kehva syytepooli tundemargid???
kehva syytepooli tundemargid???
ytleme,et kui pees miskit seal,kuidas aru saan ?mul kuumast peast nagu tiba j6ud kinni kuni 2500 p66rdeni,siis alles l2heb.kuiseisab tykkaega,siis j2lle ok.
kyynlad korras.panin koik uued,aga ei miskit.loodan leida ligil2hedast viga ise,sest siin iirimaal pole diagnost just odav l6bu.bena filtri panen ka uue.
kui nüüd keegi teaks 6elda,et protsent suuresti vigases syytepoolis,siis ostaks eestist uued koik 6tk.siin maksavad 50eur tk.
variant et ka muidugi asi PIHUSTITES!!kumb oleks t6en2olisem?
ette t2nades.
autoks e36 95 323i 125kw
kyynlad korras.panin koik uued,aga ei miskit.loodan leida ligil2hedast viga ise,sest siin iirimaal pole diagnost just odav l6bu.bena filtri panen ka uue.
kui nüüd keegi teaks 6elda,et protsent suuresti vigases syytepoolis,siis ostaks eestist uued koik 6tk.siin maksavad 50eur tk.
variant et ka muidugi asi PIHUSTITES!!kumb oleks t6en2olisem?
ette t2nades.
autoks e36 95 323i 125kw
525i
Tuleb tõdeda, et R6 üks probleeme, süütepoolis muide ei pea üldse viga olema. Kuidas küünlad olid kui vahetasid, kuivad ? Kuidas lood õlikuluga ?
Mis küünlad peale läksid ?
Variant ka selline, et nukad on paigast läinud kuid keti puhul harv asi.
Kuidas anduriga lood on, pöörded ?
Heh, muide 50 euri pool on ok, Eestis UM müüb ka kallimalt.
Ja diagnostika on üks hea asi paraku.
Pimesi remontida on mõttetu.
Mis küünlad peale läksid ?
Variant ka selline, et nukad on paigast läinud kuid keti puhul harv asi.
Kuidas anduriga lood on, pöörded ?
Heh, muide 50 euri pool on ok, Eestis UM müüb ka kallimalt.
Ja diagnostika on üks hea asi paraku.
Pimesi remontida on mõttetu.
Re: 525i
kyynlad olid kuivad ja tahmased.6likulu pole,ylihea koguaeg.boshi 4 otsaga kyynlad peale.Andrei8 kirjutas:Tuleb tõdeda, et R6 üks probleeme, süütepoolis muide ei pea üldse viga olema. Kuidas küünlad olid kui vahetasid, kuivad ? Kuidas lood õlikuluga ?
Mis küünlad peale läksid ?
Variant ka selline, et nukad on paigast läinud kuid keti puhul harv asi.
Kuidas anduriga lood on, pöörded ?
Heh, muide 50 euri pool on ok, Eestis UM müüb ka kallimalt.
Ja diagnostika on üks hea asi paraku.
Pimesi remontida on mõttetu.
p66rded jumala paigas.l2hen diagnosti teisip ehk.
aga pihustid???kas selles asi ei saa olla???j2rsku hakkab kusema kui mootor kuum???
bena kulu on suurenenud nats:(
bemari esinduses peaks jube jube kirves olema.tonnides tambid v2ikeste asjade eest.tuttav diagnostis,teeb kuskil 25eur ara.truumu kirjutas:Visuaalselt katkist süütepooli kindlaks määrata on pea võimatu(muidugi kui ta päris lõhki pole)
Seda näeb ainult stendis.
Kui küünlad tahmased, peitub viga pigem segus.
Targem jah diagnostikasse minna.
Huvi pärast küsin, palju Iirimaal selline lõbu maksab?
kiiirus kirjutas:bemari esinduses peaks jube jube kirves olema.tonnides eekudes tambid v2ikeste asjade eest.tuttav diagnostis,teeb kuskil 25eur ara.truumu kirjutas:Visuaalselt katkist süütepooli kindlaks määrata on pea võimatu(muidugi kui ta päris lõhki pole)
Seda näeb ainult stendis.
Kui küünlad tahmased, peitub viga pigem segus.
Targem jah diagnostikasse minna.
Huvi pärast küsin, palju Iirimaal selline lõbu maksab?
no nii.diagnost tehtud.paistis p2ris k6va systeem olevat.vea leidis kohe.aga see t2pselt on ei tea mina küll.joonistas paberile ja eks kui eestisse tulen ,hyppan bemarist l2bi.pidi olema mingi vanose juures olev vidin.hommikul loll läksin,siis alati ok,kylmalt.ise rallis roolis ,kontrollis koike tunde j2rgi.pihustid ja syytepoolid ta kohe viskas peast v2lja.peale 10min soitu ta juba tajus j6u puudust,niiet mingi jama seal on.mingi CAMSHAGT TRANSDUCER
No see siis nukkvõlli andur. Nt. nr. 17 sel pildil:kiiirus kirjutas:mingi CAMSHAGT TRANSDUCER
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Ja USA hind on ka näha (ps see ei ole BMW esinduse hind!).
