kereplekid B osana?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

kereplekid B osana?

Postitus Postitas Aaro »

No nii tunneks siis huvi, kas keegi on autole paigaldanud B osadena kereplekke - tiivad, kapott jne.
Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.

Nii andke nüüd tuld :D kõik arvamused on oodatud.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ise otsisin venna E36-le ka esitiiba, kaalusin ka B-varuosa, kuid lõpuks siiski otsustasin lammutuse originaali kasuks, kuna olen kuulnud, et see B asi ei pidanud just kõige paremini istuma sinna, küll ei klapi augud ja küll kõik muu...
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Ja loomulikult leia korralik firma, rõhutan korralik, kes sul keretöö ka ära teeb.

Miks ma seda räägin, sest lasin ühel autol taga koopaääred ära vahetada. Väga nimekas firma oli klientuuri poolest, aga mis ma siis sain kui üks käsi ei tea mis teine teeb. Keevitus oli nii korralik, et ümbrusest tõmbas kergelt lainetama, keevitust ennast üle ei tsingitud kuna teine käsi oli juba jõudnud seestpoolt mastiksiga kokku määrida ja keegi autot põlema ka ei tahtnud panna... edasist pole mõtet siin rääkida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Hans sul täitsa õigus, see ongi selle töö juures kõige keerulisem asi. Võib ju osta hunniku kalleid detaile aga kui inimene neid külge ei oska panna siis asi ju tunduvalt hullem kui enne oli. Seoses sellega ka siis veel küsimus kas keegi teab mingit head maalrit ja plekitöö tegijat kes suudaks sellise asja ette võtta ja soovitada mida vahetada ja mida mitte.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

siin ei saa mingist kvaliteedist juttugi olla kui b-osa maksab 360-380 eeki , jutt siis e36 sedaanist.
kõik see sõltub palju sul see roosteuss liiga on teinud, lase pädevatel inimestel auto üle vaadata ja siis tee valik.loodame et ikka õige valiku, kõike head!
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

kalju kirjutas:Hans sul täitsa õigus, see ongi selle töö juures kõige keerulisem asi. Võib ju osta hunniku kalleid detaile aga kui inimene neid külge ei oska panna siis asi ju tunduvalt hullem kui enne oli. Seoses sellega ka siis veel küsimus kas keegi teab mingit head maalrit ja plekitöö tegijat kes suudaks sellise asja ette võtta ja soovitada mida vahetada ja mida mitte.
Pärnus üks väga hea ja soodsate hindadega plekksepp kes taastab avariilisi autosid-ehk vahetab plekke ka. Tel. 5092656 Asub tema endistes KEK'i hoonetes.
E39 530i, E61 530d
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kui vähegi võimalik siis pane originaal jupp, kui uut ei jaksa osta siis võta korralik kasutatud - hind on vast u. sama nagu B jupil aga esiteks istub auto külge nii nagu peab ja teiseks kestab kokkuvõttes kauem...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Ise vahetasin oma e36 kunagi roosteussi pärast esitiiva. Paigaldasin ka B osa , ei olnud probleemi istumisega.
aldor
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.07.2005 15:28 53

Postitus Postitas aldor »

vahetasin enda bmw-l esi riivad,kapoti,tuled ja teised esiosa detailid ära ja b grupi varuosade paigaldamisega nägin ma kurja vaeva,et nad korralikult istuma saada
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Re: kereplekid B osana?

Postitus Postitas gert83 »

kalju kirjutas:No nii tunneks siis huvi, kas keegi on autole paigaldanud B osadena kereplekke - tiivad, kapott jne.
Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.

Nii andke nüüd tuld :D kõik arvamused on oodatud.
Ise tegelen plekkide vahetusega suht iga päev-töö selline :roll: B osa on umbes paar milli siia sinna-oleneb täiesti tükist,isegi rohkem.Peale selle võivad igasugused kaared,jooned,valtsid,augud erineda originaalist-aga natuke venitamist ja lõikamist ning saab ka need istuma.Kuid tuleb ette ka korralikult istuvaid b osi kuid neid tuleb harva ette.Kindlasti on parem tuua romulast originaal osa,missiis kui väikese mõlgiga aga kergem on see ära pahteldada kui b osa külge kompunnida .nii et sinu otsustada.Edu vahetusel :P
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Vabandust et vahele trügin aga endal oleks samuti üks küsimus B varuosade kohta.
Taga pidurikettad tahavad vahetamist. Originaal on ~760.-
Itaalia toodang aga ~260.-
Kas keegi oskaks öelda kui usaldusväärne see itaalia toodang sellistele juppidele võiks olla?

Kõike paremat.
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

ehh aga kus sa tead et sa romulast just originaal osa saad.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

siim_s kirjutas:Vabandust et vahele trügin aga endal oleks samuti üks küsimus B varuosade kohta.
Taga pidurikettad tahavad vahetamist. Originaal on ~760.-
Itaalia toodang aga ~260.-
Kas keegi oskaks öelda kui usaldusväärne see itaalia toodang sellistele juppidele võiks olla?

