1. leht 1-st

gaasijaotusmehhanismi seadistamine

Postitatud: 16.04.2012 13:21 33
Postitas Tavo
Closed

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 16.04.2012 15:01 10
Postitas leiutaja
Selle juhendiga sa sad paika klapi ajastuse, kui paigast ära. süüte nurka muuta ei saagi, see andur on fikseeritud ühte kindlasse asendisse ja süüdet reguleerib mootori juhtplokk. Kui sa kahtlustad süüte probleemi, siis kontrolli ennem kõik andurid ja kütuse rõhk üle.

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 16.04.2012 15:19 32
Postitas Tavo
...

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 16.04.2012 22:23 05
Postitas redline
Kas pärast lubamist käib mootor tihedalt või hõredalt ringi?

Kontrolli ega sisselaskenukk 180 kraadi valesti pole.

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 17.04.2012 17:17 50
Postitas Tavo
...

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 17.04.2012 18:03 42
Postitas redline
Mõtlen just siis kui käivitad.

Vaja on rakist nukkvõllide impulsirataste paika panekuks. Samuti on rakist et nukkvõllid fikseerida ja väntvõll fikseerida (saab ka ilma nukkvõlli fikseerimise abivahendita)

Ise vahetasin sellisel mootoril klapisääretihendeid ja kasutasin ainult väntvõlli fikseerimise abivahendit. Impulsirattad said tookord ära märgitud, sest rakist ei saanud kuskilt.

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 23.04.2012 13:40 07
Postitas Tavo
...

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 23.04.2012 16:54 16
Postitas redline
Hooratta fikseerimisest rääkides, ei saa ma aru kuidas saab külasepp sellega seotud olla, et ülemises surnud seisus pole fikseerimisauk kohakuti? Pigem panid pulga valesse auku vms. Ka teistel bmw mudelitel on auke rohkem, aga vales augus jääb mootor eest keerates edasi tagasi õrnalt lõtkuma ja õiges augus on tihedalt.

Nukkvõlli impulsirattad on rakisega pandud?
arvutiga vaadates vigu pole juurde tulnud?

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 23.04.2012 17:10 33
Postitas Tavo
...

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 23.04.2012 20:31 09
Postitas teet82
Sinu jutust jääb mulje, et üritad läbi väntvõlli anduri augu hooratast fikseerida :?:

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 24.04.2012 17:56 13
Postitas Tavo
...

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 (318i) 105kw)

Postitatud: 24.04.2012 18:54 03
Postitas Svenp
Hooratta fikseerisid ikka lükates lukusti auto pikitelje sihis suunaga käigukasti poole? Sinu jutust tundub, et üritad väntvõlli anduri august impulsiratast fikseerida.

Võiksid lõpetada jutu süüte seadistamisest, sest see tekitab asjatut segadust ja jätab "külasepa" mulje. Sa seadistad gaasijaotusmehhanismi. Süüdet juhib elektrooniliselt programmeeritav kontroller (ECU ehk rahvakeeli aju).

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 318i, 105kw 2002 d

Postitatud: 24.04.2012 21:02 27
Postitas teet82
BMW on pannud TIS-i suhteliselt ebaõnnestunud pildi selle hooratta fikseerimise kohta, esimese hooga tundub, et pulk tuleb toppida sisse mootori külje pealt.. Kui läksid ka selle õnge, siis pole vaja teemat kohe kinni panna.
Aga nukkvõlli impulsirataste asendit vist ise välja ei mõtle. Kui rakist kuskilt ei saa, siis pead vist leidma sõbra samasuguse autoga ja sealt kuidagi mõõtma :?

Re: süüte seadistamine (E46, manuaal, N42 318i, 105kw 2002 d

Postitatud: 24.04.2012 21:29 55
Postitas redline
Kui väga soovid, siis võid tuua mulle pusimiseks, mulle pole see mootor võõras ja vaatan sul üksipulgi asjad üle.