Ilma selleta käib kogu asi avariireiimil (paralleelpritse, paralleelsüüde, VANOS ühes asendis ja ei tööta).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
525i
Väga huvitav fakt selle anduriga.
Endalgi oli ja hetkel küll vähem ja harvem selline mure, et soojalt kadus jõud kuid lisandus ka selline kakkumine ja tõesti kui pöörded sinna 2500 kanti siis hakkas asi liikuma. Mootor 525i 141kw 1991.a..
Ei teagi kas viga võib tõesti sama olla, see andur tundub päris kallis olevat
Endalgi oli ja hetkel küll vähem ja harvem selline mure, et soojalt kadus jõud kuid lisandus ka selline kakkumine ja tõesti kui pöörded sinna 2500 kanti siis hakkas asi liikuma. Mootor 525i 141kw 1991.a..
Ei teagi kas viga võib tõesti sama olla, see andur tundub päris kallis olevat
Re: 525i
mnjaa....saan hinna homme teada ehk:) jube vist tuleb,aga mis teha.p6en et kas tasub 1000% uskuda diagnosti.tehnika paistis v2ga k6va olevat.Andrei8 kirjutas:Väga huvitav fakt selle anduriga.
Endalgi oli ja hetkel küll vähem ja harvem selline mure, et soojalt kadus jõud kuid lisandus ka selline kakkumine ja tõesti kui pöörded sinna 2500 kanti siis hakkas asi liikuma. Mootor 525i 141kw 1991.a..
Ei teagi kas viga võib tõesti sama olla, see andur tundub päris kallis olevat
tegemist camshaft trancduceriga jah.ma netist sain pildi kah.see mingi vanose jures olev andur vist.
Idee poolest teebki 50 EUR-i peaaegu 800 EEK-i kokku või on mu matt nii vilets.meph kirjutas:.... Ja kui sa sealt 50 euriga süütepooli kätte saad, siis väga hea diil Eestis on noname(bremi pool, millelt logo maha viilitud) kusagil 700-800 eek vahel.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
Andur
Uurisin seda andurite asja UM-st enda autole.
Endal 525i 141kw ja UM-i vastus oli "Andur maksab 1181.- krooni ja tuleb tellida Saksa kesklaost. Tarneaeg tavatellimusega 7 päeva esmaspäevast."
Ei olegi kindel kas enda autol võib see viga olla !?
Laki 6 see Boschi stend seda vist ei näita kas nukkvõlli andur on minemas või juba läbi omadega !?
Endal 525i 141kw ja UM-i vastus oli "Andur maksab 1181.- krooni ja tuleb tellida Saksa kesklaost. Tarneaeg tavatellimusega 7 päeva esmaspäevast."
Ei olegi kindel kas enda autol võib see viga olla !?
Laki 6 see Boschi stend seda vist ei näita kas nukkvõlli andur on minemas või juba läbi omadega !?
Harilikult ütleb aju ise, kui see andur õhtal.
Kui veakoodi sees ei olnud, töötab ta normaalselt.
Pealegi peaks Vanos tööle hakkama suuremate pööretega, kui 2500 rpm
Nii et Andrei, ära kiirusta selle ostmisega, parem laseme Su auto veelkord stendist läbi, ma olen nüüd puhkuselt tagasi.
P.S. kordusdiagnostika käib garantii(6 kuud) alla ja ei maksa midagi
Kui veakoodi sees ei olnud, töötab ta normaalselt.
Pealegi peaks Vanos tööle hakkama suuremate pööretega, kui 2500 rpm
Nii et Andrei, ära kiirusta selle ostmisega, parem laseme Su auto veelkord stendist läbi, ma olen nüüd puhkuselt tagasi.
P.S. kordusdiagnostika käib garantii(6 kuud) alla ja ei maksa midagi
vanos vist hakkab 4000 t66le.aga mul hakkab jubima kui mootor kuum ise.truumu kirjutas:Harilikult ütleb aju ise, kui see andur õhtal.
Kui veakoodi sees ei olnud, töötab ta normaalselt.
Pealegi peaks Vanos tööle hakkama suuremate pööretega, kui 2500 rpm
Nii et Andrei, ära kiirusta selle ostmisega, parem laseme Su auto veelkord stendist läbi, ma olen nüüd puhkuselt tagasi.
P.S. kordusdiagnostika käib garantii(6 kuud) alla ja ei maksa midagi
525i
Egas teist varianti vist polegi kui Tartust uuesti Tlna sõita kuid egas seda varem kui augustis teha ei õnnestugi. Tuleb sõita seni nii nagu sõidab. Müstika lausa kuidas miski kala võib mootoris olla ja ei leita kuidagi. Võtad ühe teise kolmanda vea ära aga jama jääb. Kuid jah, endal on peale kaane hermetiseerimist ja säärekate ja tõukurite puhastust kakkumine oluliselt kohe vähenenud ja siin tuleb tänu öelda Laki 6 meestele, kes pakkusid vigu välja ja need said kõrvaldatud. Kuid miski on ikka veel sees, mis endast vahel märku annab ja just töösooja mootoriga.
Müstika ...
Müstika ...