E36 värin pidurdamisel

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

E36 värin pidurdamisel

Postitus Postitas Aaro »

Probleem siis selline, et pidurdamisel hakkab rool päris korralikult värisema peos. Sõites ei värise ehk siis peaks kummid korras olema.

Kiskusin nädalavahetus esimesed rattad alt ära - kettad nagu sirged veerevad vabalt, klotse ka üle poole järgi. Puhastasin ka kettad roostest abi ei mingit.
Kas asi võib olla ABS-is, tuli süttib süüte sissekeeramisel küll aga pidurdamisel ei sütti - siis nagu ABS ka korras.
Ehk keegi oskab midagi selle kohta õelda, ausalt öeldes hakkab nagu närvidele see väristamine juba käima :evil:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Ma pakun, et sa silmaga eriti ei näe kas ketas sirge või mitte, kui just alt ära ei võta ja klaastahvli peale ei pane.
Samas piurdades koormatakse esisilda tunduvalt rohkem kui ühtlaselt sõites ja viga võib ka silladetailides olla.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Mul sama jama juba mõna aega, ja ilmselt on kettad kõvarad. Lasin üle treida, kuid ikka ei saanud hea, värin kadus pea-aegu ära, aga nüüd pidurdab auto ebaühtlaselt. Vist ei saanud korralikult treitud. Nüüd panen kõik kettad ja klotsid uued, eks siis näeb...
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

suure tõenäosusega on viga ketastes. Aga ka silladetaile ei saa välistada... Kui kulunud kuum ketas külma saab (nt vesi), siis võib kõveraks minna. Kui huupi ei taha kettaid vahetada, siis mingi seadmega peaks saama kindlaks teha, kas on kõver või mitte, treipingis ka on vast näha. Võimalus ka proovida kellegi teise kettaid alla...
Aga mõõda ära kõigepealt ketaste paksus, äkki on nii või naa aeg uuteks ketasteks :) . Uus vent ketas ees peaks olema 22 mm ja kulumispiir 20 mm minuteada.
Kasutaja avatar
markem
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13.11.2002 19:28 52
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas markem »

endal sama jama... pidurdamisel viimasel nädalal juba tohutult raputab... ebaturvaline juba sõita, aga ei taha kindel olemata siukest asja nagu kettavahetus küll ette võtta.
eelmine nädal sai käidud ja üks välimine šarniir vahetatud... arvasin et äkki asi selles, paremaks nagu sai aga raputab ikka kõvasti. sillaregulli mees tagantjärgi krt ütles et tagumised šarniirid ka läbi. kas tagumistest šarniiridest võib selline vibratsioon tekkida? ise hästi ei usu, sest rappumine tundub olema seotud ratta pöörlemistihedusega ja sillal peale tagumiste šarniiride ka kõik tipptopp.
ehk mõni tark mees loeb ette mis võivad põhjustada sellise vibratsiooni või kohta kus 99% öeldaks mis sillas viga?
bmw 316i '93 (e36)
bmw 316i '89 (e30)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

markem kirjutas:... aga ei taha kindel olemata siukest asja nagu kettavahetus küll ette võtta.
Mis seal kettavahetusel siis on? Samasugune kulumaterjal nagu piduriklotsidki ja vahetamine võtab 30min/ratas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Silladetailid peaks mul küll OK olema sai just UM-is sarniirid ja puksid vahetatud ka tagumised mis läbi olid, vahetamist vajavad veel mis ise avastasin kui ratas alt ära oli, et stabika varda otsad tuleks vahetada need paistsid sellised mineku peal olevat. Vaevalt, et see siis seda värinat tekitab.
Kui nüüd tõesti on ketas siis küll halvasti, olid teised veel päris uued silma järgi e. vähe kulunud ja ega uued just kõige odavam lõbu ka ei ole :cry:
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

ega seda ketaste kulumist silma järgi on väga raske öelda, tuleb ikka vastava riistapuuga ära mõõta...
B-kat mingid Italjaano kettad maksavad alla 300 tükk. Originnalid muidugi juba tunduvalt kallimad :) , täpsemalt 1 kilo tükk :? .
Kasutaja avatar
city
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.11.2004 18:08 18

Postitus Postitas city »

aga siis on veel võimalus need üle treida kui paistavad uued,endal
olen seda varianti kasutanud,aitab.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ostke brembo OEM kettad. mingi 1000-1500 eek oli paar ;)
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Brembo = Itaalia B-osa kui nii võtta :P
Kasutaja avatar
markem
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13.11.2002 19:28 52
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas markem »

priitv8 kirjutas:
markem kirjutas:... aga ei taha kindel olemata siukest asja nagu kettavahetus küll ette võtta.
Mis seal kettavahetusel siis on? Samasugune kulumaterjal nagu piduriklotsidki ja vahetamine võtab 30min/ratas.
ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.
bmw 316i '93 (e36)
bmw 316i '89 (e30)
Kasutaja avatar
markem
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13.11.2002 19:28 52
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas markem »

tekkis küsimus, et kus saab kettaid treida... kulund nagu suht vähe, võiks veel kasutada kui aint sirgeks saaks :)
bmw 316i '93 (e36)
bmw 316i '89 (e30)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

markem kirjutas:ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.
Originaal Sinu autole (325) on ees 65€/tk ja taga 50€/tk.
Aga vahel on ka sel teemal kampaaniaid, ma näiteks vahetasin UM-is omal ajal kõik kettad/klotsid/vedelikud kampaania korras ~4000 krooniga, sisaldas nii tööd kui materjale. Muidu maksab 530 esimene ketas üksi 95€.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Probleem on raudselt ketastes. Vahetasin ka hiljaaegu ära ja ei mõelnud üldse sellele, et kettad tuleb ka rahulikult sisse sõita. Nii saigi sõidetud mõnuga kõveraks- seega olen päris närvis :evil:
Itaalia b kettad olid, 500 eek/tk ja üllatavalt kergelt läksid.
Korra pinki ja asi korras! Järgmine kord targem. UM-is esimene ketas 929.83- veidi kallis küll.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

priitv8 kirjutas:
markem kirjutas:ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.
Originaal Sinu autole (325) on ees 65€/tk ja taga 50€/tk.
Aga vahel on ka sel teemal kampaaniaid, ma näiteks vahetasin UM-is omal ajal kõik kettad/klotsid/vedelikud kampaania korras ~4000 krooniga, sisaldas nii tööd kui materjale. Muidu maksab 530 esimene ketas üksi 95€.
hetkel kehtib meil vist kroon kui ma ei eksi ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Nii siis, asi natuke edasi arenenud - ühendasin kontrolli mõttes ABS pistiku lahti ja värin kadus ja armatuuris süttis ka tuli mis eelnavalt ainult süütega ennast näitas.
Viga siis ABS-is aga miks ta siis mul enne pidurdamise ajal tuld ei näidanud ja mis võiksid olla järgmised variandid mida seal ABS-il nüüd vaadata ja kontrollida kodustes tingimustes? :roll:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

ABSi tuli põleb AINULT siis kui a) auto on värskelt käivitatud ega pole liikunud b) kui ABS ei tööta.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Antud teemat on siin arutatud juba kümneid kordi.
Palun edaspidi kasutada otsingut

1. teema
2. teema
3. teema
4. teema

Ja teemasid veelgi, kui ainult otsida.
Suletud