1. leht 1-st

e34 tühikäik imelik!!!

Postitatud: 25.06.2005 21:17 34
Postitas Janar_H
e34 sai pandud koonusfilter,mingi 3-4 päeva hiljem kuulan,et tühikäigul imelikult käib mootor,pöörded ei kõigu(tahhoka järgi),aga mootor käib imelikult nagu väriseb.Kas viga võib olla õhulugejas-või kuidas seda nimetatakse?Oskab keegi midagi kosta või päästab ainult diagnostika?

Postitatud: 26.06.2005 14:33 43
Postitas Janar_H
pole vist kellelgi midagi tarka öelda

Postitatud: 26.06.2005 14:49 21
Postitas Ain
Janar_H kirjutas:pole vist kellelgi midagi tarka öelda
Oota nüüd. Enamus helged pead puhkavad jaanipäevast välja ;) Oota esmaspäev ära.

Postitatud: 26.06.2005 21:48 11
Postitas Janar_H
ok! :lol:

Postitatud: 29.06.2005 22:25 45
Postitas Janar_H
kui õhulugeja küljest juhe lahti keerata,siis hakkab ilusti tööle,paned tagasi siis jälle väriseb auto;pöörded ei kõigu tahhoka järgi.Oskab keegi aidata või päästab diagnostika :?:

Postitatud: 30.06.2005 10:25 57
Postitas German
Mind ei aidanud ka diagnostika-klapid reguleeriti üle(1 pott oli paigast ära) ja moto sai tiba jõudu tagasi aga ebaregulaarne värin,tõuked,rappumine on endiselt teema.Pöörded ei kõigu.Ei ole keegi osanud midagi arvata.Imelik kohe

Postitatud: 30.06.2005 12:46 58
Postitas Janar_H
Kas keegi ei oska siis aidata?Tuleb vist Truumu poole pöörduda,tema peaks seda suutma

Postitatud: 20.07.2005 18:01 57
Postitas Janar_H
sai käidud Tartus kahes kohas,abi mitte midagi.Krt on ikka suhtumine,sõida Tartusse,anna auto remonti(aeg oli kirjas),õhtul öeldi tule hiljem tagasi--mitte midagi ei tehtud.Põrutasin teise kohta,seal kiire pilk ja sama nali.Olen kulutanud palju aega-närve ja raha ja tulemus ikka ümmargune SUUR NULL.Sai lõpuks uuritud,et viga peaks olema õhulugejas,sest,kui juhe küljest võtta,hakkab ilusti tööle.SIIT küsimus targematele,kui juhe on küljest ära,kas nii tohib sõita.Veel parem oleks,kui kellelgi on müüa õhulugeja-- 525 141kw 92a,prooviks külge ja kui hakkab ilusti tööle,siis teeks kaupa.ON KELLELGI TARKA NÕU ANDA!!!

525i

Postitatud: 20.07.2005 19:50 00
Postitas Andrei8
Miks sa Tartus seda tegid, oleks võinud ka otse truumu juurde minna kui Tlnas käid. Tartus muidugi ka häid tegijaid, oleneb kelle juures käisid ja ole hea pane need kohad siia üles kus remontimas käisid - teistele hoiatuseks :idea:
Õhulugeja juhe võib lahti olla, ei juhtu midagist, ise talvel sõitsin paar kuud nii, seni kuni sain lammarist 1300.- ga asemele, siiani töötab. Uue võid siit foorumist saada, vaata kes müüvad, hind midagist 3600.-
Küttekulu tõuseb nii 1-2 liitrit vast ja võimsus kaob vähemaks aga muidu ok.

Postitatud: 20.07.2005 22:29 09
Postitas pirnikas
Sorry,et segan teiste teemasse vahele aga tekkis ka küsimus.Endal bmw 520 touring 96 a e34 probleem järgmine : kui mootor soojemaks läeb siis hakkavad tuurid kõikuma vahepeal 1500 st kuni 2500ni üles alla üles alla.Olen tähendand et ta teeb seda kui panen sisse konditsioneeri ja siseõhu ringluse(see nupp konditsioneeri all).Kuigi vahepeal teeb seda lambist ka aga just siis kui mootor kuumem.UM is käisin tehti diagnostika vahetati küünlad ja üks küünlajuhe öeldi,et nüüd korras,kuid polnud ikka öeldi,et tule tagasi kui nii teeb aga see viga ei kesta nii kaua,et jõuaks sõita sinna tagasi.Äkki kellelgi sama viga olnud ja oskab midagi muud soovitada???

Postitatud: 21.07.2005 12:32 03
Postitas dantee
pirnikas kirjutas:Sorry,et segan teiste teemasse vahele aga tekkis ka küsimus.Endal bmw 520 touring 96 a e34 probleem järgmine : kui mootor soojemaks läeb siis hakkavad tuurid kõikuma vahepeal 1500 st kuni 2500ni üles alla üles alla.Olen tähendand et ta teeb seda kui panen sisse konditsioneeri ja siseõhu ringluse(see nupp konditsioneeri all).Kuigi vahepeal teeb seda lambist ka aga just siis kui mootor kuumem.UM is käisin tehti diagnostika vahetati küünlad ja üks küünlajuhe öeldi,et nüüd korras,kuid polnud ikka öeldi,et tule tagasi kui nii teeb aga see viga ei kesta nii kaua,et jõuaks sõita sinna tagasi.Äkki kellelgi sama viga olnud ja oskab midagi muud soovitada???
Võimalik, et lamda hakkab ära koolema?

Postitatud: 21.07.2005 12:35 35
Postitas dantee
Janar_H kirjutas:sai käidud Tartus kahes kohas,abi mitte midagi.Krt on ikka suhtumine,sõida Tartusse,anna auto remonti(aeg oli kirjas),õhtul öeldi tule hiljem tagasi--mitte midagi ei tehtud.Põrutasin teise kohta,seal kiire pilk ja sama nali.Olen kulutanud palju aega-närve ja raha ja tulemus ikka ümmargune SUUR NULL.Sai lõpuks uuritud,et viga peaks olema õhulugejas,sest,kui juhe küljest võtta,hakkab ilusti tööle.SIIT küsimus targematele,kui juhe on küljest ära,kas nii tohib sõita.Veel parem oleks,kui kellelgi on müüa õhulugeja-- 525 141kw 92a,prooviks külge ja kui hakkab ilusti tööle,siis teeks kaupa.ON KELLELGI TARKA NÕU ANDA!!!
Helista 55992774. temal ehk on veel alles, oli 2 tükki ja hind oli ülimalt soodne! Lisan veel, et tegu oli Bosch'i lugejatega.

Re: 525i

Postitatud: 21.07.2005 18:39 07
Postitas Janar_H
Andrei8 kirjutas:Miks sa Tartus seda tegid, oleks võinud ka otse truumu juurde minna kui Tlnas käid. Tartus muidugi ka häid tegijaid, oleneb kelle juures käisid ja ole hea pane need kohad siia üles kus remontimas käisid - teistele hoiatuseks :idea:
Õhulugeja juhe võib lahti olla, ei juhtu midagist, ise talvel sõitsin paar kuud nii, seni kuni sain lammarist 1300.- ga asemele, siiani töötab. Uue võid siit foorumist saada, vaata kes müüvad, hind midagist 3600.-
Küttekulu tõuseb nii 1-2 liitrit vast ja võimsus kaob vähemaks aga muidu ok.
Tartus tegin seepärast,et pole enam niipea asja Tallinna.Kõigepealt käisin Võru tn sisse sõita,enne Aardla risti paremale,maaalused garaasid ja pärast läksin Dia-sse--abi ei saanud.

Postitatud: 21.07.2005 18:43 28
Postitas Janar_H
dantee kirjutas:
pirnikas kirjutas:Sorry,et segan teiste teemasse vahele aga tekkis ka küsimus.Endal bmw 520 touring 96 a e34 probleem järgmine : kui mootor soojemaks läeb siis hakkavad tuurid kõikuma vahepeal 1500 st kuni 2500ni üles alla üles alla.Olen tähendand et ta teeb seda kui panen sisse konditsioneeri ja siseõhu ringluse(see nupp konditsioneeri all).Kuigi vahepeal teeb seda lambist ka aga just siis kui mootor kuumem.UM is käisin tehti diagnostika vahetati küünlad ja üks küünlajuhe öeldi,et nüüd korras,kuid polnud ikka öeldi,et tule tagasi kui nii teeb aga see viga ei kesta nii kaua,et jõuaks sõita sinna tagasi.Äkki kellelgi sama viga olnud ja oskab midagi muud soovitada???
Võimalik, et lamda hakkab ära koolema?
Mul A4 sama jama,vahetasin lambda--ei midagi,diagnostika näitas ,et lambda-siiani kestab see,nüüd juba harjunud :lol: Bmw-l ka sama jama oli,arvati,et tühikäigu regulaator,pesti läbi-ei midagi,hiljem selgus Tartus remondis olles,et oi-oi-oi juhtmestik lambda andurist kuni ajuni ära põlenud,pandi uus juhtmestik ja nüüd ok.Loodan,et sinul nii hull viga pole :lol: ,see ajas krt hirmu nahka,oleks peaaegu ära põlend auto

Postitatud: 21.07.2005 18:45 33
Postitas Janar_H
aga üldiselt on asi nii,et nagu mitmel eelmisel korral,kui pole teenindusest abi saanud,olen ise vea avastanud-viga oli väga lihtne,üks õhulõdvik oli katki ja sai lisa õhku ja mootor sellest värises

A

Postitatud: 21.07.2005 20:50 46
Postitas Andrei8
Kus see õhulõdvik asub, vaataks ka enda oma üle.

