katteid sidurikettale panemas

http://www.pidurimeister.ee/

Re: K: Sidur

Postitatud: 05.06.2011 12:35 19
Postitas ooDDoo
Ketas ei päästa siin midagi. ükskõik kui paksu katte sinna peale paned. korv on see ikka mis selle ketta sinna hooratta külge kinni surub.

Re: K: Sidur

Postitatud: 17.06.2011 00:43 00
Postitas Sass524
Kui ma enda 525tdsile panen uue koplekti- kas siis ei pea vastu :?: hetkel kui gaas põhjas minema sõita- siduri põhja vajutades kostub ragin ning metall hääl. Kunagi peaks selle vahetama ning kas tõesti siin 530d päevi näinud korvid- paremad kui mõni sach 525tds korv?

Re: K: Sidur

Postitatud: 17.06.2011 08:50 28
Postitas ooDDoo
Isiklikult arvan et korralik uus sachs sidurikomplekt peab ka päris korralikult kaua vastu.

Re: K: Sidur

Postitatud: 17.06.2011 10:52 30
Postitas Leho
Kõik on selles kinni kui kaugele sa oma autot arendada soovid. Kuna sul on ainult chip seal siis piisab ka tavalsest uuest sachs komplektist. Aga kui tahad rohkem jõudu taga ajada siis 3.0d korv on sellepärast hea et ta on reguleeritav ,ehk reguleerib end iga siduri lahutmisega peale. Tekitab suuremat survejõudu sidurikettale. Kui sa oled praeguse seadega rahul ja ei soovi autot edasi arendada siis piisab uuest Sachs komplektist ka. Kõik on selles kinni kui suur tallaja oled.

Re: K: Sidur

Postitatud: 20.06.2011 13:11 27
Postitas Cert85
Kõik oleneb nüüd jah, et palju sinu auto suudab väänet tekitada, kui suur on sidurikorvi surujõud ja kui hästi ratastel pidamine on.

Re: K: Sidur

Postitatud: 10.08.2011 17:34 56
Postitas Tõnis44
Küsimus siis selline millise firma sidurit tasub paigalda ,et asi ikka kestaks ja kannataks ka käru vedada . Autoks siis 528i touring 1997.a

Re: K: Sidur

Postitatud: 11.08.2011 16:27 39
Postitas raigo011
Sachs või LUK olen mina kuulnud, et need head.

Re: K: Sidur

Postitatud: 12.08.2011 11:20 38
Postitas markus87
Mina LUKi ei soovita. lasin uue korvi esimese päevaga juppideks.

Re: K: Sidur

Postitatud: 12.08.2011 17:22 33
Postitas Aaro
LUK oli vähemalt E36-l originaal A osa.

Re: K: Sidur

Postitatud: 12.08.2011 18:21 58
Postitas fiziks
markus87, mida ei soovitaks sinusuguse kätte autot anda :lol:

usun, et kui LUKi õige jupp õige auto alla panna siis ta toimib seal küll. ise igatahes ei ole mingeid probleeme selle tootja toodetega omanud...muidugi mingit erilist retsimist ta ei pruugi kannatada, aga sellise asja jaoks ongi teistusugsed osad ette nähtud!

Re: K: Sidur

Postitatud: 15.08.2011 17:08 01
Postitas markus87
ju siis tõesti minu viga :roll:
autoks oli siis veel 730i 91 a R6 mootoriga.
peale seda kui luki korv juppideks läks, panin vana ja kulunud sachsi oma tagasi ja kestis veel kaua. müüsin pärast veel koos mootoriga maha.

Re: K: Sidur

Postitatud: 15.08.2011 21:42 42
Postitas Tõnis44
Suur tänu vastuse eest ;)