Kati eemaldamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Kati eemaldamine

Postitus Postitas Xerox »

Tere!

Mure järgmine: diagnost ütles, et kat läbi. Lasin katid eemaldada. Nüüd auto ei liigu mitte nii nagu varem, vaid tuntavalt sitemalt.

Mida teha?

1995 E34, 2.5 m50 tüübi mootor, autmaatkäigukast.

Tänud neile, kes vähegi viitisivad süveneda probleemi.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Tagasisurve kadunud. Sellest ka halb minek. M50 mootor on sellisele asjale võrdlemisi tundlik. Põmst mingi külameeste jutt oli, et kui aju lambdavabaks progeda ja miskit vist veel teha, pidi asiseks tagasi muutuma. Aga seda vist väga tõe pähe ei tasu võtta...
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Seda lugu ka mina kuulnud, kuid parema ja lihtsama tulemuse pidi andma kati asenduspütt, mis annab tagasi vastusurve!?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kõigepealt peks veakoodid välja lugema ja siis asenduspütid tegema ja vbla lambdavabaks kodeerima. aparatuur olemas
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Küsiks enam vähem "sama" kui uus lambda panna kas see tuleb lasta ajule selgeks õpetada,kui kunagi vahetasin siis um nii öeldi,lasin selle ka ära teha vahet polnud küll midagi ei heitgaasides ega minekus,küsimus siis milleks kas lihtsalt oli vaja raha nöörida või??
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Jaan Toots mõtleb selle peale juba ammu, et kuidas Kati eemaldada :lol:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

dantee kirjutas:Seda lugu ka mina kuulnud, kuid parema ja lihtsama tulemuse pidi andma kati asenduspütt, mis annab tagasi vastusurve!?
...ehk resonaator, mis on katita mudelitel sama koha peal. Vt. detail 1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Juba hinnavahest on näha, mis on kat ja mis resonaator.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Postitus Postitas Xerox »

ilge jama..ei hakka uut teemat tegema:

Kui mul katid alt lõigati ja torud asemele keevitati ja akut lahti ei ühendatud, kas see võis kuidagi mõjutada kojameeste tööd..nimelt eile hakkas puhkus ja 100 kilomeetrit tlnst eemal hakkas vihma sadama ja mis ei töötand enam olid kojamehed. Enne "parandusse" viimist töötasid, sest siis sadas ka vihma. Pärast päike paistis..aga hiljem oli teine lugu.

Kas ise on võimalik kuidagi viga leida, tester on olemas, kaitsmed terved?

Ühtegi usaldusväärset mehaanikut ka pole võtta lähiajal, aga sõita oleks vaja.

Ja loll küsimus veel: kas m50 mootoril on a'la surve regulaator vms, mis regullib kuidagi kütuse peale andmist?

Tänud
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Täpselt nii, resonaator katalüsaatori asemele. Kui otsida leiab kauplusest ehk ka ainult resonaatori, mille saab ühendada (keevitada) katalüsaatori asemele. Selliseid vidinaid valmistatakse ka Põltsamaal!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Xerox kirjutas:ilge jama..ei hakka uut teemat tegema:

Kui mul katid alt lõigati ja torud asemele keevitati ja akut lahti ei ühendatud, kas see võis kuidagi mõjutada kojameeste tööd..
see peaks ju küll elementaarne olema, et keevitustööde ajaks akult juhtmed lahti ühendatakse :shock:
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Postitus Postitas Xerox »

minu arust ka..aga ma ei taha ennem minna õigust nõudma, kui ma pole täiesti kindel. Otsingut kasutades ma midagi konkreetset ei leidnud(aga sain teada, et e34 kojamehed on pirtsakad ja kallis remontida). Kummaline on see, et kõik muu (ptüi ptüi ptüi) töötab. Ise kahtlustan just kojameeste mootorit. Aga kuidas pääseda mootorile ligi,et proovida kas vool sinna jõuab(tester on mul olemas)? www.bmwe34.net abi ei olnd.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Huvitav küll, miks pidanuks keevitus just mootori (e võimsa tarbija) maha põletama? Oleks ta sealt ülipinget andnud, oleks kojamehed ees vehkima ka hakanud. Alusta ikka nõrkvoolu osast, kaitsmetest, releedest ja lülititest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Postitus Postitas Xerox »

ma ise siiski kahtlustan mootorit..sest vett pritsib.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Xerox kirjutas:ma ise siiski kahtlustan mootorit..sest vett pritsib.
Vada vee pritsimisel ja kojameeste mootoril on aint niipalju ühist, et nad teenivad sama eesmärki.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Ei Priit sa oled valesti aru saant, ta mõtles ilmselt seda et elektrisüsteem on korras et veepritsimise motose vool jõuab ja ilmselt siis ka klaasi.... motosse. Aga kusjuures mul oli ka siia pandud umbes taoline vastus nagu sul ;) , kuid siis lugesin tema kirja veel mõned (kümned) korrad ja sain aru :oops: ja kustutasin aru oma vastuse.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

