Diisli pihusti otsad!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas volde »

Masinaks mul 95/12 e36 318TDS, ning tahtsin soetada omale uued pihusti otsad, aga vaja oli pihusti otsadel olevat numbrit. Küsimus siis oleks kus ma selle numbri saaks ilma et ma peaks pihustit maha kakkuma.
Googledasin aga ei ledinud suurt midagi, leidsin ainult pihusti koodi aga sellest vähe kasu.
Et äkki keegi on soetanud endale sellise margile otsasid ja oskab õelda selle koodi.
Igasugused vastused teretulnud.
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas Riivo »

kes asjast midagi jagavad need võtavad masina andmete järgi sellised asjad välja.. :roll: :roll: :roll:
´17 4Drive
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas sander k »

Pihusti korpuse küljes on pihusti mark küljes. Peaks auto küljes saama lugeda küll. Selle järgi juba poes otsitakse kataloogi järgi välja mis pihustiotsa mark on. Tds-idel peaks olema DNS3000D. M41 ja M51 mootoritel on samad pihustid.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas Kalev »

DN0SD318 on boschi kood ja ots on sama, mis 2.5tds alates 02.96.a
F11
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas volde »

Kalev kirjutas:DN0SD318 on boschi kood ja ots on sama, mis 2.5tds alates 02.96.a
Täname!!!
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas Maximaator »

Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas volde »

Maximaator kirjutas:Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
Täpselt nii.
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas sander k »

Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas volde »

sander k kirjutas:Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.
Aitäh igasuguse informatsiooni eest, aga ei vaja õpetusi remondi osas. Oli vaja ainult koodi ning selle andis kasutaja kalev. Loeme ikka ennem teema läbi kui sõna võtame.
Ette tänades.
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas Danil523 »

OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:

Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest :!: Kui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitus Postitas volde »

Danil523 kirjutas:OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:

Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest :!: Kui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.
Jamh phmt küll jäävad avanemis surved samaks. Aga igaksjuhuks stendist läbi lasta enne kokku panemist. Oma masinale sai pandud DTP pihusti otsad teised mida panna on Bosch, igasugused teised hiinakad ja muud, nende kohapealt ei oska õelda.
Tel. +61 432 826 913
Vasta