K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
fheisis
Huviline
Postitusi: 425
Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas fheisis »

Tere foorumlased.
Tekkis selline loll küsimus kuidas nendel e38 jms se hääl nii teravaks ja mõnusaks aetakse ? kas tõesti lõigatakse lõpu pütid alt ära või muudetakse kuidagi muud moodi seda väljalaset ?
Mingi tagasihoidlikum näide ka " onclick="window.open(this.href);return false;

eriti terav ja mõnus :arrow: " onclick="window.open(this.href);return false;

Toredat .
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Donald »

Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Trionic »

Tühjad torud ja kaotatud katid on natuke ebaseaduslik lähenemine.Mul küll V12,aga selle hääl stockis on veelgi olematum.Alul panin Eisenmanni tagapütid,mis iseenest on seest suht tühjad.Läks paremaks,aga jube vaikne ikkagi. Siis kaotasin katid ja X püti.Sai jube hea,aga ülilärmakas põhjagaasiga.Lõpiks panin odavad universaalsed sportkatid ja sai super. Hääl on muljetavaldav,aga auto läbib kenasti ametliku ülevaatuse. Uskumatu võimsuselisa ja kütusekulu langus tulid ka.Ju need oem katid ümbes olid.
52 72 989
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas ooDDoo »

Teema vähe vales kohas ei ole vä?
Peaks olema kusagil rumalate küsimuste või muude selliste spekuleerivate teemade hulgas. Siin teemas peaks ikka konkreetselt kirjas olema mida teha ja kuidas teha.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
kkmmpp
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 03.10.2011 18:05 04
Peamine sõiduk: 525tds touring 98a.
Asukoht: keset eestit.

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas kkmmpp »

hmmm... kas to sport kattide teema võiks ka toimida m30b35 mootoriga?
ilmselt ka see küss peaks vist minema rumalate küsimuste rubriiki:D
suuga suure linna tegemiseks on vaja väga head lauseehitust!
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas fiziks »

oot mis teema? m30b35 on hoopis teisttüüpi mootor, seal on ka kogu väljalase vähe teistmoodi ja hääl ei ole samuti võrreldav kuskilt otsast.

hääle saab selliseks kõigest resonaatori delete'ga, ka seal juutuubi video pealkirjas see ju öeldud?! noh eks kattide delete mõjub veel omakorda pisut, aga mitte palju. reso ja sellesse sisse ehitatud X on põhiline. katid ja originaal lõpupütt annavad minumeelest päris hea tulemuse, kui need katid muidugi väga umbes on siis tuleb midagi ette võtta aga see eraldi teema.
kkmmpp
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 03.10.2011 18:05 04
Peamine sõiduk: 525tds touring 98a.
Asukoht: keset eestit.

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas kkmmpp »

tänud:)
suuga suure linna tegemiseks on vaja väga head lauseehitust!
Kasutaja avatar
Alex
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
Asukoht: Eesti/Soome

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Alex »

Kui väljalaske heli tämbrist rääkida, siis jah, nagu juba eelpool mainitud, resode kaotamine on esimene samm. Lisaks on lõviosa nendes videotes mängida ka Magnaflow püttidel, mis on nagu loodud selliste helide tootmiseks. Ühtlasi on kindlasti väga tähtis ka see, et lai toru läbimõõt määrab helikõrgust (mida laiem toru, seda madalam pitch). Muidugi sellega kaasneb ka suurem võnge ja kõrgem db-müra. Odav sport pütt ei sobi siinpuhul, auto hakkab "jõmisema", selline vastik peavalu tekitav heli. Sinna otsa muidugi veel ka mida sirgem toru kogupikkuses seda parem, teravaid nurki ei tohi olla toru pööramisel (odavalt kähku keevitatud töid olen näinud selliseid), keevised toru sees peaksid olema siledad, ning ka toru materjal määrab palju. Võib ju vaielda aga minu meelest roostevaba paksema seinaga toru teeb ikka hoopis mahlasemat ja tihkemat heli kui tavaline toru. Ühtlasi läbi roostevaba toru, kostub iga löögitakt palju selgemini, sealt ka tuleb see iseloomulik "teravus" esile, maakeeli 'VRRRRRRRRRR'..
Niipalju siis ahju audio teemadel.. :)
PS! Oluline on ka see pisiasi, et tee mis sa tahad, V6/V8 mootorita ei saa iialgi seda õiget saundi kätte ;)
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
zaruljom
Huviline
Postitusi: 618
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas zaruljom »

V6-st ei teata siin foorumis midagi... ;)
Kasutaja avatar
Alex
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
Asukoht: Eesti/Soome

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Alex »

Zaruljom - Jutt jumala õige :D See oli lihtsalt minule teadaolev fakt. Muidugi peab nentima, et ka rida-kuus teeb V6'le sarnast heli ja annab ka sellest hoolika timmimisega päris head saundi kätte saada.
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
Kasutaja avatar
Risto88
Huviline
Postitusi: 429
Liitunud: 22.01.2010 17:12 06
Asukoht: Reval

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Risto88 »

Eks see paras kunst ole just õiget heli sealt kätte saada.. Tulebki katsetada erinevaid viise.
(see ei ole nali)
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1424
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: K: Kuidas v8 häält madalamaks ja teravamaks saab ?

Postitus Postitas Mirko »

Minu autol on tehasest Hamanni sportpütt ja hääl on mõnusalt madal ja terav!
Vasta