MairoG kirjutas:et veepritsimise motose vool jõuab ja ilmselt siis ka klaasi.... motosse.
Aga see ju puhas oletus ainult. Releed on erinevad, lülitikontaktid ka jpm. Ning eraldi kaitsmete all on jõu- ja nõrkvoolu ahelad.
A mis ma siin ikka jahun, skeem on ju olemas ja las lappab ise.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
bemari
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 30.01.2004 17:01 34
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas bemari »

Küsimus: kas keegi asendab ka vana mittetöötava katalüsaatori ka uue universaalse katiga? Näit. BOSALI tootega, hind ju ca 1 kilo, minu arvates väga norm. hind, sest resonaator ise maksab ka ju mingi 500 vähemalt. :roll: Kui ikka tõsine rahaprobleem siis muidugi arusaadav, et kat. vahelt välja ja toru ajutiselt asemele. Oleme neid oma tööjuures paigaldanud ja töötavad hästi ;)
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Postitus Postitas Xerox »

Okei, parandan ennast..
Kojamehed, njetu, mitte mingit elumärki ei näita. AGA! mootorikatte peal olevatest "tüüsidest" pritsib aknapesu vett.

Seega(ise ei tea ma tehnikast mitte midagi!!!!) järeldan: et hoovastikus(kui see on õige nimetus sellele kangile) ei saa viga olla, kaitsmed on ok, releed(kipun arvama, et nii pritsimine kui kojamehed, töötavad ühe releega, parandage kui eksin) järelikult ok. Samas saaks vea kiirelt leida, kui teaks, kuidas pääseda kojameeste mootorile ligi..
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Xerox kirjutas:(kipun arvama, et nii pritsimine kui kojamehed, töötavad ühe releega, parandage kui eksin) järelikult ok.
No mõtle nüüd ise ka: kui need kaks käiksid sama releega, siis liiguksid ju vee pritsimise ajal kojamehed ja kojameeste tööle pannes pritsiks kogu aeg vett ka. Aga on ju nii, et peale vee pritsimise lõppu käivad luuad veel kolm korda üle ekraani.
Xerox kirjutas:Samas saaks vea kiirelt leida, kui teaks, kuidas pääseda kojameeste mootorile ligi..
mootoriruumi poolt vaja esisein lahti võtta ja kütteventilaator ka eemaldada. Mul kulus oma hoovastiku vahetamise peale terve päev. Aga R6-l on seal natuke rohkem ruumi.
Internet on ikka üks võimas asi. Hea, kui seda kasutada ka osatakse. Palun, Sinu mure kirjeldus koos piltidega:
http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... anism.html
Ära pane tähele, et jutt on E32-st, sest E34 (high-versioon) on seitsmesega ülimalt sarnane. Elektri osas isegi väga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Ise just tegin sama tööd.
See on ikka paras pita.

Ei viicinud loomulikult kuskilt õpetusi ka enne otsida.

Kui sul kogu hoovastiku pole vaja kätte saada, siis ei pea sa ahju tegelt maha võtma.
Mina võtsin kojameeste mootori välja näiteks sealt august, kus asub kaitsmeteblokk, enne tuli see muidugi lahti keerata ja pisut eemale tõsta.
Aga ma eriti ei usu et see mootor sul seal läbi on.

Kaitsmeploki juurest kojameeste poole näed kahte pistikut, must ja valge.
Vaata kas sinna musta(läheb mootorisse) tuleb vool peale, kui tuleb siis alles on mõtet edasi kaevata.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BTW erinevalt sellest eelmainitud kirjeldusest (juhul, kui Sul on üldse see paisupaak seal esiseinal) ei võtnud ma teda täitsa ära, nii et jahutusvedelikku voolama oles hakanud, vaid tõstsin ainult küljele. Parempoolse ülevooluvooliku ainult võtatd lahti. Sellest on täitsa küll ja kuskilt midagi maha ei voola. kui paisupaak on radika küljes, pole seda muret üldse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Tehke mingi kojameeste teema,või vahetage pealkiri ära!!!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

acid kirjutas:Tehke mingi kojameeste teema,või vahetage pealkiri ära!!!
On olemas juba, tegelt. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7643
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Siit tuleb veel üks küsimus, et kui nüüd reso kati asemele panna siis kui pikk peaks see reso olema , neid ju erineva pikkusega (just sellele M50 2.0 mootorile). Võibolla on loll küsimus aga ikkagi. Ahjaa tagumise püti pikkus on 35 cm. Milline neist oleks kõige mõttekam panna http://www.db-hp.ee/dev/?pg=shop&kat=6
Xerox
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10.05.2005 10:31 04

Postitus Postitas Xerox »

Tundub jah, et mu loogika ei pidand paika, aga nagu ütlesin pole ma tehnikas väga tugev(aga korda sain, viga mehaaniline)..kojameestest siis rohkem ei räägi, et mitte teisi ärritada.

Over and out
Vasta