e30 tagadiffer
e30 tagadiffer
Otsisin foorumist tagadiffrite kohta inffi. Peamiselt huvitab see, et miks müügis olevatel e30-tel diffrid peaaegu et reeglina õlised on? Mõnel rohkem, mõnel vähem. Kas probleem tõesti tihendites. Ja on siis neid tihendeid nii raske ja kallis vahetada, et parem las leemetab? Pealegi, kui tihendid läbi, siis peaks sõidu ajal ju õli päris tugevalt välja pressima. Õli kadumine jällegi peaks hakkama diffrile haiget tegema. Või olen ma millestki valesti aru saanud? Olen vaadanud päris mitut isendit, mis muidu siledad ja kabedad, käivad ilusti sõidavad sujuvalt, aga diffrid õlised. Millised remonttööd sellise õlise diffri puhul ees ootavad, ja kui palju peab olema valmis selle jaoks klotsi välja käima?
Tavaliselt piisab simmerite vahetusest. Ja arvesta sellega et juba väike tilk õli määrib suure pinna ära e. see asi ei pruugi olla väga traagiline.
Õnneks on neid diffreid ka suht vabalt saada (kui just plokki ei otsi) ja simmerid on ka odavad.
Õnneks on neid diffreid ka suht vabalt saada (kui just plokki ei otsi) ja simmerid on ka odavad.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence