BMW 320I Aut.92a. kast?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

BMW 320I Aut.92a. kast?

Postitus Postitas Markii7 »

Kuidas kastiga käituda,linnas 3-4 mnt.D?sport?Kasti õli vah.60t järgi?millist kasut.?mootor ikka ketiga-venib?
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Kellelgi pole sellist pilli?Vms?

Postitus Postitas Markii7 »

Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

[quote][i]Algselt postitas Markii7[/i]
Kellelgi pole sellist pilli?Vms?[/quote]
esialgne post arusaamatu.
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Kas kast on tuim või milles küsimus?
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Ei ole tuim eriti,lihtsalt huvitab,kuidas oleks k6ige parem s6ita,et ei l6huks ja üldse sellest kastist rohkem teada saada,vastupidavus jne...
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

mis seal ikka keerulist. loe autom.kastide kohta kõikvõimalikku infot...

põhiliselt ikka D'ga. käik sisse ikka nii, et pöördeid ei anna.
kallaku peale jättes ennem käsipidur peale, siis alles P peale.

mõned lihtsalt ABC tõed...
530d
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Ja siis selline asi ka nagu ABS-oranz tuli armatuuris p6leb,milles v6ib viga olla?
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Teretulnud oleksid webilingid kust siis on v6imalik aut.kastide ja BMW 320I 92a.kohta infi saada!ABS kohta veel niipalju, et see ei t66ta üldse, kas asi v6ib olla laagrites või lihtsalt anduris vms...asjas.Ette t6nades!
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

võimalikke variante nuppu [b]otsi[/b] kasutades:

Ilmselt sul pidurisupport kinni jäänud, aitab pidurisupportite puhastamine ja õlitamine ja tihendite vahetus. (päris kindel pole aga ilmselt on nii).


Kas pedaal täriseb ka siis kui kollane tuli armatuuris põleb? Kui jah on vigane ABS aju (alum. karp kelladebloki all), kui ei otsi viga anduritest. Lihtsaim viis andurite kontrollimiseks on testriga anduri takistuse mõõtmine (korras andur peaks näitama 950-1050 oomi). Kui kõik korras tuleks kindlasti kõigi andurite pesade pinnad roostest puhtaks nühkida - anduri kaugus hammasvööst on väga oluline, juba õhuke roostekihi paksus on piisav, et ABS aju süsteemi välja lülitaks
Tulukese põledes ei tohi ABS töötada, st vaheta prooviks ABS aju ära ... võtab aega max 10 min. Mis ei tähenda, et andurite juhtmed ei võiks läbi olla - E30 bemaritel üsna sagedane viga.


ABS-iga olen muideks avastanud huvitava seose, et kui esirataste ja tagarataste läbimõõdud on erinevad ei tööta ka ABS
530d
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Tere!
siia teema juurde veel selline küsimus:
aut.kastil on 3 erinevat rezhiimi - tahaks teada M-rezhiimi tähendust

S -
E -
M -

värske BMW omanik:)
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

M peaks olema "manual" - ehk siis saad oma automaadiga "mängida" manuaalkasti ise käike vahetades.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

peaks olema?
seletad täpsemalt?
kas kui mõnes teises rezhiimis on, siis ei või ise vahetada?
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Noh, E34 automaadil igaljuhul on nii (siis seega ilmselt ka E36'l jne):

Kui manuaalreziimis valid mingi käigu (näiteks kolmanda käigu), siis ta hoiabki seda kolmandat käiku kogu aeg sees sõltumata kiirusest.

Teistes reziimides aga tähendab valitud kolmas käik, et kolmandast kõrgemale enam ei vaheta, aga madalamad käigud on nagu D'ga.

Vahe manuaalprogrammiga ongi siis selles, et kui manuaalil jääb valitud käik sõltumata kiirusest sisse, siis teistes tähendab valitud käik seda, millest kõrgemale enam ei vaheta, allapoole aga küll.
Vasta