Kõike paremat.
Itaalia osade kohta ei ole siin vist keegi midagi head arvanud, sama ka mina ... Mingi 10a tagasi, kui siksiga ringi kimasin, sai õõtsapuksid osta Itaalia omad ja isegi siksile need ei istunud, kuigi too teatavasti koopia Fiatist. Nats OTks läks praegu , aga ma usun, et point on tabatav... :roll:
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gert83 »

Marko_N kirjutas:ehh aga kus sa tead et sa romulast just originaal osa saad.
Vähemalt suure tõenäosusega et see jupp on auto küljes olnud ja sul vähem ajude k¤¤pi :D
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas funkiller »

Kaevasin vana teema üles kuna endal ka vaja vahetada kapott ja neeruraam.Algul arvasin ka,et otsin kuskilt kasutatud originaalosa kuid võta näpust ega korralikke juppe ei leia kergelt.On kellelgi tekkinud veel kogemusi B osadega.Kuda üldse tuvastada bemmi originaal kapotti,nimelt leidin ühe korraliku romulast kuid ühtegi tähist peal pole,istus lahtiselt peal ei saanud aru ka kas oli joonest ära nagu B osale omane.Vaatasin,et autospetsjalistis kapott 1400 ja raam 400 ja autoosades väidavad,et on originaal kvaliteet ja hind umbes 2500 ja 800 kust osta siis???
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gert83 »

kapottidega eriti hullu pole,kui siis tagumised nurgad võivad veits olla teise joonega aga seda ka harvemini.B-osal tavaliselt kapotti all tugevdusraami servad lainetavad ja on suht teravad,vahest puudub ka hermetsi triip kapoti all servas oleval valtsil.Kui romulas muidu roostevaba ja korralik siis võta ära.Oot sulle pakuti poes uut A-osa?A-osa saab ainult UMist.
E30 320i coupe manu 400NM
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Hmm.. Mul on igatahes b osa kapott just kõige hullem,nimelt on väiksem kui originaal :D
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

Sõbral just vahetati esimene osa välja E34 jal.B varuosad kõik(esistange,kapott,parem esitiib).
Esistange lainetab ikka julmalt.Eest vaatad siis nagu mingid mäed seal.Ikka jubedalt lainetab.
Kapott Samuti ei taha sulgeda enam.
Aga peasi et auto korras ja saab sõita :D
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

Kas roostekindluses ka mingi eriline vahe sees on?
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gert83 »

Siiamaani pole erilisi probleeme bemmi b-osaga olnud ja roostetama kipub minema kõvasti kiiremini kui originaal osa
E30 320i coupe manu 400NM
Kasutaja avatar
steve6
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 12.10.2006 11:21 59
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas steve6 »

Siiamaani pole erilisi probleeme bemmi b-osaga olnud ja roostetama kipub minema kõvasti kiiremini kui originaal osa
Kustkohast see teooria nüüd tulnud on, et B plekk kiiremini roostetab?
Paljud B osad on lihtsalt transpordi krundi all ( musta värvi ), see tähendab seda, et plekk ei hakkaks roostetama enne kliendini jõudmist.
Palju teevad vea ja lasevad värvi otse transpordi krundile, siis kipub kiiresti rooste minema.
Kui kasutada õigeid materjale ja õigeid töövõtteid ei juhtu selle B osaga mitte midagi.
Kui ostad B osa mis ei sobi sinu autole siis on võimalus see ümbervahetada.


Sõbral just vahetati esimene osa välja E34 jal.B varuosad kõik(esistange,kapott,parem esitiib).
Esistange lainetab ikka julmalt.Eest vaatad siis nagu mingid mäed seal.Ikka jubedalt lainetab.
Kapott Samuti ei taha sulgeda enam.
Aga peasi et auto korras ja saab sõita Very Happy
BMW paljud B osa stanged lainetavad millegi pärast, see peaks olema esimene asi mida kontrollida kui ostad selle poest
See ,et kapott ei lähe kinni tähendab seda, et lukk on kehvasti reguleeritud.
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gert83 »

steve6 kirjutas:Kustkohast see teooria nüüd tulnud on, et B plekk kiiremini roostetab?
Elust....
Seda musta s`**a mis seal plekil on ei kannatagi alati värvida ja alati on alla saand krunt.Tee või tina aga see hiina plekk kestab vähem...
E30 320i coupe manu 400NM
Kasutaja avatar
steve6
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 12.10.2006 11:21 59
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas steve6 »

Elust....
Seda musta s`**a mis seal plekil on ei kannatagi alati värvida ja alati on alla saand krunt.Tee või tina aga see hiina plekk kestab vähem
Mitte alati vaid mitte kunagi.
Minul ei ole mitte ükski B osa läinud roostetama kuna vajalikud krundid, kor tõrjed ja mastiksid on peal.
Miks üldse plekk roostetab- puhas füüsika.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Siis kui mu TDS'i remonditit ja kasutati B-varuosa esitiiba,peale seda pane suunatuli sinna istuma kuidas tahad.Ühesõnaga oleks ikkagi kindlam,kui võtad romulast a-varuosa mis on korralik.
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

steve6 kirjutas:
Elust....
Seda musta s`**a mis seal plekil on ei kannatagi alati värvida ja alati on alla saand krunt.Tee või tina aga see hiina plekk kestab vähem
Mitte alati vaid mitte kunagi.
Minul ei ole mitte ükski B osa läinud roostetama kuna vajalikud krundid, kor tõrjed ja mastiksid on peal.
Miks üldse plekk roostetab- puhas füüsika.
Roostetamine - keemiline protsess ;)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Olen juba mitu kapoti ja tiiba ostnud ja tulemus rahuldav. Ka üks e39 esistange oli suht hea- ei olnud probleemi. Kuid mõniaeg tagasi pidin pettuma ühe e39 B ja värskelt värvitud stange paigaldamisega... see oli kuidagi liiga valesti kokku valatud. Nii liistud kui ka kinnitused ei leidnud enda kohta. Kui kuna hind oli hea siis see kompenseeris kõike. Minu viga ka et enne värvimist peaks kõik kokku panema ja proovima- alles siis värvima.
Vasta