Re: A

Postitatud: 21.07.2005 21:13 43
Postitas Janar_H
Andrei8 kirjutas:Kus see õhulõdvik asub, vaataks ka enda oma üle.
mina selle õiget nime ei teagi.Võtsin selle suure läbimõõduga lõdviku lahti(see mis peale õhulugejat kohe on)ja sealt läheb 1 peenike lõdvik alla-see oligi katki

525i

Postitatud: 22.07.2005 10:00 02
Postitas Andrei8
Endal mul sama auto kui sul ainult 1991.a.-st. 141kw e34
Peale õhulugejat jah see jäme n.ö. voolik-lõdvik ja temast edasi tema alt läheb üks alla mootori alla ja vot see koht kus ta on ühenduses suure lõdvikuga on mingi kummiklamber puru ja seal peenema lõdviku juures mõra + peene lõdviku ots mõranenud ja mõra ka selle suure lõdviku juures kohas kus ta on ühendatud peenema lõdvikuga.

Mis arvad kas sealt annab õhku imeda ?

Autole oli see talv esimene ja ehk meie krõbe talv tegi vanadele kummilõdvikutele liiga ja kutsus esile mõrad sest talvel ta mul värisema hakkas ja teeb seda siiani.
Proovin need mõrad kinni teipida tugevalt, vaatab kas asi paraneb.

Re: 525i

Postitatud: 22.07.2005 10:49 00
Postitas Janar_H
Andrei8 kirjutas:Endal mul sama auto kui sul ainult 1991.a.-st. 141kw e34
Peale õhulugejat jah see jäme n.ö. voolik-lõdvik ja temast edasi tema alt läheb üks alla mootori alla ja vot see koht kus ta on ühenduses suure lõdvikuga on mingi kummiklamber puru ja seal peenema lõdviku juures mõra + peene lõdviku ots mõranenud ja mõra ka selle suure lõdviku juures kohas kus ta on ühendatud peenema lõdvikuga.

Mis arvad kas sealt annab õhku imeda ?

Autole oli see talv esimene ja ehk meie krõbe talv tegi vanadele kummilõdvikutele liiga ja kutsus esile mõrad sest talvel ta mul värisema hakkas ja teeb seda siiani.
Proovin need mõrad kinni teipida tugevalt, vaatab kas asi paraneb.
Teibi kõik katkised lõdvikud kinni,ma ei tea kas aitab,aga katkiseid lõdvikuid kindlasti pole seal ette nähtud,mul seekord aitas

525i

Postitatud: 22.07.2005 10:53 19
Postitas Andrei8
Egas nad katki otseselt polegi aga sellised hästi peenikesed mõrakesed on sees. Esialgu teibin kinni, sai juba hea teip ka ostetud ja kui ei, siis ostan uue vooliku-lõdviku asemele.
Tänud sulle idee, eest, homme saab teada kas aitas.

Postitatud: 22.07.2005 13:59 03
Postitas Janar_H
anna siis märku kas miskit muutus :lol:

Postitatud: 22.07.2005 15:21 04
Postitas amarko
Dia vennad on üpris ülbeks läind ja ei viitsi enam korralikku tööd teha, ühesõnaga on tüübid maha käind. Mina enam oma autoga sinna ei lähe

Postitatud: 22.07.2005 16:03 31
Postitas draggo
Tuttava naisel ei käivitunud hommikul auto. Läks DIAsse ja seal peale päevast uurimist teatati, et uus mootor tuleb odavam panna kui remontida. Nii umbes 10000.- kõik kokku.
Tuttav ei lasi paar päeva hiljem tuttava remondimehe juurde auto vedada. Seal tuvastati väsinud aku. :)

Tehke omad järeldused.

525i

Postitatud: 23.07.2005 20:21 56
Postitas Andrei8
No nii, püüdsin täna siis neid mõrakesi teipida, polegi nii lihtne, sest seal all ju 2 torukest ja ega neid tõsta saa. Ei teagi kas asi sai parem või mitte, midagi suurt muutust ei täheldanud kui need mõrakesed ära teipisin :( Vaatasin aga sooja mootoriga summutist tuleva heitgaasi värvust ja see oli valge ja teda ei tulnud palju aga siiski. Mida valge suits tähendaks, varajane süüde vmt. !?

525i

Postitatud: 28.07.2005 09:12 22
Postitas Andrei8
UP!