1. leht 1-st

m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 26.08.2011 21:41 03
Postitas jeff
92a e36 110kw
Uskumatu kuid jääb selline mulje et süüde on vale :S
gaasi vajutades tatistab ja kiiresti pöördesse hakkab viskama alles 3000 ja üles pöördelt
Kõrgemate käikudega madalalt põhja vajutades paugutab sisselaskesse.
Vahepeal ei sure välja ja tekiks justkui hõõgsüüde

veakoodideks oli lambda ja esimese silindri mitte süütamine. Panin täna toimiva lambda kuid uuesti koode ei lugenud
Uued ngk küünlad
kasutatud kuid töötavate autode pealt võetud õhulugeja, mõlemad pöörete andurid, segusiibri potekas
Kontrollitud on ka vända kiil mis triggerit hoiab.
Mõistus suht otsas :S kas midagi peale aju vea oskaks keegi pakkuda?
probleme tekkis muidu talvel ja pöörete lugemise andurist alates.....peale selle vahetust sai käima kuid nii ta käiski nagu praegu...proovitud ka mitut teist andurit ja trigger readingu veakoode või midagi analoogset pole. Kas bmw ka mingi aja tagant ise koodid ära kustutab?

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 28.08.2011 15:39 50
Postitas Digimok
Kas süütepoole pole kontrollinud ja, kas kõik vaakumid on sisselaske kollektori küljes.

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 28.08.2011 16:34 40
Postitas jeff
Süütepoole pole kontrollinud....teen seda esmaspäeval. Sisselaskel vaakumilekkeid pole. seda sai kontrollitud.
Tänan reageerimise eest :)

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 28.08.2011 21:11 48
Postitas Kaupo_K
Õlitase püsib normis? Mootoriväliseid õlilekked puuduvad?

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 28.08.2011 21:40 45
Postitas lynx
Ega ei läinud võnkeleevendi/esimene hooratas vahetusse? vanosega ja ilma vanoseta masinatel on need erinevad ning tulemus on see, et süüde hakkab "uitama" ..paneb igale poole mõne matsu :)
Pool- või veerandringi on erinevas kohas nendel lukustus-kiil.

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 29.08.2011 08:37 03
Postitas jeff
Seda ei vahetanud....ja seda kandvat kiilu kontrollisin kah. (Mu m30nel kunagi purunes to kiil ja süüde läks uitama)
Pole minu auto ja täpselt õlitaseme kohta ei tea kuid usun et sellega pole probleeme. MIs sellest tuleneda võiks`õli põlemine kohvi mootori tõttu? enneaegne süttimne ja detonatsioon?

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 29.08.2011 19:46 12
Postitas jeff
Täna sai veidi autoga tegeldud ja asi veidi selgem kuid mitte korras.

Alustuseks eemaldasin ajust chipi ja panin sinna originaalkivi.
siis keerasin kõik 6 küünalt maha ja need olid kõik kenasti võrdsed. Seetõttu ei hakanud ka poole vahetama...kõik korraga ikka vigased ei saa olla.
ja siis käisin uuesti arvutiga üle.....veaks oli endiselt lambda viga kuigi korras lambda on küljes....õigemini ei näidanud seekord enam lambda viga vaid lamda kütteahela relee viga....JA ka sellist asja näitab et lambda kontroll on välja lülitatud....kas see lülitub ise ajus sisse kui lambda küte korda teha? või on ajul miski rike? või kuidas selle tagasi sisse saab lülitada?
Lambda küttereleed polnud pesaski....panin sinna relee kuid seda ei lülitata kuna ei tule plussi lülituseks....kui plussi sinna mujalt võtsin siis auto all lambda vähemalt sai toite kuid asi paremaks ei läinud.....järeldaks et ajust on asi endsidelt välja lülitatud?
ja kas aju lülitab lambda kütet vahepeal sisse-välja vastavalt vajadusele või on see pidevalt taga kui süüde sees?

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 29.08.2011 20:39 19
Postitas teet82
jeff kirjutas: sellist asja näitab et lambda kontroll on välja lülitatud
Paljud väidavad, et sooja mootori puhul pole lambda küttel enam tähtsust. Tegelikult on aga BMW puhul nii, et kui ajus on mingi küttekehale või selle ahela katkestusele viitav veakood, siis on "lambda control" täielikult välja lülitatud. Ja seni kuni staatuseks on "off", ei toimu aju poolt mingit segu reguleerimist, seega alustuseks tasuks see asi korda teha..
Kas seda "lambda control" asja vaatasid nn. live data alt või oli selline veakood?

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 29.08.2011 21:41 11
Postitas jeff
se oli nö live data.
koodina oli relee viga.

Aga seda, et kas lambda üksi saab asja nii hulluks ajada ? et keerab siis segu nii rikkaks, et järsku gaasi põhja vajutades rikastab veel omakorda ja ei suuda süüdata? ja võib mõni kergem pauk sisselaskesse kõlada ? kuidagi kahtlane. Eriti hull on siis, kui madalalt kõrge käik lülitada ja siis 1000 pöörde juurest 1500ni vedada gaas põhjas...

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 29.08.2011 22:40 18
Postitas teet82
Kui selle lambda tööle saad, siis lambda signaali jälgides näed enam-vähem ka segu koostist. Võimalik, et lambda tuvastab liiga rikka või lahja segu, saad järgmise veakoodi jne.
Aga muidu tahaks ka kangesti süütepoolide viga pakkuda :?
Vigased süütepoolid veakoode ei jäta, kui on võimalus neid laenata kuskilt, siis võiks proovida vahetada.

Re: m50b20 paugub sisselaskesse ja ei sure välja jne.

Postitatud: 05.09.2011 15:20 34
Postitas jeff
Suured tänud abistajatele....edaspidi ma nii eneses kinni ei ole ja kuulan hoolikamalt mis mulle ödeldakse :D
Olidki süütepoolid vigased...ma ei tea mitu (küünlad ühesugused) aga tõstsin 6tk sõitva auto pealt ringi ja enam sisselaskesse ei paugu. ja käib ka alla 1000 pöörde ilusti.

käisin ka juhtme otsas ja nii nagu arvasin kontrollib aju ka lambda kütte lülitust ja kui seda ei ole siis ei loe ta ka lambdat ja lülitab selle osa välja....küte sai korda ja lambda lugemine ajus automaatsel ACTIVE

Great success seni :lol:

Aga heitgaas on ikka veidi paigast ära....umbes 2x suuremad väärtused kui lubatud ja ilmselt tuleneb see sellest et aju näeb lambdast vaid 0-0,1v aga auto alt mõõtes käib kuni 0,7ni

Ise arvan et siin võib viga olla kas selles et andurist ajuni on kusagil halb kontakt, juhe katki või midagi, aju ise katki või siiski see lambda ei sobi sinna.

Lambdast veel niipalju et auto all on ümar pistik nagu ma e36 all olen ikka harjunud nägema....kuid selle otsas oli adapter mis tegi selle 4seks kandiliseks ja selle otsas neljane kandilise otsaga lambda (pruunid jms värvid) kuna see pruunide juhtmetega kandilise pistikuga lambda ei tööta siis võtsin ära ka adapteri ja keerasin sinna ümmargusse pistikusse bmw originaal lambda teise töötava e36 alt :roll:
Kas võib asi olla selles et see imelike juhtmevärvidega kandilise pistikuga lambda on nii sootuks erinev et tavaline ümara pistikuga valge-valge-hall-must ei sobigi? st et osade ajude puhul kasutatakse teistsugust lambdat ja see adapter on tehases paigaldatud? on see siis se siemens tüüpi lambda?